Shruggie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Kommer nok ingen ny Touch før nærmere jul. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jupp, I know.. Håper de oppgraderer iMacenene også Kommer an på når konferansen er det. Endret 29. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Macworld er i januar, men jeg tipper vi får ny touch før slutten av november. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Vet ikke om det er nevnt, men: Baksiden på touch er ikke mulig å få i svart? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Du kan kjøpe det separat. Orker ikke si mer om det nå Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Sort beskyttelses-veske? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Nei, ekte deksel. Men det innebærer riktig utstyr og ferdighet å få montert på. Google it "ipod touch black backplate" for eksempel. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 @Laffe: Så den var ødelagt før du ødela den mer? Men iallefall, nå som du først har åpnet den, du har ikke lyst til å poste noen bilder av den som totalt demontert? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) @Laffe: Så den var ødelagt før du ødela den mer? Men iallefall, nå som du først har åpnet den, du har ikke lyst til å poste noen bilder av den som totalt demontert? Sure I do ; ) Endret 14. august 2008 av datating Fjernet unødvendig quote Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hooooi...Man den Ipod-n så ikke så bra ut ass Men jeg finner ikke noe på den linken om ny Ipod Touch. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kjapt spørsmål om iTunes. Må man synce hele listen i iTunes på ny vis du skal kun adde f.eks en sang? Nå har ikke jeg satt meg skikkelig inn i programmet enda, men ser ikke andre måter å gjøre det på en å synce alt du skal ha på iPoden på ny for f.eks en sang.. Stemmer det? Endret 30. juli 2008 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Den sletter jo ikke alt på iPhonen og legger inn alt på nytt hver gang du syncer, men du kan uansett velge å manuelt legge inn musikk/video osv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Hvis du har en drøss sanger der, og har fått EN ny, trykker du bare synkroniser, og iTunes syncher bare inn den ene sangen. Ingenting blir slettet. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 De sangene som er på iPoden, men ikke i iTunes vil bli slettet. Anbefaler uansett å velge manuell synkronisering, det er enklet hvis du skal forholde deg til flere iTunes bibliotek. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 når jeg går igjennom artistene mine på iPod touchen, så får jeg britney spears (haha.. må jo bare ha det på ipod ) og nickelback tre ganger etter hverandre.. hva er feilen? Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Du har kanskje tre kopier av den samme sangen? :!: Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 nei.. faktisk ikke :S Altså på artister så står det Britney spears tre ganger etterhverandre på b.. og det er ulike sanger i hver. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sett etter at de er Tagget riktig? Altså at en ikke er "britney spears" og "Britney spears" eller "Britney Spears" Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 sorry folkens.. det var MELLOMROM bak noen av sangene som gjorde det slik.. herlighet Lenke til kommentar
chberge Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Noen spill som har blitt tilgjengelig via jailbreak til 2.0 ennå? Noen som vet? Er det mye spennende av programvare i Cyndia til 2.0? Har jailbreaket, men ikke trådløst nett så har ikke fått prøvd selv, men gleder meg til å komme hjem fra ferie og prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå