Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

hvordan er touch med å bytte eier? dvs en brukt touch som skal slettes for all info og tildeles ny itunes konto etc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har du rotet det godt til. Da er det bare en løsning som kan virke, og det er Force Restore. Kobl iPoden til PC og hold inne Home og Lås til iTunes spør om du vil gjenopprette og velg det. Du mister alt av info på Touchen, men i ditt tilfelle får du ikke tilgang til det alikevel.

Hvis ikke dette virker må du nok innom butikken en tur desverre.

Det virket ikke likevel, da må jeg en tur til butikken.

Ja, desverre. Lykke til med Touchen!

Post gjerne hva de sa etter du har snakket med de, greit å vite for oss andre...

Lenke til kommentar

Nå nærmer deg seg raskt 2.0 lansering her. Noen som husker hva prisen for oss Touch eiere for oppdateringen?

Og hvorfor i alle dager skal vi alltid måtte betale, vi har jo betalt for et produkt vi og, akkurat som iPhone som får alt mulig gratis...!

Lenke til kommentar

Off topic: Google har innebygget valutakalkulator. Den fungerer slik at man skriver antall penger etterfulgt av tre bokstaver for myntenhet og "to" og så 3 bokstaver for en myntenhet.

Eksempel: 50 USD to NOK (Skriv det i google og se hvor flott Google fikser alt :D)

Topic: Ja, det skal du være glad for Thomas, men de har jo ikke 3G, men slipper som sagt det helevettes NetCom abbonomentet.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er rette stedet å spørre men jeg prøver nå meg...

Har skjedd flere ganger nå, jeg kjøper sanger på iTunes (ifra iPoden og ikke pc) og når jeg skal til å feks lade den eller overføre musikk ifra PC til iPod så har det skjedd at sangene jeg kjøpte ifra iTunes er bare mysterisk borte ifra iPoden og blir til at jeg må kjøpe sangen på nytt, eller er det en annen måte å gå når man har først kjøpt en sang?!

Håper det ikke var altfor innviklet skrevet med hadde satt pris på et svar.

Bruker en laptop (Vista 32 bit) og har en iPod Touch 16GB skulle det spille noe rolle...

Endret av zeus5k
Lenke til kommentar

Er det noen som har peiling på eventuelle rettigheter jeg har når baklyset på min iPod Touch plutselig tar kvelden etter noen måneder?

Har behandlet den ekstremt varsomt, kjøpt beskyttende teip samt deksel til den, den har knapt vært utenfor huset i det hele store. Også en dag må jeg plutselig "force-restore" hele skiten da den bare sier "koble til iTunes", mens iTunes sa et eller annet annet som gjorde at eneste løsning var å force-restore den! Takk for den liksom, etter jeg hadde strevet enormt med å legge inn syv lydbøker :thumbdown:

Uansett, dagen etterpå så vil ikke baklyset på lengre?

Jeg prøvde alt mulig, men det ville ikke på?

Så jeg ender da med å sende den inn..

Det går en stund, og alt jeg får beskjed om er at det skyldes en fuktskade og det dessverre er ingenting de kan gjøre?? Jeg bare, "hva behager?"

Den har jo ikke vært i nærheten av noen fuktige omgivelser?

Skal den virkelig ikke tåle vanlig norsk inne-temperatur? :dontgetit:

En annen ting er også at øreproppene (sendte de inn sammen med Touchen, la ved alt i esken) faktisk ikke fungerte som de skulle når jeg fikk den tilbake?

Det var plutselig nesten ikke noe lyd på den ene pluggen?

Og jeg kan nesten 100% sikkert si at de funket utmerket før jeg leverte de inn?

Nå har jeg sittet her noen måneder da med en mildt sagt ubrukelig iPod Touch, og det irriterer meg noe voldsomt! Betalte 2'500kroner for denne 16GB utgaven, og den fungerte i 2-3mnd bare?

Har jeg ingen form for rettigheter i slike situasjoner?

Kan de bare skylde på fuktskade og jeg dømt til å sitte her med en ubrukelig Touch?

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det da?

Og hvor får jeg kjøpt det, pris?

Saken er jo at jeg er veldig misfornøyd med behandlingen her, og det faktum at et produkt som jeg har behandlet såpass varsomt bare kan ta kvelden etter 2-3mnd med lett bruk også får du bare en sånn behandling av supporten oppå det hele?

Det å betale 2'500kroner for en iPod Touch, så skal baklyset fyke etter 2-3mnd, ikke noe hjelp å få fra supporten er for meg temmelig tragisk. Og det at jeg må investere i egne deler for å fikse ting på egenhånd på et produkt som jeg har behandlet såpass pent og føyk etter så kort tid er ikke akkurat det jeg forventet for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Syns dev-teama skal få fingern ut av rævva og slippe ut (Ihvertfall) en RC/beta til 2.0 istedenfor å skryte om det på alle verdens nettsider at de har unlocka iPhonen. -_-"

Selv skal iPoden bli på 1.1.4 og iPhonen på 2.0 eller omvendt.. Spørs..

EDIT: Jo også, noe som ble funnet ut litt verden over igår.

Hvis du endrer .ipa filene du kan laste ned fra Appstore i iTunes til .zip blir det nesten akuratt som en app i installer. (Hvis du prøver å legge inn på 1.1.4 da, får du opp hjemmeskjermen til programmet, men du kan ikke trykke noe)

...

Så det er håp på Installer's side ;)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...