norifra Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 har jailbreaket min itouch nå, kan man installere ting på den uten wifi? eller må jeg finne ett trådløs nettverk? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Du må ha wifi tilgang. (ganske åpenbart igrunn) Lenke til kommentar
norifra Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 er ikke kanske åpenbart nei, ikke lek smart. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil si det er ganske åpenbart , jo. Fordi: Hvordan skulle du fått plass til alt? Hvordan skulle du få "oppdatert kilder" osv Hvordan skulle du ha fått oppdatert noe Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 kunne jo være at det gikk ann å laste inn programmer gjennom usb-kabelen eller noe sånt;) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 mm , det går faktisk ann.. ops.. en fyr på www.ipodtouchfans.com hadde laget et slikt "installer program" til pc, så overførte han til ipoden. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 For at du skal kunne innstallere noe uten internett på touchen avhenger jo det av at filene du skal innstallere allerede finnes på ipoden. Å innstallere et program som ligger på internett uten at du har internett tilgang er nok litt i fremtiden ennå... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bestilte nettopp 8gig Touch fra netshop.no Håper jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bestilte nettopp 8gig Touch fra netshop.no Håper jeg blir fornøyd. Gled deg Edland Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bestilte nettopp 8gig Touch fra netshop.no Håper jeg blir fornøyd. Gled deg Edland Har store forventinger til denne spilleren. Blir spennede å se om den overgår min Archos 604 på video fronten. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg er fornøyd med min som jeg bestilte fra netshop.no, men skjermen viser graderinger veldig rart... Virker som om det er noe galt med skjermen, nesten, kan se punktene i omtrent alle graderinger, og noen piklser vises for sterkt, sånn at en bakgrunn vil få noen punkter alt for sterke. Det er plagsomt, men ellers 100 % fornøyd! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gled deg, kan nesten garantere at du blir fornøyd =D Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Touchen har ankommet. Tips til gratis video konverterings program? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Touchen har ankommet. Tips til gratis video konverterings program? mitt tips, av erfaring er og laste ned filmer ferdig konvertert. . er så mye trøbbel med disse koverterings programmene syntes jeg Lenke til kommentar
xELIz1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 kjøpte ipod touch idag og ipod kabel til alpine spilleren min idag. koblet opp og testet. Det virket men ble litt skuffet når jeg fant ut at det ikke gikk ann å bla i filene me ipoden men bare på spilleren:( går det ann å overgå dette på en måte? Lenke til kommentar
xELIz1 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) ka pokker prøvde nå å jailbreaka ipoden så kom det opp inne på itunes : kan ikke koble opp ipod enheten pga ukjent feil (0xe8000022) någen triks? edit: fant ut av det:D men noen så kan forklare meg hva jeg skal trykke i ziphone? bruker denne http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/d...-jailbreak-114/. men fårstår ikke punkt 4:S Endret 9. mai 2008 av xELIz1 Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 pungt 4 er inne på ipoden, i ett prog som heter installer. følg instruksene derfra. . er bare og trykke på jailbreak i ziphone. . den tabben som inneholder "funker også med ipod" Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Videora iPod Converter er veldig bra. Tar et par timer å konvertere en film med min trege prosessor, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Videora iPod Converter er veldig bra. Tar et par timer å konvertere en film med min trege prosessor, men det er verdt det. Bare synd det ikke finnest for mac Finner serøst ingenting som kan konvertere en hel spillefilm og samtidig er gratis Endret 10. mai 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå