Me04 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mener du versjon 2.0 = versjon 1.1.5? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Mener du versjon 2.0 = versjon 1.1.5? Nei, 1.1.5 er kun (?) for iPod Touch. Dessuten står det 20 (2.0) i lenken. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det står 20 i lenken fordi at wordpress har fjernet "." fra lenken, men det er altså 2.0 det er snakk om. Må si at jeg nå har jailbreaket iPod Touch (2.0) og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Northland Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Må bare takka ashol som tipset meg om japanphoto. De hadde 2stk på lager i butikk til kr 2499,- Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det står 20 i lenken fordi at wordpress har fjernet "." fra lenken, men det er altså 2.0 det er snakk om. Må si at jeg nå har jailbreaket iPod Touch (2.0) og er veldig fornøyd! Du bruker mac? Vet du noe om når det funker for windows? Lenke til kommentar
Me04 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Folkens, jeg har enda ikke skjønt meg på 2.0 og 1.1.5 Når jeg kobler Touchen med iTunes, kommer det opp melding om at versjon 1.1.5 er tilgjengelig for touchen. Men hva mener du med når du sier at du har hacka 2.0 Er ikke 2.0 bare for iPhone? Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Må bare takka ashol som tipset meg om japanphoto. De hadde 2stk på lager i butikk til kr 2499,- Np, jeg fikk min egen i dag EDIT: Når jeg synkroniserer touchen så blir ikke filmene mine lagt til. Ja, det er MPEG-4 fil og ja, den er i Itunes. Hva er galt? Endret 22. juli 2008 av Ashol Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 @ Ibrar: 1.2.0 er selvfølgelig ikke bare for iPhone, men for førstegenarsjons iPhone, iPod Touch (alle modeller) og selvfølgelig iPhone 3G (blir levert med 2.0). Software 1.1.5 som du snakker om har jeg aldri sett eller hørt om, så der lurer jeg. @Ashol: Synkronisering av filmer må velges manuelt at skal skje. Du har sikkert bare valgt at musikk skal synkroniseres. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg har 2.0, og har iPod touch Så nei, 2.0 er ikke bare for iPhone. Endret 14. august 2008 av datating Fjernet dobbelpost Lenke til kommentar
deleder Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 1.1.5 er vel en security fix som er til Touch for de som ikke vil betale og oppgradere til 2.0? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har en kompis som har et søskenbarn som er i USA. Han snakket om å kjøpe med en Touch hjem, og vurderer å hive meg på. Fordelen er jo at det blir billigere, men er det noen ulemper? Programvare eller garantier? Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hei! Jeg vil bare fremheve at jeg VANT en iPod Touch 16GB på skolen siste skoledag! Bare for å skryte, liksom Haha... Nå følte jeg meg litt slem! Men måtte liksom få sagt det! Jeg er forresten veldig fornøyd med min iPod Touch, og den har blitt en stor utgiftskilde for meg selvom den var gratis! Har blitt litt ekstrautstyr, og vil foreslå gear4 som leverandør. Utrolig bra service, og i tillegg bra utstyr! Kjøpte den nye Duo-speakeren, og den er dritfin! Edit: Mindre skrivefeil grunnet dårlig tastatur! Endret 23. juli 2008 av hagengutten Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ulemper med å kjøpte fra USA er selvfølgelig garantien, men av software osv er det overhodet ikke noen problemer. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ulemper med å kjøpte fra USA er selvfølgelig garantien, men av software osv er det overhodet ikke noen problemer. Jeg spør igjen, brukte du windows når du "cracket" touchen med 2.0 forleden dag?:=) I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Når jeg jailbreaket 2.0 eller når jeg innstallerte 2.0 gratis? Jailbreake 2.0: http://www.betamagasinet.com/2008/833/guid...ch-20-software/ Innstallere 2.0 gratis er bare å finne linken til softwaren (side 185 i denne tråden tror jeg) og så holde ALT eller noe inne når du trykker GJENOPPRETT i iTunes. Svaret på det du EGENTLIG spør om er: Jeg brukte MAC. Lenke til kommentar
Veriado Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Når jeg jailbreaket 2.0 eller når jeg innstallerte 2.0 gratis? Jailbreake 2.0: http://www.betamagasinet.com/2008/833/guid...ch-20-software/ Innstallere 2.0 gratis er bare å finne linken til softwaren (side 185 i denne tråden tror jeg) og så holde ALT eller noe inne når du trykker GJENOPPRETT i iTunes. Svaret på det du EGENTLIG spør om er: Jeg brukte MAC. Takk for svar, er altså bare å vente til den kommer til windows da:) Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei folkens. Jeg har kjøpt iPod Touch med 16 GB. Har lagt inn masse musikk, men videoer får jeg ikke inn. .avi filmer funker ikke i iTunes og jeg har lastet ned en del konvert program som skal gjøre den om til .mov, men når jeg gjør det får jeg ikke mer enn 5 minutter av filmen :S Noen som kan hjelpe? Og noen som vet hvor jeg kan laste ned filmer .mov? Har btw friends sesonger (på CD) her hjemme. Kan jeg få lagt dem inn på touchen? Hvordan kan jeg gjøre det i såfall? Har MacBook Black Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tipper Friends egentlig ligger på DVD? Eller? Men iallefall, iPod Touch krever .mov eller .mp4 videofiler. Grunnen til at du bare får konvertert 5 min er fordi du bruker en prøveversjon av et prgoram. Skal du ta innpå Friends fra DVD trenger du et eget program. Guider for alt dette finner du her: www.bechspace.org/guider Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg har brukt Videora og konvertert til .mp4, filmene har blitt tatt opp av Itunes, men når jeg synkroniserer med Touchen, så blir de ikke lagt til... Hvordan legger jeg de til? EDIT: Takk for svar Endret 24. juli 2008 av Ashol Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Videoer synkroniseres ikke automatisk slik som musikk. Du må manuelt gå trykke på Toiuchen din i iTunes, velge videofanen oppe og velge hva som skal synkroniseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå