Laffe Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ziphone du tenker på? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 ZIPhone støter ihvertfall ikke 2.0 ennå. Pwnage tool er så lett som det kan bli... Lenke til kommentar
epqr Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 du kan jo prøve quickpwn, samme greia som pwnage, bare at du ikke restorer.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Er det mulig og laste ned musikk fra min PC rett på Touch-en? Som som på Ipod Classic\Nano osv. (Uten og betale noe penger?) Endret 7. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 fikk det til nå.. noen som vet om noen kule sourcer? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Note: Utviklere har sluttet å lage apps til 1.1.x ... Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det følger vel med lader osv. når man kjøper Ipod Touch? Viss ikke: Har en sånn Hama lader, som er USB kobling, og at man kobler den til en stikkontakt. Den har jeg til Ipod Nano. Vil denne funke til Touch da? -Og: Det er vel også mulig og laste ned musikk fra itunes til Touch-en gratis? Som det er på Ipod Classic osv? Endret 7. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, ja og hvaforno? Ikke kjøp deg touch enda, vent til tirsdagen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ja, ja og hvaforno? Ikke kjøp deg touch enda, vent til tirsdagen. Snakket du til meg? Og hvorfor vente til tirsdag? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Ja til deg ; ) Fordi det er da de fleste mp3-produktene til apple oppgraderes, og touch er en av dem ;o Endret 7. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) OK. Så også på Amentio nå for litt siden. Og da var det en Apple Ipod Touch 8G "Upgrade" den kosta mer en den vanlige 8 Gigabyten. Hva det dette du mente Laffe? Og: Får man mye plass viss man kjøper 8G? Skal bare ha musikk på den. Og kanskje noen bilder. Ikke filmer osv. Endret 7. september 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Det er noe annet. Står jo W/SW Den som kommer nå, er en oppgradering.. av hva da? det aner jeg ikke. For meg så holdt 8gb massevis. Brukte bare 2gb, men så hadde jeg ikke så mye musikk heller... Endret 7. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Sto at 8 G skulle klare 1,750 sanger. Men det betyr vel at da er den full. Tror jeg klarer meg med 8 G. Takk for svar! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den som det sto UPGRADE på er nok med den nyeste programvaren. Dvs, 2, og ikke 1 som den gamle ble/blir levert med. Eg kjøpte den gamle og betalte 95 kr for å få versjon 2. Men det er uansett ikke dette som kommer på tirsdag. Da snakker vi nok om nye modeller(som en form for oppgradering av de som er maskinvaremessig). Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fortsatt ingen som kan forklare hvorfor klokken min forandrer seg hver gang jeg kobler til pcen? Lurer forresten paa hvordan jeg kan faa inn de automatiske spillelistene som 25 mest spilte,nylig lagt til osv. De ligger ikke paa spillelister pa touchen min. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Hva mner du med forandrer seg? Har du gjort dem tilgjenglig til å synce med touchen? Endret 7. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Mener at tiden endrer seg flere timer fram uansett hvilken tidsinnstilling jeg har.Ang spillelister var de der automatisk på min første touch men ikke på denne,mener du at de må synces fra itunes? Lenke til kommentar
Almighty SlayeR Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg har akkurat kjøpt meg en iPod Touch, og har et par spørsmål. Nr 1: Er det mulig og fjerne automatisk ordforeslag? Er veldig irriterenes at den endrer ordet, så må du tilbake og skrive på nytt. (Er klar over at du kan trykke på en x så det ordet fjernes, men er fortsatt irriterenes.) Nr 2: Er det mulig og opprette en iTunes konto hvor du bare kan laste ned gratis ting? Eller, jeg vet det er mulig. Noen i klassen har gjort det, og laster ned programmer som er gratis via AppStore. De har glemt hvordan de gjorde det, noen som vet det? (Har bare Visa Electron, så fungerer ikke og bruke kortet mitt for så og ikke laste ned noe som koster penger.) Setter stor pris på svar! Endret 8. september 2008 av Mons9390 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mener at tiden endrer seg flere timer fram uansett hvilken tidsinnstilling jeg har.Ang spillelister var de der automatisk på min første touch men ikke på denne,mener du at de må synces fra itunes? Ja Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 @ Almigthy Slayer: Jeg har en slik iTunes konto du snakker om. Den er registrert i USA slik at jeg får tilgang til både gratis programmer, men også annet gratis innhold på iTunes. Kontoen er registrert uten noen form for betalingsmuligheter. Søk på Google så finner du sikkert en guide. Jeg husker ikke linken til guiden jeg brukte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå