Laffe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Faak.. Hva var det man måtte gjøre for å importere fillmer til iTunes? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Filen må være iTunes film.. Altså Mpe4 eller Meg4... husker ikke hva den filen heter.. .mov funker vel også.. Bruk HandBrake hvis du vil konventere Når du har lagt filmen inn på iTunes må du høyreklikke på filen og be iTunes konventere filen om til iPod Touch.... Da får du filmen opp i "filmer" menyen på synkroniseringen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bruk Videora iPhone / iPod Touch converter. Mye lettere. Konverterer de fleste filer til mpeg4 og legger de automatisk inn på itunes. De kan nå synkes med iPoden. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som vet noen gode sourcer for Cydia til 2.0? Eller om et sted jeg kan skaffe meg Super Monkey Ball gratis? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er det noen gratis spill til Touch som kan spilles uten internett? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er nå i ferd med å pensjonere min 4G iPod til fordel for en iTouch. Har en kamerat som skal ta med seg en fra statene, men nå begynner jeg å få litt kalde føtter. Hadde vært litt dumt å kjøpe en nå med en ny versjon sannsynligvis på trappene (16. September hviskes det om). Har heldigvis et par dager å bestemme meg på, og har derfor noen spørsmål til de her inne som allerede har gått til innkjøp av MP3-spilleren. - Fungerer noen av de tilgjengelige fjernkontrollerne optimalt med spillene? Synes det er virkelig surt at Radio Remote ikke fungerer (selv om han her har fått det til å fungere). På en tilnærmet knappeløs gadget som Touch'en hadde det passet spesielt godt med enkel tilgang til de mest brukte funksjonene. - Finnes det programvare alternativt til iTunes for å synkronisere bilde/video/programvare/kontakt-biblioteket med poden? Kommer til å bruke det fantastiske MediaMonkey til alt som har med musikk å gjøre, men programmet kan ikke hjelpe meg med de andre bibliotekene. Kommer til å installere iTunes, men ikke stort mer. Liker det ikke og har heller aldri gjort det. Synes både Apple og utviklergrupper har gjort mye bra for å fronte iPod Touch som PDA, men har fortsatt ikke helt klart å overbevise meg selv at dette er en gadget jeg ikke kan leve uten, selv om stylus, BSE og annet snacks allerede er kjøpt. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som har fått til iPinball via SSH? Har prøvd flere versjoner, men får det ikke til. Har CMODET til 755. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er det noen som vet hvordan det er å lage egne themes til 2.0? Er det like enkelt som til versjonene 1.1.x? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen som bruker lyrics -funksjonen i iPod Touch? Jeg har en iPod Touch, v1.1.4, jailbreaket.. Jeg legger inn musikken via MediaMonkey (siden den skal klare det hvis den er jailbreaket). Jeg la inn en del album som jeg personlig har lagt inn tekst på (i tag'en), og det fungerte utmerket.. Nå fungerer det ikke lengre!? Jeg har ikke lagt over flere album, eller noe.. Så slikt sett så sluttet det så vidt jeg vet bare å fungere.. Noen som vet hva som kan være galt!? Eller noe? Takker for svar! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da var software 2.0.1 kommet til iPod Touch og iPhone, noen som har prøvd den? Er det noe nytt der fra 2.0.0 som er verdt å ha? For jeg har jailbreaket 2.0 og gidder ikke å miste det. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg har den... alt virker raskere vaffal. Pool gikk på 5 sekunder raskere enn med 2.0 kan legge til at da jeg trykte på friends så kom den RETT opp og jeg måtte ikke vente 1 sekund en gang.. Endret 14. august 2008 av datating Slo sammen to innlegg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har ikke merka de store endringene. Mulig den er raskere, men det er i så fall bare litt. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bruker et program som heter PWNAGETOOl. er det bra eller? Lager en .ipsw fil nå så jeg kan Restore ipod touchen min.. noen som har brukt dette programmet? for mac Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har Mac og brukte Pwnage Tool, og for meg fungerte det supert. Bare vær obs på at det ikke har støtte for 2.0.1 ennå, men det kommer vel senere. På 2.0 fungerer det iallefall strålende. Så ingen utseendemessige endringer i 2.0.1, bare litt raskere? Ingen nye funksjoner? I så fall er det jo ikke vært å miste både Innstaller, Cydia for det... Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jeg har ikke merket noen nye funksjoner enda. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ok, bare raskere altså. Da ser jeg ingen behov for å oppgradere og miste jailbreaken, da kan jeg fint vente på neste jailbreak. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Åssen oppdaterer jeg min itouch til 2.0.0? Jeg oppdaterte nylig til 1.1.5, selvsagt ikke jailbreaka. Motivet var å få den oppdatert helt til vr. 2. Noen som vet åssen jeg kan få den software oppdateringen? iTunes foreslår den ikke i alle fall. Endret 7. august 2008 av @ir Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Åssen oppdaterer jeg min itouch til 2.0.0? Jeg oppdaterte nylig til 1.1.5, selvsagt ikke jailbreaka. Motivet var å få den oppdatert helt til vr. 2. Noen som vet åssen jeg kan få den software oppdateringen? iTunes foreslår den ikke i alle fall. Direktelenke til kjøp av 2.0 firmware finnes her. Lenken skal åpnes i iTunes og leder deg til betalingen. Tror det er 2.0.1 som ligger ute nå. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Noen som har prøvd ZiPhone 3.0v? Det har i hvert fall jeg. Og nå sover iPoden min veldig godt. Jeg starta programmet og valgte Jailbreak, skjermen ble som dere ser på bildet, og den stod sånn i evig tid. Nå får jeg ikke gjort noen ting med den, den blir ikke oppdaget i iTunes. Hvis jeg holder inne Start- og Homeknappen i 30 sec, skrur den seg av. Når jeg skrur den på igjen ser jeg apple logoen, også kommer den tilbake til det stadiet den er på bildet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? EDIT: Fant det ut selv jeg. Endret 8. august 2008 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
@ir Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Jeg har klart å laste ned software updaten 2.0 på pcen. Men hver gang jeg prøver å åpne den i iTunes (shif+check for updates), så kommer den ikke lenger enn å klargjøre ipoden for oppdatering før jeg får den samme irriterende feilmeldingen; "iPod-enheten "iPod" kunne ikke oppdateres. Det oppstod en ukjent feil (5)." Noen som har peiling på hva jeg gjør galt, evt. hva jeg bør gjøre? Endret 8. august 2008 av @ir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå