Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Christoffer73: Ulempene med å kjøpe iPod Touch fra USA eller eBay osv er at du ikke har norsk garanti som faktisk er ganske bra sammenlignet med andre land. Min iPod Touch har det ikke vært noe problemer med så kanskje ikke at du trenger garantien, men du vet aldri. Bortsett fra det er det ikke så veldig mange ulemper...

Forresten, angående garanti har bare øreproppene som følger med 3 måneders garanti. Mine ble litt og litt mer ødelagt, men jeg reparerte de litt og litt selv over en lengre periode. Når de begynte å skarre på lyden klagde jeg og ville ha nye, men fikk vite at det bare var 3 måneders garanti og da hadde jeg hatt min Touch i 5-6 måneder. Just for information!

Lenke til kommentar

Noen som har klart å koble seg opp via Telenor trådløs sone her? Prøver å koble meg opp med mobiltlf nr som brukernavn (det er aktivert for tjenesten), men får bare responsen " Feil sesjons-nøkkel. Dette betyr vanligvis at du har vært inaktiv for lenge."

Men jeg har ikke vært innaktiv for lenge. Dette skjer på under et minutt.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et problem. Jeg har mistet trykkfølsomheten på skjermen til min ipod touch. Har noen av dere noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg får ikke trykket på noe som helst. Jeg får ikke dra "lås opp" knappen.

Lenke til kommentar

Da har du rotet det godt til. Da er det bare en løsning som kan virke, og det er Force Restore. Kobl iPoden til PC og hold inne Home og Lås til iTunes spør om du vil gjenopprette og velg det. Du mister alt av info på Touchen, men i ditt tilfelle får du ikke tilgang til det alikevel.

Hvis ikke dette virker må du nok innom butikken en tur desverre.

Lenke til kommentar
Jeg har fått et problem. Jeg har mistet trykkfølsomheten på skjermen til min ipod touch. Har noen av dere noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg får ikke trykket på noe som helst. Jeg får ikke dra "lås opp" knappen.

Det samme skjedde meg med en iPhone og en gjenoppretting funket. Har noen forresten en løsning på hva jeg kan gjøre hvis installer kræsjer hver gang jeg åpner installer? Dermed får jeg ikke installert, oppdatert eller avinstallere noe.

Lenke til kommentar
Da har du rotet det godt til. Da er det bare en løsning som kan virke, og det er Force Restore. Kobl iPoden til PC og hold inne Home og Lås til iTunes spør om du vil gjenopprette og velg det. Du mister alt av info på Touchen, men i ditt tilfelle får du ikke tilgang til det alikevel.

Hvis ikke dette virker må du nok innom butikken en tur desverre.

Det virket ikke likevel, da må jeg en tur til butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...