Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Vurderer å kjøpe meg 32 gb ipod touch fra ebay, men bare lurer på om jeg burde vente til neste generasjon, eller hvor lang tid må jeg regne med å vente på det?

Egentlig så er det liten vits å kjøpe en touch fra Ebay når du får det samme fra feks. komplett.no. De 5 årene med garanti er fine å ha. Den eneste fordelen er at det er billigere.

Lenke til kommentar

Jeg har skrevet en del guider som ligger på www.bechspace.org/guider.

Ellers bør du skrive i førsteposten at" Å JAILBREAKE VIL SI Å ÅPNE IPODEN FOR 3. PARTSPROGRAMVARE OG DU VIL MISTE GARANTIEN" Den linjen bør stå skrevet med store bokstaver og rød skrift, for den er jeg lei av å svare :p.

Ellers kan du nevne hvordan du Force Restorer, at for å se film må filene konverteres til rett format, at den ikke kommer opp i min datamaskin, og at den bare virker med iTunes.

Dette var noe av det som falt meg inn nå, skal gi beskjed hvis jeg kommer på noe mer!

Lenke til kommentar

Den virker ikke bare med iTunes. MediaMonkey fungerer fint. I tillegg mister man ikke garantien for å andre i programvaren på en enhet. Du kan alltids gjenopprette, og du har uansett ikke gjort noen fysiske skader på enheten.

Resten skal jeg få inn i første post.

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Når du jailbreaker innstallerer du jo software som ikke er godkjent av Apple og som kan føre til krasj på enheten. Er ganske sikker på at du da bryter lisensavtalen.

Når du installerer et program på PCen, gjør du da også noe ulovlig? Husk at norsk lov går foran Apples lisens.

Lenke til kommentar
Ja, men PC blir jo noe litt annet. Alle steder jeg har sett har folk skrevet at man mister garantien ved å jailbreake. Men kan godt være at det er feil :p

Tror apple vil gi deg litt problemer om den ryker under jailbreak og du ikke får gjenopprettet det før du sender den til dem slik at de kan se at den er jailbreaket. .

Lenke til kommentar

Det stemmer at man mister garantien om man JB'rn, MEN så lenge man gjenoppretter den så vil de jo ikke legge merke til det. Om du har noe på iPoden(filer via ftp) så blir de også slettet.

Jeg gjenopprettet touchen min før jeg sendte inn min, og jeg fikk ei ny(var no bøgg med batteriet) Hvis de hadde finni noe, hadde jeg vel ikke fått i touch tilbake nei.

Lenke til kommentar

En lærer av sine feil ^^

Eneste buggen jeg har funnet på ZIPhone(jeg har JB maange ganger)

Er at alt dryser konstant, men er bare å JB på nytt så order det seg.

Du kan jo prøve WinPwn. En noe vanskeligere framgangsmåte, og ikke garanti på at det virker hver gang.

Lenke til kommentar
mye buggs med ziphone? Hm har ikke hatt no bugs på min touch.

Ka slags bugs snakker vi om da?

Aner ikke, har bare hørt rykter.

Skal ta en titt på winpwn, så får vi ser hva det blir til.

Edit: Hmm, ser jeg må nedgradere fra 1.1.2 til 1.1.1. Hvordan gjør jeg det?

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...