Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det følger vel med lader osv. når man kjøper Ipod Touch? Viss ikke: Har en sånn Hama lader, som er USB kobling, og at man kobler den til en stikkontakt. Den har jeg til Ipod Nano. Vil denne funke til Touch da?

 

-Og: Det er vel også mulig og laste ned musikk fra itunes til Touch-en gratis? Som det er på Ipod Classic osv?

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Den som det sto UPGRADE på er nok med den nyeste programvaren. Dvs, 2, og ikke 1 som den gamle ble/blir levert med.

 

Eg kjøpte den gamle og betalte 95 kr for å få versjon 2.

 

Men det er uansett ikke dette som kommer på tirsdag. Da snakker vi nok om nye modeller(som en form for oppgradering av de som er maskinvaremessig).

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg en iPod Touch, og har et par spørsmål.

 

Nr 1: Er det mulig og fjerne automatisk ordforeslag? Er veldig irriterenes at den endrer ordet, så må du tilbake og skrive på nytt. (Er klar over at du kan trykke på en x så det ordet fjernes, men er fortsatt irriterenes.)

 

Nr 2: Er det mulig og opprette en iTunes konto hvor du bare kan laste ned gratis ting? Eller, jeg vet det er mulig. Noen i klassen har gjort det, og laster ned programmer som er gratis via AppStore. De har glemt hvordan de gjorde det, noen som vet det? (Har bare Visa Electron, så fungerer ikke og bruke kortet mitt for så og ikke laste ned noe som koster penger.)

 

 

Setter stor pris på svar!

Endret av Mons9390
Lenke til kommentar

@ Almigthy Slayer: Jeg har en slik iTunes konto du snakker om. Den er registrert i USA slik at jeg får tilgang til både gratis programmer, men også annet gratis innhold på iTunes. Kontoen er registrert uten noen form for betalingsmuligheter. Søk på Google så finner du sikkert en guide. Jeg husker ikke linken til guiden jeg brukte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...