Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det teknisk mulig å Lodde denne:

DSC01331.jpg

Til å ha en plugg som denne:

DSC01332.jpg

Og at det samtidig skal fungere?

Irriterer meg grønn over at iPhone ikke kan ta andre jack kabler enn de spesialformede som Apple har laget.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Okai. Jeg har fått noen til å kjøpe iPod Touch 32 Gb i USA og herligheten er i mine hender i morgen :new_woot: Det jeg lurer på er hvordan jeg kan utnytte den mest mulig? Har lest litt og leita litt på forumet nå, men ikke funnet svar som jeg føler meg helt sikker på. Så hvis noen kan svare eller har link til en eventuell annen tråd så hadde det vært supert :)

For det første. Jeg har tenkt til å Jailbreake. Og skjønner det sånn at det er liten sjangs for å bli oppdaga hvis jeg tilbakestiller den i iTunes. Har jeg rettigheter fra Apples i Norge eller Apple i det heletatt? Må jeg kanskje benytte Dr. iPod hvis jeg får problemer?

Angående Jailbreaking så leste jeg at ZiPhone med Innstaller er den mest brukte og den er på norsk. Men jeg sliter litt med å komme inn. Når jeg trykker på download blir jeg linka til theiphoneproject.org hvor det kan lastes ned iLiberty. Jeg har ikke noe problem med engelsk og siden iPoden er amerikansk så bør jeg ta det på engelsk?

Har dette som startspørsmål så får jeg se om jeg får noen svar og det kanskje dukker opp noen spørsmål når jeg sitter med den i hånda. Gleder meg som en unge!!! :D

Lenke til kommentar

Du mister garantien hos Apple, og er ganske sikker på at all norsk garanti ryker også. Men det er som sagt bare å gjenopprette i iTunes så er den fin som ny etterpå. Jeg har alltid klart å gjenopprette den, og ene gangen var den godt fucket til under en mislykket jailbreak, men nå virker den strålende med jailbreak igjen.

Dr. iPod har jeg ikke hatt behov for å prøve, men han kan nok helt sikkert hjelpe ja hvis alt annet går til helvete. ZiPhone er mest brukt ja, men hvilket språk du bruker på det skal overhodet ikke ha noe å si.

Last ned fra ZiPhone.org slik som Thomas sa og YouTube videoer anbefales. Der får du steg for steg med bilder. Et godt søketips er ipodtouchmaster!

Lykke til, og fortsett å glede deg som en unge, det er verdt det!

Lenke til kommentar

Ok. Jeg innstallerte det forrige uke og testet det i går. Tok og lagde en egen mappe til iTunes programmet, og la det inni. Så gikk jeg ut fra programmet og restartet, og ingen mappe, og heller ingen iTunes ikon. Så slettet jeg mappen i custimize og fremdeles ingen ikon eller mappe! Ikke at det egentlig gjør noe siden jeg aldri bruke den appen, men greit å vite...

Lenke til kommentar

Customize på 1.1.4:

last ned summerbard

åpne summerboard så avslutt det

restart touchen

installer suid lib fix (ligger i tweaks 1.1.3)

installer customize

åpne, avslutt customize

restart touch

åpne summerboard til customize temaet.

gratulerer , customize bør virke nå.

Anbefaler Icmt temaet;)

Skrivd på iPhonen:)

Forresten så er nye customize helt annerledes enn gamle;)

Er et helt community hvor du kan laste ned topp temaer osv. Anbefaler å ha touchen stilt til engelsk, hvis ikke vil nesten ingen ikoner endre seg ;)

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Vurderer å handle inn en Ipod Touch, men lurer bare på hva som er hovedforskjellen mellom denne og Iphone? Iphone kan ringe og sende SMS/MMS? Mer Iphone kan som ikke Ipod Touch kan eller er det i bunn og grunn akkurat det samme bortsett fra telefonegenskapene Iphone har?

takk

C2D_Dude

Lenke til kommentar
EDIT: Jeg syns sålenge man ikke trenger ny telefon så er Ipod Touch et deiligere valg

Det jeg tenkte også da jeg sto med valget. Alle sa jeg burde ta iPhone fordi der er det jo mer. Men jeg orker ikke å ha en telefon på mp3 spilleren min. Bruker mp3'n på mobilen nå og det er ikke videre morsomt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...