Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nice. Hvor kjøpte du den, og hvor mye kosta den?

9664218[/snapback]

Fra Xpress-Depot på ebay.

http://stores.ebay.com/Xpress-depot_iPod-A...9QQftidZ2QQtZkm

Han hadde kun brun og blå igjen. Så kjøpte en brun en. Var ikke fineste fargen, men tenker jeg kjøper en til i sort når han får inn igjen. Ga en ca. Kr. 190,- (USD 34,24). Det er med frakt og livstidsgaranti. Pluss at han var superrask i sending. Bestilte rett før helga og fikk i dag (mandag).

Leste litt rundt på nettet og var denne folk flest var fornøyd med.

Kan også bestilles fra produsenten: http://www.myincipio.com/

Men de hadde dyr frakt til Norge.

EDIT: La litt ekstra penger i det for å få en skikkelig veske istedenfor disse stygge silikonkondomene man kan få kjøpt :thumbdown:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Fikk Incipio veska til min iPod Touch i dag (har enda ikke mottatt min iPod). Utrolig vellaget veske med praktisk løsning. Anbefales.

Finnes ikke noe slikt i butikker i Norge?

9665322[/snapback]

Finner ingen. Men kan jo hende det dukker opp med tida.

EDIT: Eller jeg kunne kanskje tatt inn et parti og kanskje lagt ut på QXL/finn/bruktmarked :hmm: (Excuse my capitalism)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Hva kan man gjøre på en iTouch a? Når den er åpen.

Root-tilgang. Ergo man kan legge inn 3. Partsprogrammer og man får vel også brukt SSH vil jeg tro. Men dette strider vel imot Apple sine retningslinjer og derfor ryker garantien på iPoden, samt. at fremtidige oppdateringer vil bli et problem (bare se hva de gjorde med iPhone).

Men er jo snakk om at Apple selv skal tillate 3. partsprogrammer etter at Leopard blir lansert, av den enkle grunn at iPhone og iPod Touch er begge basert på Leopard.

Lenke til kommentar
Root-tilgang. Ergo man kan legge inn 3. Partsprogrammer og man får vel også brukt SSH vil jeg tro. Men dette strider vel imot Apple sine retningslinjer og derfor ryker garantien på iPoden, samt. at fremtidige oppdateringer vil bli et problem (bare se hva de gjorde med iPhone).

Noen bør spøre forbrukerombudet om det der. Hva apple sier og hva som faktisk gjelder etter loven er ikke alltid det samme. :p

Garantien på PC-en din gjelder jo fortsatt selv om du installerer Linux på den, og det er jo ikke så veldig stor forskjell på det og på å fikle litt med OSet på iPoden/iPhonen.

Lenke til kommentar
Noen bør spøre forbrukerombudet om det der. Hva apple sier og hva som faktisk gjelder etter loven er ikke alltid det samme. :p

Garantien på PC-en din gjelder jo fortsatt selv om du installerer Linux på den, og det er jo ikke så veldig stor forskjell på det og på å fikle litt med OSet på iPoden/iPhonen.

Nja. Da er ikke Apple de eneste som sliter på dette området. Se på PSP. Er jo masse software-mods som gir åpen tilgang og åpne for tredjepartsprogrammer. Men nå står det vel veldig klart i retningslinjene om at bryting av sperrene for å åpne enhetene (både for PSP og iPod Touch) bryter garantien. Dog man kan vel sikkert fint refreshe begge deler og legge inn orginal firmware slik at ingen merker noe da :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...