Ayb Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hva mener du? Det er jo skjermsperren som er slik? Om du ikke har fått det med deg så er det mulig å endre slike ting om du går inn i root og endrer bildefilene. Jeg lurer på hvor man finner bildet for det jeg har ringa rundt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det klassiske trikset er å legge den på oppvarmet gulv eller noe lignende over natta, og så prøve igjen. Koster ingenting å prøve. IKKE SKRU DEN PÅ FØR DEN ER HELT TØRR! Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg kommer ikke inn på WinSCP. jeg får ikke logget meg inn. det står at Network error: connection refused. Hva skal jeg gjøre??? Jeg har slått på SSH. det funka før, men det er en stund siden jeg har brukt det da. Noen som vet hva som er galt? hvordan får jeg kommet inn på det igjen? Endret 2. september 2008 av yeqin Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg kommer ikke inn på WinSCP. jeg får ikke logget meg inn. det står at Network error: connection refused. Hva skal jeg gjøre??? Jeg har slått på SSH. det funka før, men det er en stund siden jeg har brukt det da. Noen som vet hva som er galt? hvordan får jeg kommet inn på det igjen? Står File Protocol på SFTP i Winscp? Edit: Eller SCP. Ser noen sier det skal stå på det og. Jeg har ikke peiling på forskjellen, men SFTP funker med min ihvertfall. Endret 2. september 2008 av GW Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Sjekk om iPoden fortsatt bruker samme ip.. Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ja, ipoden bruker samme IP. jeg har tastet inn IP'en. også er den på SFTP på file protocol. skjønner ikke helt hva som er galt? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Prøv flere ganger du Er du forresten helt sikker på at du har installert OpenSSH? Endret 2. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) ha du vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd. har prøvd hundre ganger. og det går fortsatt ikke. ja, den er på. har gått inn på service på ituchen og skrudd på SSH. Endret 2. september 2008 av yeqin Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Det vet jeg dessverre ikke nei, men jeg kan forestille meg at det er ekstremt kjedelig å sitte å fikle med det. Har du 1.1.4,2.0,2.0.1 eller 2.0.2? og har du Cydia og installer eller bare Cydia? Selv har jeg best erfaring med FileZilla men om det virker for det har jeg ikke mulighet til å uttale meg om. Jo mer informasjon du gir meg, jo mer presise resultater får jeg fra Googel Endret 2. september 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Okey, jeg føler meg veldig hjerne død nå. det du snakker om der har ikke peilingom. men jeg tror jeg har funne problemet. ituchen min er koblet til dataen. med ledningen og sånt. det som er at ituns'en svarer ikke-. den er helt fucka. jeg prøvde å installere itunes på nytt og da fikk jeg en beskjed at jeg ikke kan installere GEAR-drivsettet. tror at når jeg har brøvd å logge meg inn på WinSCP så har ikke ituchen vært tilkoblett til tataen fordi den svarer ikke. og nå vet ikke ikke hvordan jeg skal gjøre eller hva jeg skal gjøre for at det svarer. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Er du kobla til nettverket i huset a? Du må jo få en IP derifra. Hjelper ikke å være tilkoblet PC-en. (Så vidt jeg vet) Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Yes. fikk det til nå. Takker så mye for all hjelpen Endret 2. september 2008 av yeqin Lenke til kommentar
Majin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 noen som vet om et enkelt program som kan gjøre om filmer til mp4 format? forstod ingenting av handbrake. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 noen som vet om et enkelt program som kan gjøre om filmer til mp4 format?forstod ingenting av handbrake. Videora iPodConverter. Funker veldig bra Lenke til kommentar
yeqin Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Greide å duppe iPoden min i vann. Hele iPoden var under vqann i ca 5 sekunder. Ikke spør hvordan. Nå lager iPoden rare lyder og den skrur seg ikke på når jeg trykker eller putter laderen i. Noen tips eller er løpet kjørt? Krise! Løpet er kjørt for å si det slikt. du vet , hvis du har klart å få hele ipoden i vann i 5 sekunder er da hele ipoden vanntrukket. så det du kan da er få den inn på reprasjon. men det er jo dyrere enn å kjøpe ny. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Greide å duppe iPoden min i vann. Hele iPoden var under vqann i ca 5 sekunder. Ikke spør hvordan. Nå lager iPoden rare lyder og den skrur seg ikke på når jeg trykker eller putter laderen i. Noen tips eller er løpet kjørt? Krise! Løpet er kjørt for å si det slikt. du vet , hvis du har klart å få hele ipoden i vann i 5 sekunder er da hele ipoden vanntrukket. så det du kan da er få den inn på reprasjon. men det er jo dyrere enn å kjøpe ny. Har mista mobilen min i vannet et par ganger, setter stekeovnen delvis åpen og setter på 50 grader, la den ligge 24-48 timer! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Fikk ikke helt til å jailbreake iPod Touch. når jeg skulle ta å restore greier. Så var den skadet eller noe den filen. men den filen som jeg har på skrivebordet fikk jeg ikke til å få inn i ipoden trur jeg. skjønte ikke det greier.. er det ikke andre programmer enn det Pwnager tool? når jeg gjorde det tidligere så brukte jeg et annet program som gjorde alt for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå