Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Kjekt da! Får overbringe det til han som spurte så blir det vel til at jeg må installere itunes på nytt for å hjelpe han med det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først må du sjekke om filmene er i et støttet format. MPG og .mp4 funker strålende. Hvis ikke må du laste ned Videora Converter. Etter det må du legge til filmene i databasen (bare dra filmen over når du er i video-tab'en) til iTunes. Når det er gjort må du gå i synkroniseringsalternativer for iPod touch og velge noe sånt som "Overfør filmer manuelt". Så trykker du på fanen i synkroniseringsvinduet for din iPod touch som heter "Video" og markerer de videoene du vil ha på enheten din.

Dette skal funke.

Takker :thumbup: Nå har jeg smelt inn på 3 filmer og det ser veldig bra ut :cool:

Lenke til kommentar
Ja, leste saken på ITavisen før i dag. Hadde blitt ganske stilig, men gleder meg mer til Spore og det apespillet.

Med å se det live tenkte jeg at apple kanskje streamet det på en eller annen nettside.

Har hørt om noe, men tror det koster penger.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Er wifi itunes normalt ustabilt? Flere ganger at han jeg kjenner sin touch er koblet til nett som fungerer men får "kan ikke koble til itunes" på wifi butikken, samme med youtube

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Man må jo ha paret touchen med en internettpc med itunes for at det skal virke, så vil tro det er en sammenheng mellom youtube og itunes - de ser ut til å klikke samtidig. ingen proxy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...