smismas Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Beklager å bryte inn i o'store ipod touchverden med et så simpelt spørsmål, men jeg får ikke bilder eller film inn på touchen min? Det gikk helt fint da jeg hadde nanoer, da var det egne mapper på iTunes som het så mye som bilder f.eks. Men det eksisterer altså ikke nå. Jeg prøvde også å legge inn en episode av viva la bam, men den begynte å konvertere også sluttet den aldri! Jeg har heller ingen egen mappe som heter video, bare tv-serier eller hva det nå enn het igjen. Siden folk her har peiling på så usannsynlig mye når det gjelder touch, håper jeg dere kan hjelpe meg edit: det går ikke an å legge inn video under serier, fordi det ikke er en serie Endret 21. april 2008 av smismas Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Beklager å bryte inn i o'store ipod touchverden med et så simpelt spørsmål, men jeg får ikke bilder eller film inn på touchen min? Det gikk helt fint da jeg hadde nanoer, da var det egne mapper på iTunes som het så mye som bilder f.eks. Men det eksisterer altså ikke nå. Jeg prøvde også å legge inn en episode av viva la bam, men den begynte å konvertere også sluttet den aldri! Jeg har heller ingen egen mappe som heter video, bare tv-serier eller hva det nå enn het igjen. Siden folk her har peiling på så usannsynlig mye når det gjelder touch, håper jeg dere kan hjelpe meg edit: det går ikke an å legge inn video under serier, fordi det ikke er en serie For meg går det om jeg legger de under filmer, rett under eller over serier. --------- Har da jailbreaka og er en del applikasjoner på innstaller jeg får error når jeg henter. Er det noen måte og fikse dette eller er det iphone elns? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har da jailbreaka og er en del applikasjoner på innstaller jeg får error når jeg henter. Er det noen måte og fikse dette eller er det iphone elns? Avinnstaler og prøv på nytt, eller restore.. Edland Lenke til kommentar
smismas Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Avinnstaler og prøv på nytt, eller restore.. Edland Takker Er det da noe feil med noe oppsett som gjør at det ikke dukker opp egen mappe som heter video eller bilder? Fikk btw ikke med meg om det skal eksistere en egen mappe som heter bilder i iTunes? Takker Er det da noe feil med noe oppsett som gjør at det ikke dukker opp egen mappe som heter video eller bilder? Fikk btw ikke med meg om det skal eksistere en egen mappe som heter bilder i iTunes? edit: sorry ble noe tull med quoten der Endret 21. april 2008 av smismas Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Under "Bibliotek" på iTunes skal det være en mappe som heter "videoer", ja. Prøv og oppgradere iTunes og se hva som skjer. Det kommer opp en mappe i iTunes som heter "smismas' iPod" (eller hva du kaller den) når du kobler til iPoden. Trykk på den og det kommer opp en mappe som heter bilder. Her kan du velge hvilke/hvilken mappe du vil synkronisere fra. Skal være ganske enkelt dette. Spør om mer hjelp hvis du fortsatt har problemer Edland Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Må bare fortelle at jeg øreproppene som følger med iPod Touch tåler litt. Jeg klarte å prestere å få den ene proppen oppi en kopp med cola, og det virker strålende fremdeles. Tørket av colaen på utsiden selvfølgelig, men har ikke åpnet det eller noe. Så vet dere det =D Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mine tålte ikke en dritt før de tok kvelden.. Billig china-crap.. Beklager utrykket, men de øreproppene var virkelig dårlige Lenke til kommentar
chberge Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe. Er spent på hvor lenge mine kommer til å holde, men jeg liker de veldig godt... Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mine ørepropper holdt i 2 uker, så begynte den gummien rundt proppen som skal beskytte mot skarpe kanter å falle av Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Stock er no drit uansett. Kjøp nytt headset som holder mål Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvor kan jeg finne en overgang fra 2,5 til 3,5 mm som ikke er ubehagelig lang så jeg kan bruke et annet headset på iPhone? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.733 $1.41 har du sikkert råd til, og det er gratis frakt. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 skulle ønske jeg kunne bruke sony ericsson øreproppene. Lenke til kommentar
smismas Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Gosh jeg blir bare irritert nå! Brukte en hel natt ( 8 timer ) på å konvertere en Viva La Bam episode, fikk den da inn på iPoden men der var selvfølgelig ingen lyd... Høyreklikket og trykket "konverter til iPod/iPhone. Jeg får heller ikke lagt inn nye elementer i iTunes, som flere viva la bam episoder, filmer osv. Og bilder kan jeg visst bare drømme om å få innpå. Hvis jeg drar et bilde til ipodmappen p åitunes kommer det opp "blabla kan ikke ettellerannet for filen kan ikke spilles av på din ipod eller noe" Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Må bare fortelle at jeg øreproppene som følger med iPod Touch tåler litt. Jeg klarte å prestere å få den ene proppen oppi en kopp med cola, og det virker strålende fremdeles. Tørket av colaen på utsiden selvfølgelig, men har ikke åpnet det eller noe. Så vet dere det =D Snakk om å leve seg inn i musikken, kanskje litt for mye? Cola og musikk er ikke bra, chberge! Jaja, jeg liker de som følger med, for jeg kan putte dem i den lille lommen som er i bukselomma, mens jeg har iPod-en i samme lomme. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Cola og musikk er kanon det, så lenge de unngår kontakt ! Ja, det er det som er så genialt med de ørepluggene. De er så små og enkle at det er enkelt å legge de i lommen sammen med iPoden osv. Men jeg må si at jeg er litt skuffet over gummien rundt for den har revnet på ene proppen, men egentlig så legger jeg ikke merke til det annet enn det synlige. Den ble ikke ubehagelig eller noe av den grunn... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg er på jakt etter en IRC-klient som støtter landscape-mode, sånn at tastaturet blir litt større. Noen forslag? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Nei, det har jeg ikke. Men MobileChat har landscape mode fant jeg ut, og da er det lettere å skrive siden det er større tastatur. Jeg driver og leiter etter noen musikkprogramm som man selv kan spille musikk. Jeg har gitar, piano og drummer. Finnes det noen flere? Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Lurer på om noen vet om når man har ipod touch slått av i "hvilemodus" altså ikke totalt avslått, om den bruker noe strøm i det hele tatt? Jeg har nemlig trodd at den var avskrudd opptil flere ganger, og synes ikke at batteriet har vart mindre når jeg finner det ut..kanksje batteriet blir brukt opp fortere enn om den var totalt avskrudd?Noen som vet? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) andre enn meg som syntes batteri tiden på denne er for kort? Om jeg drar om morgenen med den full-ladet er det så vidt den holder til jeg kommer hjem. det er ca 8 timer borte og da er den ikke i bruk 50% av tiden en gang. . på apple's sider står det at det skal kunne spille i opptil 22 timer på full-ladet batteri. . jeg spiller max 4-5 timer og den er under 10% . . . bruker da skjermen minimalt, kun til og skifte en sang en gang i blandt. Endret 24. april 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå