Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

touchen min vil ikke synkronisere med macen...når jeg kobler til begynner den bare å lade, ingenting annet...jeg har prøvd og resete innstillinger og jeg har prøvd 2 forskjellig kabler...jeg prøvde med en ipod mini på de samme kablene , da funka det...Jeg har også prøvd med touchen på en windows med suksess...Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Jeg har skrevet en del guider som ligger på www.bechspace.org/guider.

Ellers bør du skrive i førsteposten at" Å JAILBREAKE VIL SI Å ÅPNE IPODEN FOR 3. PARTSPROGRAMVARE OG DU VIL MISTE GARANTIEN" Den linjen bør stå skrevet med store bokstaver og rød skrift, for den er jeg lei av å svare:P!

Det blir egentlig litt feil. Men det er mitt synspunkt.

Du mister garantien om du leverer inn en iPhone/Touch som er jailbreaket men du skal ikke miste garantien hvis man leverer den fullstendig gjenopprettet. Da kan ikke Apple se at den "tampered" og du skal da ha garantien i behold så lenge man restorer med original Apple firmware og ikke en modifisert WinPwn/Pwnage Tool firmware.

Det skulle være riktig.

Lenke til kommentar

Hei..

jeg har jailbreak 1.1.4...

Har fungert greit i 1 mnd..men nå har youtube begynt å streike..

Youtube virker bare på de videoene som jeg har lagret som bokmerker og de filmene som er under kategorien "anbefalte"...

Når jeg skal søke kommer denne beskjeden opp: "kan ikke koble til youtube"..Det samme skjer når jeg ser på kategorien "mest vist"...

Hva er galt?

Og hva kan jeg gjøre for å fikse det?

Lenke til kommentar

Ahh, tror jack-pluggen på Touchen er blitt litt herpa. Kommer bare lyd i den ene pluggen, og for å få lyd i den andre må jeg drive å vri på ledningen. Sinnsykt irriterende å ikke kunne ha den i lomma, siden lyden kommer og går som en jævla jojo.

Er det bare å dra til en Apple Store for å levere den inn, eller må den sendes inn et sted? Bestilte den fra Apples nettbutikk.

Lenke til kommentar
Det er ikke bare ørepluggene det er noe galt med da? Brudd på ledningen eller lignende?

Prøvd med flere forskjellige headset og plugger, samme resultat hver gang. Leverer den inn til Apple butikken på Ullevål på lørdag, må bare bytte til orginal firmware først...

Lenke til kommentar
Noen som har en god guide til å bruke pownage programmet for windows og hvordan få versjon 2.0 på iPoden?

Versjon 2.0 fungerer ikke helt, men 1.1.4 gjørdet sammen med nyeste WinPwn fra winpwn.com

en guide du kan bruke er denne fra iClarified

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=957

Men last ned den nyeste fra winpwn.com

Du kan også legge til programmer i gjenopprettingsfilen for å slippe å installere ting på nytt. Det er veldig nyttig. Skulle du trenge mer hjelp så kan du spørre etter msn adressen min via PM.

Lykke til

Lenke til kommentar

Så det var noe snakk om IClarified lenger oppe. Les det her!

I’ve said it for months and I’ll say it again. iClarified is the worst, most dangerous repository you can find. Delete this repository at all costs.

Now they are hosting something called an installer 3.1 “fix”. Installer 3.1 works fine so I’m not sure what this is supposed to fix, but what this will do for you is destroy your bsd subsystem, mobile term, and SSH. Do not install this package for any reason. Read the hackint0sh thread where everyone is complaining about it. If you are having problems with installer, read my troubleshooting installer guide.

In fact, do yourself a favor and delete iClarified from your sources. A few months back they hosted a 1.1.2 unlocker that would brick your phone when run because it did not turn on airplane mode. I emailed them about it a few times and was ignored everytime. They continued to host it! A couple months ago they had some other package that caused an uproar and poeple had to restore. This database is bad news. Delete it.

Tatt fra iPodtouchfans.com

Endret av Tho-mas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...