SpecialForce Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Genialt. Finnes det til Windows og? Eller er det det som bare finnes til MAC? Begge deler. MAC versjonen heter noe med pwnage tool mens windows versjonen har det fengende navnet WinPwn. Lenke til kommentar
olamatre Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 touchen min vil ikke synkronisere med macen...når jeg kobler til begynner den bare å lade, ingenting annet...jeg har prøvd og resete innstillinger og jeg har prøvd 2 forskjellig kabler...jeg prøvde med en ipod mini på de samme kablene , da funka det...Jeg har også prøvd med touchen på en windows med suksess...Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå har ikke jeg Mac, men har du prøvd å oppdatere til nyeste iTunes? Det har virket hos noen. Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Akkurat fått Ipod Touch og lurer på hvordan jeg laster over filmer fra "mine filmer" til Ipoden? Har fått over bilder og musikk men ikke films. noen som hvet? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 I itunes, trykk på ipoden og velg opppe- filmer huk av de u vil adde evt finn fre \m ilmene og add. . klikk "bruk" nede til høyre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har skrevet en del guider som ligger på www.bechspace.org/guider. Ellers bør du skrive i førsteposten at" Å JAILBREAKE VIL SI Å ÅPNE IPODEN FOR 3. PARTSPROGRAMVARE OG DU VIL MISTE GARANTIEN" Den linjen bør stå skrevet med store bokstaver og rød skrift, for den er jeg lei av å svare:P! Det blir egentlig litt feil. Men det er mitt synspunkt. Du mister garantien om du leverer inn en iPhone/Touch som er jailbreaket men du skal ikke miste garantien hvis man leverer den fullstendig gjenopprettet. Da kan ikke Apple se at den "tampered" og du skal da ha garantien i behold så lenge man restorer med original Apple firmware og ikke en modifisert WinPwn/Pwnage Tool firmware. Det skulle være riktig. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fekk min ipod touch ifrå reperasjon idag og det viser seg at det er ein død pixel på den, er dette nok til å sende den tilbake? Er så irriterande med ein raud flekk midt i skjermen. Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Hei.. jeg har jailbreak 1.1.4... Har fungert greit i 1 mnd..men nå har youtube begynt å streike.. Youtube virker bare på de videoene som jeg har lagret som bokmerker og de filmene som er under kategorien "anbefalte"... Når jeg skal søke kommer denne beskjeden opp: "kan ikke koble til youtube"..Det samme skjer når jeg ser på kategorien "mest vist"... Hva er galt? Og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er jo et program i Innstaller som heter YouTube fix. Mulig at det hjelper, men jeg har ikke vært borti samme problemet så kan ikke bekrefte om det hjelper. Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Ahh, tror jack-pluggen på Touchen er blitt litt herpa. Kommer bare lyd i den ene pluggen, og for å få lyd i den andre må jeg drive å vri på ledningen. Sinnsykt irriterende å ikke kunne ha den i lomma, siden lyden kommer og går som en jævla jojo. Er det bare å dra til en Apple Store for å levere den inn, eller må den sendes inn et sted? Bestilte den fra Apples nettbutikk. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er ikke bare ørepluggene det er noe galt med da? Brudd på ledningen eller lignende? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som har en god guide til å bruke pownage programmet for windows og hvordan få versjon 2.0 på iPoden? Lenke til kommentar
DjDark Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Det er ikke bare ørepluggene det er noe galt med da? Brudd på ledningen eller lignende? Prøvd med flere forskjellige headset og plugger, samme resultat hver gang. Leverer den inn til Apple butikken på Ullevål på lørdag, må bare bytte til orginal firmware først... Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 sikkert kommett noe dritt inn i jackpluggen...kunne prøvd å skrape litt inni med en nål eller noe sånt(gjøres på eget ansvar ) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Ta bare med hørepluggen til en forhandler og hør med de. Du trenger vel ikke å levere inn ipoden fordi hørepluggene er ødelagt? Det hadde jeg iallefall nektet å gjøre. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som har en god guide til å bruke pownage programmet for windows og hvordan få versjon 2.0 på iPoden? Versjon 2.0 fungerer ikke helt, men 1.1.4 gjørdet sammen med nyeste WinPwn fra winpwn.com en guide du kan bruke er denne fra iClarified http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=957 Men last ned den nyeste fra winpwn.com Du kan også legge til programmer i gjenopprettingsfilen for å slippe å installere ting på nytt. Det er veldig nyttig. Skulle du trenge mer hjelp så kan du spørre etter msn adressen min via PM. Lykke til Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Takk for litt mer info, skal prøve mest sannsynlig i morgen, skal ta kontakt hvis jeg trenger mer hjelp... Men hvordan får man versjon 2.0 på Touchen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 For å få 2.0 BETA BETA BETA BETA Må du ha en Mac. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Så det var noe snakk om IClarified lenger oppe. Les det her! I’ve said it for months and I’ll say it again. iClarified is the worst, most dangerous repository you can find. Delete this repository at all costs. Now they are hosting something called an installer 3.1 “fix”. Installer 3.1 works fine so I’m not sure what this is supposed to fix, but what this will do for you is destroy your bsd subsystem, mobile term, and SSH. Do not install this package for any reason. Read the hackint0sh thread where everyone is complaining about it. If you are having problems with installer, read my troubleshooting installer guide. In fact, do yourself a favor and delete iClarified from your sources. A few months back they hosted a 1.1.2 unlocker that would brick your phone when run because it did not turn on airplane mode. I emailed them about it a few times and was ignored everytime. They continued to host it! A couple months ago they had some other package that caused an uproar and poeple had to restore. This database is bad news. Delete it. Tatt fra iPodtouchfans.com Endret 27. mai 2008 av Tho-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå