Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For at du skal kunne innstallere noe uten internett på touchen avhenger jo det av at filene du skal innstallere allerede finnes på ipoden. Å innstallere et program som ligger på internett uten at du har internett tilgang er nok litt i fremtiden ennå...

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med min som jeg bestilte fra netshop.no, men skjermen viser graderinger veldig rart... Virker som om det er noe galt med skjermen, nesten, kan se punktene i omtrent alle graderinger, og noen piklser vises for sterkt, sånn at en bakgrunn vil få noen punkter alt for sterke. Det er plagsomt, men ellers 100 % fornøyd!

Lenke til kommentar

kjøpte ipod touch idag og ipod kabel til alpine spilleren min idag. koblet opp og testet. Det virket men ble litt skuffet når jeg fant ut at det ikke gikk ann å bla i filene me ipoden men bare på spilleren:( går det ann å overgå dette på en måte?

Lenke til kommentar
Videora iPod Converter er veldig bra. Tar et par timer å konvertere en film med min trege prosessor, men det er verdt det.

Bare synd det ikke finnest for mac :cry:

Finner serøst ingenting som kan konvertere en hel spillefilm og samtidig er gratis :hrm:

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...