Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jippi http://ipod1.no/artikkel/2717/adobe-jobber-med-flash-iphone Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fantastisk. Flash er lenge etterlengtet... Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er det mulig å få kjøpt en radio mottaker til Ipod Touch? Vil altså gjerne ha muligheten til å høre på FM radio! Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Hvordan er det å kjøpe ipod touch på en nettside fra USA? Noen ulemper med dette? Hvor mye sparer jeg? Tenkte å kjøpe det på ebay e.l, men er det noen som vet om en god og billig side? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er det noen som har peiling på hvor mye det vil koste å fikse baklyset til LCD-skjermen? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 @ Christoffer73: Ulempene med å kjøpe iPod Touch fra USA eller eBay osv er at du ikke har norsk garanti som faktisk er ganske bra sammenlignet med andre land. Min iPod Touch har det ikke vært noe problemer med så kanskje ikke at du trenger garantien, men du vet aldri. Bortsett fra det er det ikke så veldig mange ulemper... Forresten, angående garanti har bare øreproppene som følger med 3 måneders garanti. Mine ble litt og litt mer ødelagt, men jeg reparerte de litt og litt selv over en lengre periode. Når de begynte å skarre på lyden klagde jeg og ville ha nye, men fikk vite at det bare var 3 måneders garanti og da hadde jeg hatt min Touch i 5-6 måneder. Just for information! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har lenge hatt lyst til å kjøpe meg en touch, men venter på at prisen kommer til å falle litt. Driter jeg meg ut hvis jeg tror at prisen kommer til å falle når iPhone kommer ut? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ikke vent på at den skal falle, den har allerede falt LANGT. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ...tenker du da på 32 GB også? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tja tenker mest på 16 gb. Falt langt? Har den det da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 32 GB har vært ganske stabil i følge https://prisguiden.no Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 iPoden vil ikke overføre bilder via iTunes. Når jeg trykker "synkroniser", så kommer det bare opp "synkronisering pågår" men den blir aldri ferdig. Help! Lenke til kommentar
Andyoid Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Noen som har klart å koble seg opp via Telenor trådløs sone her? Prøver å koble meg opp med mobiltlf nr som brukernavn (det er aktivert for tjenesten), men får bare responsen " Feil sesjons-nøkkel. Dette betyr vanligvis at du har vært inaktiv for lenge." Men jeg har ikke vært innaktiv for lenge. Dette skjer på under et minutt. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 iPoden min har liggi stille en stund, da jeg skulle lade den. Dette er hva jeg oppdager når jeg skrur den på. Noen som vet hva problemet mitt er? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Prøv å hold Home og av knappen inne til den slår seg av.. Så prøver du å slå den på igjen.v Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har fått et problem. Jeg har mistet trykkfølsomheten på skjermen til min ipod touch. Har noen av dere noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg får ikke trykket på noe som helst. Jeg får ikke dra "lås opp" knappen. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Da har du rotet det godt til. Da er det bare en løsning som kan virke, og det er Force Restore. Kobl iPoden til PC og hold inne Home og Lås til iTunes spør om du vil gjenopprette og velg det. Du mister alt av info på Touchen, men i ditt tilfelle får du ikke tilgang til det alikevel. Hvis ikke dette virker må du nok innom butikken en tur desverre. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Prøv å hold Home og av knappen inne til den slår seg av.. Så prøver du å slå den på igjen.v Hjelper ikke. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg har fått et problem. Jeg har mistet trykkfølsomheten på skjermen til min ipod touch. Har noen av dere noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg får ikke trykket på noe som helst. Jeg får ikke dra "lås opp" knappen. Det samme skjedde meg med en iPhone og en gjenoppretting funket. Har noen forresten en løsning på hva jeg kan gjøre hvis installer kræsjer hver gang jeg åpner installer? Dermed får jeg ikke installert, oppdatert eller avinstallere noe. Lenke til kommentar
E320CDI Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Da har du rotet det godt til. Da er det bare en løsning som kan virke, og det er Force Restore. Kobl iPoden til PC og hold inne Home og Lås til iTunes spør om du vil gjenopprette og velg det. Du mister alt av info på Touchen, men i ditt tilfelle får du ikke tilgang til det alikevel. Hvis ikke dette virker må du nok innom butikken en tur desverre. Det virket ikke likevel, da må jeg en tur til butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå