iGabby Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Tipper Friends egentlig ligger på DVD? Eller? Men iallefall, iPod Touch krever .mov eller .mp4 videofiler. Grunnen til at du bare får konvertert 5 min er fordi du bruker en prøveversjon av et prgoram. Skal du ta innpå Friends fra DVD trenger du et eget program. Guider for alt dette finner du her: www.bechspace.org/guider Herlig. Klarte det og nå har jeg friends på iPoden! Fantastiske greier! Takk for hjelpen. Btw: Bør jeg oppgradere til 2.0? Hva fordeler får jeg av det? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvis du oppgraderer til 2.0 får du AppStore og støtte for Microsoft Exchange. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Heisann! Akkurat kjøpt meg iPod Touch 32 GB, og så langt veldig fornøyd! Lurte på en ting sånn først på.. (prøvde å søke, men syntes jeg fant både ja og nei -svar).. Er det mulig å legge inn en last.fm applikasjon, slik at den kan logge og laste opp (når tilkoblet nett) det jeg hører på på iPod'n? Takker Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 En annen ting.. Jeg har noen album med "Various Artists" .. hvor Artist -taggen er forskjellig, men jeg har samlet dem med Album Artist -taggen.. Hvordan vil dette bli på en iPod Touch? Hvis den samles etter Artist, er det mulig å forandre slik at "artist" blir "album artist"? Eventuelt med hack? (Som jeg ikke har fått til enda..) Takker Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Heia! Er det siste jeg spør om her mulig? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Noen som vet hvordan det er med SSH på jailbreaket 1.2.0??? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Etter jeg kjøpte 2.0 oppdateringen så funker det ikke å kjøpe musikk fra iTunes. Det står at jeg bare har lov til å kjøpe fra den norske iTunes Store.. 2.0 har skiftet til amerikansk.. hvordan ordner jeg dette? Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 og btw: Spillene jeg har kjøpt funker ikke ?!... når jeg trykker på dem så vises det et bilde i 10 sekunder før "hjem" kommer opp igjen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Gjenoprett.. Skjedde hos meg også. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Angående hvilket språk din iTunes Store har så kan du velge det nederst på siden i iTunes Store. Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jepp Fant det ut etter litt leting Men takk ska' du ha anyway! Noen spill som anbefales (appstore)? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Crash Bandicoot er helt greit. Min favoritt så langt er HoldEm. Veldig gjennomført og imponerende brukervennlig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Venter i spenning til noen smarte hoder knekker DRM'en på disse spillene og programmene Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Touch down! ;D Nå skal det undersøkes.. Endret 29. juli 2008 av laffe Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Stakar touchen Endret 29. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Fordi jeg ville, vel? Neida;p Grunnen er vel fordi batteriet ble helt mongo og ødelagt, så jeg bare droppet den fra vinduet par ganger ihåp med at atteriet sku funke >_<. (funket faktisk etter at jeg droppet den et par ganger fra vindue(fjell)t, helt til jeg heller kastet den bortover langs veien) Vet at jeg kanskje kunne fått den reparet, men ork. Er ca 2timer til nærmeste eplehus Venter heller på at "den nye" touchen kommer, hvis ryktene er sanne. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvilke rykter?Linky Linky Link Du kunne jo bare ha tatt ut batteriet og satt inn ett nytt ett :!: Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 http://buyersguide.macrumors.com/ (Scroll nedover ) Joda.. men har 0kr på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå