Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi du har stilt inn at telefonen skal følge oslotid og den automatisk sjekker hva klokka er på nettet.

Skift til Houston-tid i settings.

Vel,det har jeg gjort flere ganger men den hopper som sagt til Oslo igjen. Og når den ikke klarer å holde Oslo tiden heller sier det seg selv at problemet er større enn som så.

Lenke til kommentar
Har fått et lite problem. Et av albumene vises ikke lenger i albumvisningen på Ipoden, men vises i iTunes. Hva kan være grunnen?

Prøvd å legge til albumgrafikken på nytt igjen?

Det er vel det eneste jeg ikke har prøvd. Skal prøve.

edit: Det hjalp ikke. Buhu, hva skal jeg gjøre?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Har fått et lite problem. Et av albumene vises ikke lenger i albumvisningen på Ipoden, men vises i iTunes. Hva kan være grunnen?

Samme problem her

Det er jo ikke noe stort problem, fordi sangene likevel kan spilles fra artister, men det er svært irriterende. Rent estetisk mener jeg.

Lenke til kommentar
Har du siste versjon av iTunes? 7.7.1

fikk det til. måtte oppdatere itunes.

men jeg har noen problemer med å legge inn spill og programmer jeg har har kjøpt via itunes. og trenger også hjelp på hvordan jeg legger over filmer.

og burde jeg oppdatere programvaren på itouchen? til 2.02? og mister jeg det jeg har lagt over når jeg oppdaterer den?

Endret av Majin
Lenke til kommentar

Du ma ha minst 2.0 for a legge inn programmer og spill sa det er litt viktig ;)

Filmer legger du over ved a konvertere til mp4 og sa trekke dem inn i iTunes og sa dra dem til touchen.

Har forresten fortsatt problemer med klokka her! Ser na at den forandrer seg hver gang jeg plugger touchen inn i pcen.

Endret av DanielL
Lenke til kommentar

HJELP HJELP!!!

Okey. Jeg har blant annet pokemon og andre spill på Game Boy Advance emulatoren min. Men jeg har ett stort problem. Jeg får ikke lagret. hver gang jeg trykker save for å lagre. så når jeg skal spille igjenn så begynner jeg på nytt.

Så, smpørsmålet mitt er da: Vet noen hvordan man saver spill på game boy advance emulatoren?

hadde vært til stor hjelp hvis noen gadd å svare på dette ;)

Lenke til kommentar

Etter at dere har svart på yeqin sitt spørsmål, kan dere gjerne svare på mitt og:

Er det mulig å finne stedet hvor denne baren ligger? Skulle gjerne ha fjernet/endret den. Jeg vet hvordan man kommer inn på ipoden, men finner ikke akkurat den baren der. Om den i det hele tatt er mulig å finne.

post-88739-1220297453_thumb.jpg

Endret av GW
Lenke til kommentar
HJELP HJELP!!!

Okey. Jeg har blant annet pokemon og andre spill på Game Boy Advance emulatoren min. Men jeg har ett stort problem. Jeg får ikke lagret. hver gang jeg trykker save for å lagre. så når jeg skal spille igjenn så begynner jeg på nytt.

Så, smpørsmålet mitt er da: Vet noen hvordan man saver spill på game boy advance emulatoren?

hadde vært til stor hjelp hvis noen gadd å svare på dette ;)

hvilken firmware er du på? du må ha openssh installert, og mp vit hvordan du bruker en ssh-klient. hva du må gjøre er å endre permissions på GBA-mappa (der du har ROMene) til 777 (eller 775, husker ikke helt).

Lenke til kommentar

jeg bruker WinSCP. men hvordan er det man andrer til 777 eller 775, skal man taste det inn eller hva? skjønner ikke helt jeg. jeg har gba inne i GBA mappa. spill og sånt fungerer. men får ikke lagret. har jeg plassert den feil eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...