SpecialForce Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Perfekt, å perfekt. Måtte prøve 3 ganger før jeg fikk det til^^ Rart.. Jeg klarte det på første forsøk med akkurat samme grunnlag. Fulgte du en spesifikk guide du kan oppgi? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Skal oppdatere førsteposten med anbefalinger av programmer, i tillegg til tips og triks til brukere her. Jeg trenger deres hjelp! Endret 18. mai 2008 av iMono Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Trenger hjelp med hva? Tips og triks? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Til tips og triks, guider, FAQ, programmer dere selv anbefaler. Lenke til kommentar
Henriko2 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei! Vurderer å kjøpe meg 32 gb ipod touch fra ebay, men bare lurer på om jeg burde vente til neste generasjon, eller hvor lang tid må jeg regne med å vente på det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Tror ikke det er noen vits å vente på neste generasjon ^^ Det vil jo alltid komme noe nytt, en gang må du jo slå til. Har ikke hørt noe rykter om en ny enda heller. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei!Vurderer å kjøpe meg 32 gb ipod touch fra ebay, men bare lurer på om jeg burde vente til neste generasjon, eller hvor lang tid må jeg regne med å vente på det? Egentlig så er det liten vits å kjøpe en touch fra Ebay når du får det samme fra feks. komplett.no. De 5 årene med garanti er fine å ha. Den eneste fordelen er at det er billigere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vent til sommeren kanskje ;S For apple holder konferanse til sommeren, så alt kan skje Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har skrevet en del guider som ligger på www.bechspace.org/guider. Ellers bør du skrive i førsteposten at" Å JAILBREAKE VIL SI Å ÅPNE IPODEN FOR 3. PARTSPROGRAMVARE OG DU VIL MISTE GARANTIEN" Den linjen bør stå skrevet med store bokstaver og rød skrift, for den er jeg lei av å svare . Ellers kan du nevne hvordan du Force Restorer, at for å se film må filene konverteres til rett format, at den ikke kommer opp i min datamaskin, og at den bare virker med iTunes. Dette var noe av det som falt meg inn nå, skal gi beskjed hvis jeg kommer på noe mer! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Den virker ikke bare med iTunes. MediaMonkey fungerer fint. I tillegg mister man ikke garantien for å andre i programvaren på en enhet. Du kan alltids gjenopprette, og du har uansett ikke gjort noen fysiske skader på enheten. Resten skal jeg få inn i første post. Endret 18. mai 2008 av iMono Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Når du jailbreaker innstallerer du jo software som ikke er godkjent av Apple og som kan føre til krasj på enheten. Er ganske sikker på at du da bryter lisensavtalen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei!Vurderer å kjøpe meg 32 gb ipod touch fra ebay, men bare lurer på om jeg burde vente til neste generasjon, eller hvor lang tid må jeg regne med å vente på det? http://buyersguide.macrumors.com/ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Når du jailbreaker innstallerer du jo software som ikke er godkjent av Apple og som kan føre til krasj på enheten. Er ganske sikker på at du da bryter lisensavtalen. Når du installerer et program på PCen, gjør du da også noe ulovlig? Husk at norsk lov går foran Apples lisens. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, men PC blir jo noe litt annet. Alle steder jeg har sett har folk skrevet at man mister garantien ved å jailbreake. Men kan godt være at det er feil Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, men PC blir jo noe litt annet. Alle steder jeg har sett har folk skrevet at man mister garantien ved å jailbreake. Men kan godt være at det er feil Tror apple vil gi deg litt problemer om den ryker under jailbreak og du ikke får gjenopprettet det før du sender den til dem slik at de kan se at den er jailbreaket. . Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det stemmer at man mister garantien om man JB'rn, MEN så lenge man gjenoppretter den så vil de jo ikke legge merke til det. Om du har noe på iPoden(filer via ftp) så blir de også slettet. Jeg gjenopprettet touchen min før jeg sendte inn min, og jeg fikk ei ny(var no bøgg med batteriet) Hvis de hadde finni noe, hadde jeg vel ikke fått i touch tilbake nei. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har tenkt å JB'e snart men hart hørt att det oppstår mye buggs og sånt med ZIphone. Noen andre alternativ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 En lærer av sine feil ^^ Eneste buggen jeg har funnet på ZIPhone(jeg har JB maange ganger) Er at alt dryser konstant, men er bare å JB på nytt så order det seg. Du kan jo prøve WinPwn. En noe vanskeligere framgangsmåte, og ikke garanti på at det virker hver gang. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 mye buggs med ziphone? Hm har ikke hatt no bugs på min touch. Ka slags bugs snakker vi om da? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) mye buggs med ziphone? Hm har ikke hatt no bugs på min touch. Ka slags bugs snakker vi om da? Aner ikke, har bare hørt rykter. Skal ta en titt på winpwn, så får vi ser hva det blir til. Edit: Hmm, ser jeg må nedgradere fra 1.1.2 til 1.1.1. Hvordan gjør jeg det? Endret 19. mai 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå