Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer an på mye. For eksempel på hvor stor filen du konverterer er før du starter, hvor lang filmen er, hvor bra kvalitet filmen er før, hvor bra kvalitet du ønsker osv. Men de fleste blir ca det samme som størrelsen er eller 100-200 mb mindre med helt greie innstillinger.

 

Så det er kun jeg som opplever at uansett instillinger på programmene så blir filene 1GB eller mer. Og det er fra 700MB filer.

 

Skjer med meg hele tiden. Det er ganske irriterende. Jeg bruker videora til å konvertere med, setter allle instillingene på fullt.

 

Hvilket program, og hvilke instillinger bruker du, chberge?

Lenke til kommentar

Ok, jeg har laget en egen profile i Videora iPod Converter som jeg har kalt 16:9 (trenger vel ikke å forklare at det er til Widescreen? :p)

 

General

Profilnavn: 16:9

Encoder: iPod 1-Pass - FFmpeg VINB

 

Video

Videocodec: MPEG4

Profile: Simple profile

Level: Unrestricted

 

Width: 640

Height: 360

Aspect Ratio: Original

Framerate: Auto

Max Resolution: 640x480

 

Mode: ABR

Bitrate (kbps): 1500

 

Audio

Akkurat som det er

Lenke til kommentar

@Throbix: Det er et godt spørsmål, var en som hjalp å sette opp de innstillingene for meg. Men selvfølgelig blir filene litt større da, men til gjengjeld går det an å spille de av på pc fra iPod uten at kvaliteten er irriterende dårlig...

 

@Tacomodo: Ja, jeg tror det skal gå an å streame musikk via nettverket. Men da må du nok ha et 3. partsprogramvare, eller kanskje det faktisk virker via Safari og en nettside med musikkfilen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...