kloningen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det tar MINIMALT med batteri i sleep mode. Slår den aldri av, setter bared i sleep Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Jeg har et lite problem med godeste Installer. Jeg har faktisk nettopp jailbreaket på nytt for å se om det løste problemet, men nei. Jeg har 1.1.4, og når jeg innstallerer MobileChat kommer det ikke opp noe ikon så det er ingen steder jeg kan gå inn på det... Noen løsning? Jeg har twenty08 sin versjon. EDIT: Nå fikk jeg innstallert det fra original source, nå virker det igjen. Endret 24. april 2008 av chberge Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hvordan gjør jeg om bakgrunnen bak ikonene? Slik som dette: Edland touch.bmp Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har du jailbreaket din iPod Touch? Det er nødvendig for at det skal virke, og så må du innstallere Custimize og / eller Summerboard. Så kan du laste ned / lage dine egne themes som du kan bruke. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har du jailbreaket din iPod Touch? Det er nødvendig for at det skal virke, og så må du innstallere Custimize og / eller Summerboard. Så kan du laste ned / lage dine egne themes som du kan bruke. Har jailbreaket, ja. Når jeg trykker på install, står det at jen bare er tilgjengelig på 1.1.(1-2-3). Ikke 4 med andre ord, noe som jeg har. Edland Lenke til kommentar
chberge Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hm, jeg testet nettopp å innstallere de på min Touch (1.1.4), virket ikke der heller. Da vet jeg ikke dessverre... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 jeg harått inn summerboard men ikke customize. . bare gå til youtube og søk :ipod touch summerboard 1.1.4 så finner dere guide. kan prøve med customize og men jeg fikk ikke det til. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Noen som vet hva som skjedde med www.ipodtouchmaster.com? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Har du jailbreaket din iPod Touch? Det er nødvendig for at det skal virke, og så må du innstallere Custimize og / eller Summerboard. Så kan du laste ned / lage dine egne themes som du kan bruke. Har jailbreaket, ja. Når jeg trykker på install, står det at jen bare er tilgjengelig på 1.1.(1-2-3). Ikke 4 med andre ord, noe som jeg har. Edland Det er Summerboard du er ute etter, som ligger under System-kategorien i Installer.app (husk å installere Community Sources først, som er å finne under Sources-kategorien). Jeg er på jakt etter en IRC-klient som støtter landscape-mode, sånn at tastaturet blir litt større. Noen forslag? Dette er nok litt off-topic (fordi den ikke støtter landscape), men colloQ er en fin IRC-klient, bedre enn Colloquy (det er Colloquy bare med noen modifikasjoner). Nå funker æøå, og man kan se hva man skriver i tekstboksen... Bare sånn om du ikke visste om den. Endret 27. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
LadyJustice Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Noen som vet når den nye oppdateringen kommer? Endret 27. april 2008 av LadyJustice Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hvis det er versjon 1.2.0 du er spør etter, så kommer den i juni / juli 2008. Jeg har akkurat innstallert Summerboard på min 1.1.4 Tocuh, men hvor skal jeg legge themes jeg flytter over via FTP? Jeg finner ikke mappen! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 DigitalImpuls ringte meg idag og sa at min iPod Touch 16GB hadde kommet tilbake fra reparasjon, men backlighten på skjermen hadde ikke blitt fikset på grunn av fukt skade eller noe som da ikke gikk på garantien? Hva er det for noe tull? Har jo ikke hatt iPod'en i noen fuktige omgivelser i det hele tatt, kan de bare påstå sånt uten noe fnugg av bevis? Sitter jeg nå med en iPod Touch uten baklys som jeg ikke kan få fikset, på grunn av arrogante Apple support som hevder at det er min egen feil at backlight'en plutselig tok kvelden? Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 RamGuy: Uakseptabelt! Jeg ville ha kontaktet Apple igjen... Men her er spørsmålet mitt: Er den en måte jeg kan velge mitt eget bilde som bakgrunn i SpringBoard, -uten- å måtte lage et eget theme? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ja, slå "Theme wallpaper" av. Så velger du wallpaper blant bildene dine. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 DigitalImpuls ringte meg idag og sa at min iPod Touch 16GB hadde kommet tilbake fra reparasjon, men backlighten på skjermen hadde ikke blitt fikset på grunn av fukt skade eller noe som da ikke gikk på garantien? Hva er det for noe tull? Har jo ikke hatt iPod'en i noen fuktige omgivelser i det hele tatt, kan de bare påstå sånt uten noe fnugg av bevis? Sitter jeg nå med en iPod Touch uten baklys som jeg ikke kan få fikset, på grunn av arrogante Apple support som hevder at det er min egen feil at backlight'en plutselig tok kvelden? Tips Consumerist.com du Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 æsj. der klikka ipoden min. den ble fyllt opp, så fant den ikke noen av sangenge. itunes ber in gjennoppretting. . bare og begynne å nytt. . Lenke til kommentar
BlingSingh Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) jeg er veldig fornøyd med min ipod touch Endret 1. mai 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 prøver ikke vere stygg nå, men du trenger ikke quote alle bildene, eller hele posten i det hele tatt..Men ser du er ny her, så du lærer nok etter hvert. Velkommen til forumet Ser det var noen som hadde problemer med themes.. Jeg har det temaet som det ble vist til, og jeg har versjon 1.1.4. Last ned SMBPrefs, så er det bare til å gå på installer -> themes(summerboard) så velge den du vil ha. Funker fint for meg Den som ble henvist til(via bilde) heter "Leopard" Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 han quota første post med det store bilde av ipoden og all infoen . . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå