Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

Må også si meg skuffet over Spaceworld. Ikke nok med at de tar 2500 for 8gb og 3500 for 16gb, men de selger også den gamle verjsonen. Dvs den kom med FW 1.1.2. Han som kjøpte den måtte derfor betale 115,- for å få mail/gmaps etc (ville visst ikke jailbreake). Ser komplett spesifiserer dette (de selger den med gammel FW til 2300 mot 2900 for den med ny... det er jo syk forskjell da). Så for de som skal kjøpe touch i butikk, pass på at du får en ny versjon - om så kun for prinsippet sin skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Ikke spaceworld lillehammer :/

En annen ting: er det ikke æ/ø/å på den? Har ikek tukla så mye med det men selv med språk på norsk fant jeg ikke de bokstavene noe sted. Mulig det finnes noe spesialtegn menu jeg ikke fant

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ah, det ga jo nesten litt mening. lette fælt etter det i dag da jeg husket å ha skumlest noe om at på iphone finnes æøå kun i spesialsymboler på amerikansk utgave

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

så absolutt. er bare så glupt plassert at det er siste stedet man faktisk leter. fikk ikke skrevet inn stedsnavnet på værtjenesten i dag da vi ikke fant Ø. ikke at den hadde hørt om Øyer uansett, eller Lillehammer for den saks skyld. Samme som med World Mate på Symbian S60 - Oslo var nærmeste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Postnummer virker topp med vær appen^^

Anbefaler jailbreak :tease:

brukte postnummer, null treff (vel, luxemburg eller noe slik deler visstnok postnummer). leste litt om jailbreak, har alltid trodd det var noe man gjorde ved å gå inn på jailbreakme og det var det. den oppskrifta jeg fant var stygg. nedgrader, jailbreak, oppgrader, jailbreak, last ned noen greier etc etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

ah, var en gammel guide jeg fant da 8for 1.1.2 som var fw han hadde da). var _noen_ flere steg. Noen som kjapt har lyst til å liste opp de mest brukbare programmene om man jailbreaker? 175 siders tråd så gidder ikke lete :p

Lenke til kommentar

Han mente hvilke programmer som på en måte er "must" om jeg ikke tolka feil.

Noe som er "UberMust" er Vel Community Sources (Finnes i Sources kategorien)

Og BossTool Som du bruker for å få større plass til programmer ved å flytte alle fontene til andre partisjonen.

Annet enn det:

Apple apps, kan skaffes på repo.ispazio.net sourcen (som du må legge til) Ligger under tweaks 1.1.4 . Heter Full features eller noe sånt.

iCopter! x]

Summerboard og Customize (hovedsakelig sistnevnte, men trenger summeroard for å få Customize til å virke)

Lar deg endre tema osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hørte rykter om last.fm støtte? Det er en av de tingene jeg faktisk bruker av musikkrelaterte ting, både mobilen og N800 internet tablet'en scrobbler musikk. Hvordan er det med MSN støtte etc? (lurer på overfor han som kjøpte seg touch selvsagt siden han ikke har nett)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...