chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Forskjellen for meg er at Chat virker, noe Apollo aldri gjorde for meg. Ellers så funker det i landskap modus, ellers ganske likt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Finnes jo kamera connector til ipod, vil tro denne funker med touch. er det da ingen som har hacket sammen noe for å tillate full USB host mode? eks USB modem (mobilt internett etc), tastatur etc. Mulig jeg setter litt for jhøye forventninger til hva som er mulig med så lukekt operativsystem Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Finnes endel duppeditter til touchen, så man skal ikke se bort ifra det.. ;p Problemet er bare at, det er vanskelig å finne dem.. masse masse forskjellige navn på de dingsene ;o Selv så fant jeg en ipod lader, som ga 40timer... kjøpt i asia.(samme størrelse som en ipod lader, bare at den gikk på batteri) kanskje ikke akkurat no WOW, men for meg var det, det;p Endret 1. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 (endret) Finnes endel duppeditter til touchen, så man skal ikke se bort ifra det.. ;pProblemet er bare at, det er vanskelig å finne dem.. masse masse forskjellige navn på de dingsene ;o Selv så fant jeg en ipod lader, som ga 40timer... kjøpt i asia.(samme størrelse som en ipod lader, bare at den gikk på batteri) kanskje ikke akkurat no WOW, men for meg var det, det;p Noe ala ? Finnes mange utgaver, den jeg har er med normal USB utgang, så virker med alt som lades via USB. Var dog ikke dupeditten i seg selv jeg mente med usb host, men heller software til å bruke eksisterende apple kamera connector til å få skikkelig host mode. Kompisen med touch ville ha trådløs sone i bilen med en slik mobilt internett sak, og når da touch mangler bluetooth så må man ha en laptop el.no imellom om det skal fungere. Host mode på N800 (bildet) tillater derimot USB modem, hence spørsmålet. Endret 1. juni 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den telefonen var litt stilig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Den telefonen var litt stilig Bortsett fra at det ikke er telefon Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nokia N800? Hva er det da? Siden jeg så Nokia tenkte jeg mobil... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_N800 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nokia N800? Hva er det da? Siden jeg så Nokia tenkte jeg mobil... Blir litt off topic men... er en internet tablet. DVS sitter ikke noe sim kort i den, kun wifi (evt koble til mobiler via bluetooth og bruke dem som modem). Ment for internetsurfing etc. Egentlgi den nærmeste konkurrenten til touch men få vet at den eksisterer (eller den nyere verjsonen n810 med tastatur). 4.1" 800x480 pixel touchskjerm (2.5ganger oppløsningen til touch), full nettleser (dvs ikke noe zooming, no offence intended) som er en spesialversjon av firefox (adblock plus FTW). Kjører en linuxutgave smo heter maemo, så finnes utrolig mye programemr til den - fra torrentklient til GPS programmer, chat, IP telefoni, PC remote control - egentlig alt som finnes på normale datamaskiner. Er et mediespillerprogram til den som heter canola, mistenkelig lik touch på mange mpter. Litt tregere interface, men flere funksjoner. Du har youtube som på touch, cover art (basically cover flow, men mer avansert - du kan eks bla i alle cover eller ett og ett, tagge album art fra nettet on the go etc), podcast, photocast, internet radio, last.fm, mediatstreaming. Vurderte faktisk touch en stund frem til jeg så N800'en på juletilbudet til cdon, selv om n800 er mer avansert så sikler jeg fortsatt på hvor rask touchen er i menyene. Den er jo laget for akkurat det den gjør, mens N800 kjører mediamenyene på topp av linuxversjonen. Har 24GB (SDHC kort, 8 + 16GB - to kortspor) i den nå så plass er ikke noe problem. Forumet for denne saken er full av sammenlikninger mellom den og touch/iphone, siden de er ganske like i størrelse og basisfunksjoner. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Stilig, den var ikke dum Men nok om den, litt vel off topic! Noen som vet om det finnes en torrentklient for iPod Touch eller iPhone? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 N800 er fin den, men den er dyr og vanskelig å få tak i. Ellers blir det spennende å se om Apple snart laserer iTouch G2 i forbindelse med lanseringen av den nye iPhone... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg håper heller på en iPhone versjon 2 med 3g jeg, har lyst på ny mobil Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Noen programmer som virker likt som msn? Har sett dere skriver Apollo og sånn men det fungerer ikke for meg. Edland Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er det det som heter MobileChat? Edland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 N800 er fin den, men den er dyr og vanskelig å få tak i. Ellers blir det spennende å se om Apple snart laserer iTouch G2 i forbindelse med lanseringen av den nye iPhone... Har gått for 1500,- på QXL. Jeg betalte 2100 ny. Den har jo gått ut da n810 har kommet, selv om n810 har samme tech specs men noen flere finesser og mer kresen på minnekort. Uansett, to til spm: 1:Jailbreak, kan det gå galt? Vant med PSP verden der man lett bricker ting til h. 2: Noen som vet om det har kommet third party utgaver av fungerende TV kabler til den nye generajsonen? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13013 virker jo lovende da det står at den garantert funker, og 95 kr er ganske mye mindre enn apple sin, men ofte fungerer ikke slike kabler allikevel. Må vel snart ha vært noen kinesere som har kopiert den chippen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Uansett, to til spm:1:Jailbreak, kan det gå galt? Vant med PSP verden der man lett bricker ting til h. Oppgrader til 1.1.4, last ned Ziphone og Jailbreak. Om det føkker seg opp, så gjennoppretter du og prøver på nytt. Vanskligere er det ikke. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 www.ziphone.org (eventuelt .com) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, det kan ikke fucke seg opp skikkelig ^^ Ihvertfall ikke skjedd blant de 100 tusener som har jailbreaket ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå