TroVid Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei, har hatt en liten pause fra Jailbreakeing og sånt en stund nå....... Har Bare hatt en Jailbraket 1.12 lenge nå, men nå har jeg hørt at det har kommet en 2.0 versjon stemmer det????? Og koster den penger?? OG hvis det er blitt laget alt finnes det en fin Guide til å jailbrake til 2.0??? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har en guide som har alltid funket: 1: oppgrader til 1.1.4 2: Bli der. Selv oppgraderte jeg min iphone (nei ikke touch her i huset ) fra 1.1.4 til 2.0. Det er mildt sagt det dummeste jeg har gjort. Jeg synes selv at mange apps ikke gir noe valuta for pengene og at 1.1.4 hadde mye mer muligheter for "forbedringer" man kan få tak i Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hvis du jailbreaker 2.0 er det jo ikke noen vits å betale for programmene, og desutten er det ikke vits å kjøpe alt i AppStore. Mye dårlig der, men også veldig mye bra! Jeg ville oppgradert til jailbreaket 2.0, har selv gjort det og er veldig fornøyd. EDIT: Innlegg nr 900 Endret 21. august 2008 av chberge Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Damn, batteri problemet på touchen min løste seg ikke ved å slå av push. Har iPhone på 2.0 nå også, TOTAL merkbar forskjell på batteritid fra den og touchen nå... Får vel klage litt til komplett... jæjæ Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Okay, jeg spør en gang til uten å google eller lete (ops!! hehe): Noen måte å jailbreake 2.0 (iPod Touch) i Windows på, nå? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ja, Winpwn. google it. Er ALT FOR MYE stoff om akuratt det der på nettet. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Kom over et stilig program fra Cydia i går, heter MakeItMine. Med det kan du bytte ut teksten der hvor det står iPod helt oppe til venstre, og eventuelt skrive noe istedenfor der det er klokke. Jeg byttet ut der det stod iPod til navnet mitt, og lot klokken være (litt praktisk å ha klokke!), og så slettet jeg programmet så det ikke skulle ta plass og endringene var slik fremdeles. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hei alle dere ! Nå har jeg endelig funnet igjen Touchen min, etter 2 mnder Har oppgradert til 2.0 Men hvordan i alle dager kan jeg jailbreake den ? Finnes det en norsk guide ? Jeg har prøvd flere av filmene på youtube osv. Har nedgradert iTunes for å prøve å nedgradere fra 2.0 til 1.4 men jeg får bare opp feilmelding.. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Norsk guide til å jailbreake 2.0.0 finner du her: http://www.betamagasinet.com/2008/833/guid...ch-20-software/ Lenke til kommentar
Majin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 tror dere 32gb er nødvendig? eller burde jeg holde meg til 16? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Persinlig så mener jeg at man aldri får nok plass på en multimediadings som ipod touch. Jeg er også typen som liker å ha med meg alt og for min del så er 16 for lite til alle seriene mine. Med andre ord: Du har ingenting å tape på en 32 GB når musikk og filmsamlingen vokser Endret 27. august 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg hadde aldri klart å se film/serier på en så liten skjerm som iPod touch har. Og derfor har jeg bare musikk på min, derfor holder 16GB. Men dette kommer jo helt ann å hva DU skal ha på den, 16 GB holder til musikk (spørs jo litt hvor mye musikk du har tenkt å ha på den) men skal du ha filmer og evt serier hadde jeg nok gått for 32 GB. Da blir den fort fylt opp. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eg tar ikke med meg hele musikksamlingen. Men eg tar med meg en del videoklipp. Personlig har eg kun brukt 40% av min Touch 8GB. Lenke til kommentar
Majin Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Persinlig så mener jeg at man aldri får nok plass på en multimediadings som ipod touch. Jeg er også typen som liker å ha med meg alt og for min del så er 16 for lite til alle seriene mine. Med andre ord: Du har ingenting å tape på en 32 GB når musikk og filmsamlingen vokser da er vi vel two of a kind:P men hvor burde jeg bestille fra? tenkte enten komplett siden jeg kjenner til dem fra før av. men den inngraveringen som apple tilbyr er fristende:P men hoved valget er vel på om det fint lar seg gjøre og bytte den ut hvis noe skulle være galt(feks: batteri eller skjerm) når jeg får den. vil ikke måtte sende den milevis og vente flere uker for å få fikset en ny en. ved komplett og multicom vet jeg det går fint hos. men hvis jeg bestiller fra apple.no funker det like fint da? kort sagt: er det noen downside å bestille fra aple.no? Endret 27. august 2008 av Majin Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) http://www.apple.com/no/support/ipod/service/faq/#no5 Les dette, visst du har planer om å bestille fra apple sine hjemmesider Du kan jo alltids sjekke ut hardwares-prisguide, og sjekke hvor iPoden er billigst (visst dette da spiller en rolle, selvfølgelig) Fant ut, at 32GB koster 3400 på siba.no og 3700 på komplett, den er aller billigst på pixmania, men dette er en fransk nettbutikk jeg ville ha styrt unna. Men siba kan jeg gladelig anbefale, god og seriøs butikk Endret 28. august 2008 av HaueR Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) "iPod touch! For deg som liker å ha barnas snørrete kladdemerker på din iPod! " Endret 28. august 2008 av LatX Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Say hello too my good friend mr.carebear Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Eg tar ikke med meg hele musikksamlingen. Men eg tar med meg en del videoklipp. Personlig har eg kun brukt 40% av min Touch 8GB. Hvor mye mulitmediainnhold man har varierer sterkt fra person til person. Det er ingen som sier at en skal benytte all lagringsplass på alle enheter man disponerer i daglig bruk. Men noen ganger er det greit å ha mye å velge i hvis man må slå ihjel mye tid. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor klokka bytter tidspunkt hele tiden? Er i Houston og ønsker lokal tid men den hopper til oslo tid om og om igjen. Til slutt gå jeg opp og stilte heller om Oslo-tiden. Hjalp det? Nei,da hoppet den like gjerne fram noen timer til. Veldig irriterende Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fordi du har stilt inn at telefonen skal følge oslotid og den automatisk sjekker hva klokka er på nettet. Skift til Houston-tid i settings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå