Sultana007 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 men når kommer det i Butikkhyllene ?? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 men når kommer det i Butikkhyllene ?? 9644559[/snapback] Virker som ingen vet 100%. Ikke en gang butikkene selv, og importøren (snakket med begge). Tror vi kan se disse i butikkene om en uke/et par uker. Da jeg spurte Humac på Aker Brygge i Oslo den 28. September sa de "Om et par uker". Var også innom Humac på Oslo City, der sa de "en av de første dagene i oktober". Skal uansett på jakt i morgen :!: Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Blir nok en tur på meg også der imorra Endret 5. oktober 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Etter jeg la inn masse musikkvideoer, finner jeg ikke videopodcastene Baksiden blir utrolig fort ripete, selv i en bukselomme uten andre ting. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 så lenge skjermen er rent så er det ikke greit a ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 nei, jeg synes det er morsomere å se på meg selv i speilet bak... bruker nesten aldri framsiden, bare bak. så dette er sure greier at det blir riper bak... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet om en norsk nyhetspodcast som ikke er video, bare lyd? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 podcast http://www.itavisen.no/klikk/14/ Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Jeg har den og men tenkte mest på vanlige nyheter (av typen Dagsnytt og Nyhetene) og bare audio Hva betyr egentlig den blå dotten i podcast-oversikten? Endret 5. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva betyr egentlig den blå dotten i podcast-oversikten? I iTunes betyr det i hvert fall at du ikke har spilt av poscasten med "dott" foran. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Etter jeg la inn masse musikkvideoer, finner jeg ikke videopodcastene Hvor finner man musikkvideoer som Touch støtter? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvor finner man musikkvideoer som Touch støtter? 9645831[/snapback] Du må nok konvertere selv. Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 er bare nødt til og få skaffet meg en slik ass,har lagt ut min SONY ERICSSON P990i på QXL bare for og finansiere kjøpet hehe,begynner og ta av litt nå. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kan man ikke lagre zoomen i safari? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Bug 1: I noen økter virker ikke linker. Safari reagerer overhodet ikke. Man må skru ipoden av og på for at de skal funke. Bug 2: Bildene i coverflow får hele tiden veldig lav oppløsning. Man må snu ipoden for at de skal bli skarpe igjen. Bug 3: Forstørrelsesglasset i safari viser feil av og til Noen flere? Endret 5. oktober 2007 av Irrelevant Lenke til kommentar
slettis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Lurer på om folk er hakkandes gale, jeg.. fikk min i posten på tordag faktisk, rett på døra, til riktig tid (4 okt), det som var estimatet hele tiden.. ja, den kom sent. ja, den var verdt ventinga skjønner ikke hva folk sier om dårlig lydkvalitet, jeg har som med alle andre ipod'er jeg har hatt bare pakket vekk øreproppene, da disse generelt suger. Enten er det susing, eller så er de vonde å ha i øret eller så bare finner de en måte å gå istykker på før jeg har lagt sang nummer 100 på den. Skal ikke komme her og påstå at iPod Touch er en revolusjon i lydteknologi, for det er det rett og slett ikke.. det er en MP3 spiller! Og folk som ikke har fortstått at en MP3 spiller ikke på noen måte kan sammenlignes med et stereoanlegg har misforstått veldig. Lyden er helt grei, coverflow er konge med touch navigasjon, surfe på nett funker fett, innebygd youtube verktøy funker som det skal, kalenderen syncher med outlook tilogmed.. jeg har enda ikke støtt på noe som trekker ned her! Til de som er skremt at åpningsinlegget her, men faktisk har vett nok til å lese nedover så kan jeg bare si en ting; iPod Touch er en knall spiller, med en god del spenstige oppgraderinger fra tidligere iPod. Dette er den beste iPod'en jeg har hatt noen gang (uten å ta hensyn til holdbarhet, der den eldste forsatt består). Definitivt verdt kronasjene! EDIT: hvis forstørrelsesglasset ikke fungerer kan det være fordi du er fuktig på fingeren el.l... touch screen reagerer jo greit på hudtemperert vann =) og jeg har enda ikke sett noe til lav oppløsning i coverflow, skal ikke kommentere safari for mye dog, har ikke jobbet så mye med det, men det har fungert så lenge jeg har holdt på Endret 6. oktober 2007 av slettis Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Står på Humac i Oslo City nå, de har den ikke inne. Har også vært innom eplebutikken på Operapassasjen, samme resultat. Skal innom Humac på Aker Brygge, håper de har den der. fakk. Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Ifølge en kompis kommer den på Expert på CC på Gjøvik på tirsdag. Han var så sikker på dette at han avbestilte fra Netshop Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Var innom Humac på oslo city jeg å og på spaceworld de får det inn på torsdag Endret 6. oktober 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå