Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341
Ok, jeg har laget en egen profile i Videora iPod Converter som jeg har kalt 16:9 (trenger vel ikke å forklare at det er til Widescreen? :p)

General

Profilnavn: 16:9

Encoder: iPod 1-Pass - FFmpeg VINB

Video

Videocodec: MPEG4

Profile: Simple profile

Level: Unrestricted

Width: 640

Height: 360

Aspect Ratio: Original

Framerate: Auto

Max Resolution: 640x480

Mode: ABR

Bitrate (kbps): 1500

Audio

Akkurat som det er

Det der er veldig unødvendig om du ikke skal bruke til TV ut. Bruk h264, ikke mpeg4. 480x272 for 16:9. 768kbps holder i massevis. Den profilen din bruker en dårlig kodek og overdreven oppløsning som ikke engang touchen klarer vise 100%, så du ender opp med å måtte bruke høyere bithastighet for å kompensere for en oppløsning som nedskaleres uansett

Bruk SUPER til konvertering, er en profile som heter "Apple - iPod" som lar deg sette til 480x272 og andre touch kompitable oppløsninger

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stort problem!

Når jeg skulle koble til Touchen begynte den å synkronisere som vanlig. Men så kom det opp feilmelding.

Sto at den ikke kunne synkronisere fordi det var for lite plass på iPoden. Prøvde så å slette en film, men dette hjalp ikke.

Noen som vet hva jeg må gjøre?

post-146188-1213615503_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Neinei, jeg har slettet nok. Har mer enn nok med plass. Den er jailbreaket, ja. Det er ikke vits i å fjerne all musikk og film, det kan jeg jo gjøre på iTunes. Tror ikke det er det at det er for liten plass som er problemet, er vel heller en innstilling som jeg har huket av feil på eller noe.

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Hvis du leser på bosstool som jeg sa.

Sometimes iTunes syncs some music or videos on that you discover you cannot remove. When you try to sync them off they are not erased and you have no way to short of restore to delete these tracks. This iPod Wipe section will delete all your movies/music restoring your ipod section to factory default without restoring the rest of your phone/ipod. When this is done, you will have no movies/music on your phone and can add them again in iTunes.

Bra nok for deg?

Lenke til kommentar

Funker sikkert det, men: når jeg trykker på BossTool kommer det opp;

Free Disk Space

iPod Wiper

Jailbreak Prep

Jeg trykker på "iPod Wiper" og så "Wipe iPod", så kommer det opp en sånn boks hvor det står "iPod Wipe" og "Do It!"

Jeg trykker på "Do It!", så kommer jeg tilbake til de tre valgene.

Har jeg da gjort det, eller gjenstår det noe? Skjønner ikke hva som er meningen at skal skje.

Edland

Lenke til kommentar

Jeg synes AppStore konseptet funker bra med at utviklerne selv kan bestemme pris, men syntes iPod Touch brukerne burde få 2.0 softwaren gratis akkurat som iPhone brukere. Vi har faen meg betalt for et produkt vi og. Slike tilleggsutgifter er det ingen som liker...

Lenke til kommentar

Jeg har store planer om å kjøpe den nye iPhonen, men hater at NetCom fikk den. Jeg har Telenor. Aldri noe positivt med helvettes Telenor.

@Edland: TouchPad pro er et program du innstaller på iPoden via Installer og på din PC og dermed kan du bruke iPoden som fjernkontroll til pcen over nettet med knapper som play, pause, neste osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...