Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Kjekt da! Får overbringe det til han som spurte så blir det vel til at jeg må installere itunes på nytt for å hjelpe han med det Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Flere enn meg som gleder seg til neste mandag? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) APPLE EVENT (WWDC 2008) !! :D håper de oppgradere iMac 24 alittle, for de som er interessert i maC^^;p Endret 1. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Gleder meg så syyykt. *håpe på nytt Macbook design* Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg gleder meg til AppStore til iPod Touch, samt iPhone nyheter. Ikke minst spillet SPORE til iPod Touch Nytt design til MacBook hadde vært stilig, skal kjøpe meg en MacBook til sommerferien. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Spore er bare en forsmak på hva som kommer ut over året Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, men 9ende blir det Spore og Touch Fighter for alle penga Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Først må du sjekke om filmene er i et støttet format. MPG og .mp4 funker strålende. Hvis ikke må du laste ned Videora Converter. Etter det må du legge til filmene i databasen (bare dra filmen over når du er i video-tab'en) til iTunes. Når det er gjort må du gå i synkroniseringsalternativer for iPod touch og velge noe sånt som "Overfør filmer manuelt". Så trykker du på fanen i synkroniseringsvinduet for din iPod touch som heter "Video" og markerer de videoene du vil ha på enheten din. Dette skal funke. Takker Nå har jeg smelt inn på 3 filmer og det ser veldig bra ut Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet når Apple Eventen havner i iTunes og eventuelt under hvilket navn? Streames den direkte noen steder? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Noen som vet når Apple Eventen havner i iTunes og eventuelt under hvilket navn? Streames den direkte noen steder? Tror det kan bli vanskelig å få sett den live, men den blir som regel lagt ut på apple sin hjemmeside etter noen dager. http://www.itavisen.no/sak/773735/Bioshock_til_iPhone/ Konge vist det kommer til Touch Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja, leste saken på ITavisen før i dag. Hadde blitt ganske stilig, men gleder meg mer til Spore og det apespillet. Med å se det live tenkte jeg at apple kanskje streamet det på en eller annen nettside. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ja, leste saken på ITavisen før i dag. Hadde blitt ganske stilig, men gleder meg mer til Spore og det apespillet. Med å se det live tenkte jeg at apple kanskje streamet det på en eller annen nettside. Har hørt om noe, men tror det koster penger. Endret 3. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da kan det bare være. Gidd ikke å betale Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Er wifi itunes normalt ustabilt? Flere ganger at han jeg kjenner sin touch er koblet til nett som fungerer men får "kan ikke koble til itunes" på wifi butikken, samme med youtube Endret 3. juni 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da har han mest sannsynlig en proxy server på. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er wifi itunes normalt ustabilt? Flere ganger at han jeg kjenner sin touch er koblet til nett som fungerer men får "kan ikke koble til itunes" på wifi butikken, samme med youtube Har hatt det samme problemet, men da med youtube. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Man må jo ha paret touchen med en internettpc med itunes for at det skal virke, så vil tro det er en sammenheng mellom youtube og itunes - de ser ut til å klikke samtidig. ingen proxy Lenke til kommentar
chberge Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Høres jo litt logisk ut, at du må sette den opp i iTunes før du får tilgang til de tjenestene ja. Ikke lenge til Apple Event Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå