iMono Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg skal ikke banne i kirken, men jeg venter på iPhone med HSUPA, bedre kamera, GPS og mye minne. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Men visste du da at om du legger inn et bilde på Touchen gjennom iTunes, blir kvaliteten nedskalert så kraftig at det ser rett og slett kornete og stygt ut. Ja, det synes jeg er helt idiotisk! Ok, vi snakker om 8/16/32GB med lagringsplass, ikke 1.44MB-disketter. Akkurat her må jeg si at Apple har tenkt litt for lite! EDIT: min Wi-Fi er veldig stabil, ikke noen tilkoblingsproblemer i Youtube eller iTunes. Eneste jeg er litt irritert over er at jeg må koble til tilgangspunktet igjen veldig ofte, fordi den automatisk kobler fra når den er i dvalemodus - *uten* å koble til igjen! Endret 6. juni 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
chberge Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Haha, etter å ha store problemer med iTunes i hele dag (det krasjer hele tiden) har iTunes endelig fått kontakt med iPoden min slik at den lader, eneste problem er at den tror at jeg har en iPhone Fant ut at jeg har fri på tirsdag, så nå er det ikke noe problem å døgne for å få med seg Apple Event når den en gang havner på nett i morgen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Fant ut at jeg har fri på tirsdag, så nå er det ikke noe problem å døgne for å få med seg Apple Event når den en gang havner på nett i morgen Eller bare følge den på Macrumorslive med bildestream. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Var ikke klar over at den ble streamet. Post gjerne en link til selve streamen. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) http://www.ustream.tv/channel/macworld-200...-keynote-stream Video stream Endret 9. juni 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
chberge Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, hadde den bare vikret Jeg følger med her: http://www.macrumorslive.com/ (Bare tekst) Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Mulig det er spurt tidligere, men har ikke tid til å lese 178 sider Kan man streame musikk fra en trådløs nettverksshare? Kunne jeg f.eks koblet den til en forsterker og streamet musikk fra en server trådløst? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Viste dere at om man dobbelklikker "hjem" knappen, så får man opp en liten musikk velger? Ganske handy. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har nå bestemt meg for å kjøpe iPod Touch, men vil ha den fort som mulig. Bor i Bergen, noen som vet om Eplehuset har 8GB versjonen inne? Gleder meg for øvrig. Har lenge ønsket denne, men har sått litt på sidelinjen, i påvente av noe bedre fra andre produsenter, men tydeligvis er Apple først ute med en slik musikkspiller. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Har nå bestemt meg for å kjøpe iPod Touch, men vil ha den fort som mulig. Bor i Bergen, noen som vet om Eplehuset har 8GB versjonen inne? Hvorfor ike bare ringe til dem eller stikke til eplehuset? Men ja, jeg tror nok de skal ha den inne. Hvis ikke eplehuset har det, så har vel expert eller lkjop det? Endret 10. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Har nå bestemt meg for å kjøpe iPod Touch, men vil ha den fort som mulig. Bor i Bergen, noen som vet om Eplehuset har 8GB versjonen inne? Hvorfor ike bare ringe til dem eller stikke til eplehuset? Men ja, jeg tror nok de skal ha den inne. Hvis ikke eplehuset har det, så har vel expert eller lkjop det? Jeg får stikke innom i morgen da. Hvis de ikke har antar jeg at bl.a Spaceworld og Expert har den inne, til en ikke altfor gale pris. Angående filmer på iPoden, hvor stor plass tar en film etter man har komprimert den? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Er det bare meg som kommer til å abonnere på MobileMe? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Angående filmer på iPoden, hvor stor plass tar en film etter man har komprimert den? Tja, nedskalert til 480x320 (anbefales!) i noenlunde ok kvalitet, tar det vel rundt .. 450-700MB? Kommer jo an på hvor lang filmen er, egentlig. Viste dere at om man dobbelklikker "hjem" knappen, så får man opp en liten musikk velger? Ganske handy. Heh, ikke for å virke frekk, men dette tror jeg de fleste visste fra før. Men ja, ble litt overrasket da jeg oppdaget det. Endret 10. juni 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Er det bare meg som kommer til å abonnere på MobileMe? Hvis MobileMe har mulighet for pushmail integrering med Windows live mail og kontakter så kommer jeg til å gjøre det samme. Endret 10. juni 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Finnes det noe Word lignende opplegg til Touch? Edland Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Angående filmer på iPoden, hvor stor plass tar en film etter man har komprimert den? Det kommer an på mye. For eksempel på hvor stor filen du konverterer er før du starter, hvor lang filmen er, hvor bra kvalitet filmen er før, hvor bra kvalitet du ønsker osv. Men de fleste blir ca det samme som størrelsen er eller 100-200 mb mindre med helt greie innstillinger. Den dobbelklikk greien er veldig praktisk, spesielt hvis du bruker lyd i noen 3. partsprogramvarer og skal endre volumnivået @Edland Det finnes skriveprogram til Touchen ja, du har jo Notes som er Apple sitt eget og så har du et program i Installer som kan lagre som .txt. Me husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Det kommer an på mye. For eksempel på hvor stor filen du konverterer er før du starter, hvor lang filmen er, hvor bra kvalitet filmen er før, hvor bra kvalitet du ønsker osv. Men de fleste blir ca det samme som størrelsen er eller 100-200 mb mindre med helt greie innstillinger. Så det er kun jeg som opplever at uansett instillinger på programmene så blir filene 1GB eller mer. Og det er fra 700MB filer. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Jeg har vært borti det problemet, men nå når jeg endelig har funnet noen gode innstillinger blir de litt mindre... Hvilket program og hvilke innstillinger bruker du? EDIT: Innlegg nr 700 Endret 11. juni 2008 av chberge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå