Gjest Slettet+89234341 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Ok, jeg har laget en egen profile i Videora iPod Converter som jeg har kalt 16:9 (trenger vel ikke å forklare at det er til Widescreen? ) General Profilnavn: 16:9 Encoder: iPod 1-Pass - FFmpeg VINB Video Videocodec: MPEG4 Profile: Simple profile Level: Unrestricted Width: 640 Height: 360 Aspect Ratio: Original Framerate: Auto Max Resolution: 640x480 Mode: ABR Bitrate (kbps): 1500 Audio Akkurat som det er Det der er veldig unødvendig om du ikke skal bruke til TV ut. Bruk h264, ikke mpeg4. 480x272 for 16:9. 768kbps holder i massevis. Den profilen din bruker en dårlig kodek og overdreven oppløsning som ikke engang touchen klarer vise 100%, så du ender opp med å måtte bruke høyere bithastighet for å kompensere for en oppløsning som nedskaleres uansett Bruk SUPER til konvertering, er en profile som heter "Apple - iPod" som lar deg sette til 480x272 og andre touch kompitable oppløsninger Endret 15. juni 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du prøvd å bare holde inne HOME til Installer avsluttes og så prøve igjen? Ja. Nå har den også begynt å fryse ellers også. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 baah.. Hva var det jeg mått gjøre for å flytte spilllistene ned og opp? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Stort problem! Når jeg skulle koble til Touchen begynte den å synkronisere som vanlig. Men så kom det opp feilmelding. Sto at den ikke kunne synkronisere fordi det var for lite plass på iPoden. Prøvde så å slette en film, men dette hjalp ikke. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Slett mer? Hvis den er jailbreaket, last ned bosstool og ta ipod disk wiper. (fjerner all musikk og film osv) Hvis du ikke har jailbreaket kan du prøve å å settings > general > reset Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Neinei, jeg har slettet nok. Har mer enn nok med plass. Den er jailbreaket, ja. Det er ikke vits i å fjerne all musikk og film, det kan jeg jo gjøre på iTunes. Tror ikke det er det at det er for liten plass som er problemet, er vel heller en innstilling som jeg har huket av feil på eller noe. Noen som vet? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis du leser på bosstool som jeg sa. Sometimes iTunes syncs some music or videos on that you discover you cannot remove. When you try to sync them off they are not erased and you have no way to short of restore to delete these tracks. This iPod Wipe section will delete all your movies/music restoring your ipod section to factory default without restoring the rest of your phone/ipod. When this is done, you will have no movies/music on your phone and can add them again in iTunes. Bra nok for deg? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Funker sikkert det, men: når jeg trykker på BossTool kommer det opp; Free Disk Space iPod Wiper Jailbreak Prep Jeg trykker på "iPod Wiper" og så "Wipe iPod", så kommer det opp en sånn boks hvor det står "iPod Wipe" og "Do It!" Jeg trykker på "Do It!", så kommer jeg tilbake til de tre valgene. Har jeg da gjort det, eller gjenstår det noe? Skjønner ikke hva som er meningen at skal skje. Edland Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis du først har bestemt deg for å slette alt, hva med å bare gjenopprette den i iTunes og jailbreake og alt på nytt? Tar maks 20 min. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tror det er det jeg må. Holder på å kopiere alt til en ekstern harddisk, så legger jeg det over igjen etter jeg har gjennopprettet. Utrolig kjipt at dette skjer. En ting Apple bør bli flinkere på til neste generasjon. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja. Men det er vel store muligheter for at det er noe med jailbreaken å gjøre som gjør at det skjer. Og det er derfor Apple har laget gjenopprett funksjonen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen andre her som prøvd touchpad pro? GENIALT program... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Syns det blir for dumt at de lager apps du må betale for.. hvorfor ikke bare vente til AppStore?... Men ja, ellers er Touchpad pro ganske fett, men har aldri bruk for det. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg synes AppStore konseptet funker bra med at utviklerne selv kan bestemme pris, men syntes iPod Touch brukerne burde få 2.0 softwaren gratis akkurat som iPhone brukere. Vi har faen meg betalt for et produkt vi og. Slike tilleggsutgifter er det ingen som liker... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har store planer om å kjøpe den nye iPhonen, men hater at NetCom fikk den. Jeg har Telenor. Aldri noe positivt med helvettes Telenor. @Edland: TouchPad pro er et program du innstaller på iPoden via Installer og på din PC og dermed kan du bruke iPoden som fjernkontroll til pcen over nettet med knapper som play, pause, neste osv... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ahh, genialt. Trenger jeg gjøre noe mer enn å innstalere det på iPoden? Noe med PC-en? Edland Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hva er Touchpad Pro? Det er en fin liten sak som lar deg bruke ipod touch eller iphone som en pekerflate og tastatur så du kan bruke din iphone/touch isteden for mus og tastatur. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Du kan også bruke et VNC program slik at du får opp skjermbilde av pcen på Touchen i tillegg til at du kan styre både mus og tastatur fra Touchen. Litt knotete, men veldig gøy en liten periode før du går lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå