Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite problem med godeste Installer. Jeg har faktisk nettopp jailbreaket på nytt for å se om det løste problemet, men nei. Jeg har 1.1.4, og når jeg innstallerer MobileChat kommer det ikke opp noe ikon så det er ingen steder jeg kan gå inn på det...

 

Noen løsning? Jeg har twenty08 sin versjon.

 

EDIT: Nå fikk jeg innstallert det fra original source, nå virker det igjen.

Endret av chberge
Lenke til kommentar
Har du jailbreaket din iPod Touch? Det er nødvendig for at det skal virke, og så må du innstallere Custimize og / eller Summerboard. Så kan du laste ned / lage dine egne themes som du kan bruke.

 

Har jailbreaket, ja.

Når jeg trykker på install, står det at jen bare er tilgjengelig på 1.1.(1-2-3). Ikke 4 med andre ord, noe som jeg har.

 

Edland

Lenke til kommentar
Har du jailbreaket din iPod Touch? Det er nødvendig for at det skal virke, og så må du innstallere Custimize og / eller Summerboard. Så kan du laste ned / lage dine egne themes som du kan bruke.

 

Har jailbreaket, ja.

Når jeg trykker på install, står det at jen bare er tilgjengelig på 1.1.(1-2-3). Ikke 4 med andre ord, noe som jeg har.

 

Edland

Det er Summerboard du er ute etter, som ligger under System-kategorien i Installer.app (husk å installere Community Sources først, som er å finne under Sources-kategorien).

 

Jeg er på jakt etter en IRC-klient som støtter landscape-mode, sånn at tastaturet blir litt større.

Noen forslag?

Dette er nok litt off-topic (fordi den ikke støtter landscape), men colloQ er en fin IRC-klient, bedre enn Colloquy (det er Colloquy bare med noen modifikasjoner). Nå funker æøå, og man kan se hva man skriver i tekstboksen... Bare sånn om du ikke visste om den. :)

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

DigitalImpuls ringte meg idag og sa at min iPod Touch 16GB hadde kommet tilbake fra reparasjon, men backlighten på skjermen hadde ikke blitt fikset på grunn av fukt skade eller noe som da ikke gikk på garantien?

 

 

Hva er det for noe tull?

Har jo ikke hatt iPod'en i noen fuktige omgivelser i det hele tatt, kan de bare påstå sånt uten noe fnugg av bevis?

 

Sitter jeg nå med en iPod Touch uten baklys som jeg ikke kan få fikset, på grunn av arrogante Apple support som hevder at det er min egen feil at backlight'en plutselig tok kvelden?

Lenke til kommentar
DigitalImpuls ringte meg idag og sa at min iPod Touch 16GB hadde kommet tilbake fra reparasjon, men backlighten på skjermen hadde ikke blitt fikset på grunn av fukt skade eller noe som da ikke gikk på garantien?

 

 

Hva er det for noe tull?

Har jo ikke hatt iPod'en i noen fuktige omgivelser i det hele tatt, kan de bare påstå sånt uten noe fnugg av bevis?

 

Sitter jeg nå med en iPod Touch uten baklys som jeg ikke kan få fikset, på grunn av arrogante Apple support som hevder at det er min egen feil at backlight'en plutselig tok kvelden?

Tips Consumerist.com du :)

Lenke til kommentar

prøver ikke vere stygg nå, men du trenger ikke quote alle bildene, eller hele posten i det hele tatt..Men ser du er ny her, så du lærer nok etter hvert. Velkommen til forumet :)

 

Ser det var noen som hadde problemer med themes.. Jeg har det temaet som det ble vist til, og jeg har versjon 1.1.4. Last ned SMBPrefs, så er det bare til å gå på installer -> themes(summerboard) så velge den du vil ha. Funker fint for meg :) Den som ble henvist til(via bilde) heter "Leopard"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...