Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hvordan Wi-Fi virker... Er det gratis å surfe? Kan jeg koble til mitt trådløse nettverk i huset? Gratis? Virker det hvor som helst? Gratis? etc.

EDIT:

Wifi er gratis. Uansett hvor du er. Det er noen steder du må betale for å få tilgang til nettverket, men å surfe er gratis.

Jippi! Takk for svar, nå har jeg bestillt 16gb :w00t:

Endret av Ashol
Lenke til kommentar

Hei alle iPod Touch eiere :)

 

Idag har jeg kjøpt meg en iPod Tuch 8GB :)

Men når jeg fikk starte den var det bare Safari, Youtube, Kalender, Kontakter, Klokke, Kalkulator og Instillinger, men på andre sine iPod Touch har det vært mye flere "programmer".

 

Så mitt spørsmål er hvordan jeg får tak i dem? :)

Lenke til kommentar
Hei alle iPod Touch eiere :)

 

Idag har jeg kjøpt meg en iPod Tuch 8GB :)

Men når jeg fikk starte den var det bare Safari, Youtube, Kalender, Kontakter, Klokke, Kalkulator og Instillinger, men på andre sine iPod Touch har det vært mye flere "programmer".

 

Så mitt spørsmål er hvordan jeg får tak i dem? :)

Du må enten jailbrake eller oppgradere til 2.0 som koster 55kr. Google it...

Lenke til kommentar

Hei, vært på sommerferie uten internett noen uker nå, og nå skal jeg oppgradere til herlige 2.0. Har egentlig ingen planer om å betale for det hvis jeg kan slippe. Fant linken til SLI (http://www.sendspace.com/file/tj9y1m) to sider tilbake her.

 

Har siden sist jailbreak gått over til Mac, men går utifra at det er samme fremgangsmåte. Er det bare å gjenopprette til en 2.0 fil og alt virker med AppStore og hele pakken?

Lenke til kommentar
Det kommer jo ikke til 2.0 !

den kommer kanskje i appstore

Et program som gjør det liksom..

Eller kanskje en liten oppdatering 2.1

 

Jeg tenkte på løse rykter om at disse applikasjonene blir tilgjengelige via appstore. Har dog hørt at Apple setter restriksjoner ved musikkapplikasjoner og applikasjoner som modder utseendet.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på en jailbreaket Touch og en med 2.0?
En Jailbreaket er alt gratis ;)

Men ellers er de 100% like?

 

Nei.. Når du jalibreaker Ipoden så får man med et program som heter installer som man kan laste ned 1000000 programmer. + man kan laste ned oppdateringen 2.0 ..

Så det er bedre å hacke den egentlig

Lenke til kommentar

Du velger å gjøre det på den måten ja Undertow!

 

Jeg har faktisk søkt på min gode venn GOOGLE, og faktisk vært så vidt innom youtube og. Og jeg har vært uten internett på ferie i 3 uker nå, så har faktisk ikke fulgt med på om det har kommet noe slikt osv. På den tiden du brukte på å grave frem det bildet kunne du lettere har svart enten JA eller NEI. Verre var det ikke. Det var egentlig et veldig enkelt spørsmål som overhodet ikke krever noen forklaringer osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...