kloningen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den mailen støtter ikke hotmail. google dette: "hotmail on iphone" masse guider. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ok, min 1.1.4-iPod Touch er nå jailbreaket med ZiPhone... Men det er -mange- programmer som ikke vil laste seg ned med Installer (det står bare "Package download failed!")... Wlan-et fungerer, ja, men nå blir jeg litt lei, her! Husker at noen her inne hadde det samme problemet tror jeg, men jeg er for ivrig for å google noe. Noen tips? EDIT: Fant ut av det Endret 17. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Huff. . det er mye frem og tilbake her nå. Det ene øyeblikket har jeg bestemt meg for og kjøpe 32gb, det neste blir jeg usikker og tenker 16 gb. Bestiller da i kveld og er fortsatt litt usikker men tror jeg går for 16 gb ettersom den er billigere og jeg trenger penger til andre ting. Men; Hvor bør ejg bestille fra da ? -:Link Til Prisguide.no og ipod touch 16 gb:- Hvem er best, kjapp levering, best og kjappest betaling. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Kan dere også se punktene i graderinger godt på skjermen? Jeg lurer på om jeg ikke har en av de dårlige skjermene... Om dere går til den skjermen der det store grønne batteriet er, ser dere punktene godt i graderingen i f.eks. skyggen til batteriet? Eller er det kun noe galt med min skjerm? Endret 17. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) jeg prøvde å legge inn en mail hvordan fjerner jeg den ikke appen. Endret 17. april 2008 av espen112 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Instillinger > epost. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Ehm, er det noen begrensning på hvor mange programmer man kan ha installert? Min ser ikke ut til å like -mer- enn 30 programmer... Da vil den ikke vise de andre på springboard o.O Normalt fenomen? EDIT: Eh, det er bare noen programmer som ikke kommer opp. Hvordan får jeg disse frem på springboard? Plagsomt. Endret 17. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den siste dagen når jeg har gått inn på itavisen.no har den sendt meg til mobilversjonen. Det har den aldri gjort før. Skjer dette med noen flere og? Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det skjer med meg og. Veldig plagsomt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har noen klart å komme inn på den vanlige versjonen igjen? mobilversjonen er dritt. Endret 18. april 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
chberge Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg har ikke funnet noen løsning... Men kanskje vi burde sende en mail til han fyren i Klikk som har iPhone (Øyvind ett eller annet?) ? Han irriterer seg sikkert over det han og! :!: Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nå fikk jeg endelig innstallert PDFviewer på min 1.1.4 (dette har ikke virket før når jeg har prøvd), men når jeg går inn på programmet blir jeg kastet ut etter 2 sek... Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Selv har jeg mer problem med litt klikk installer og det at jeg ikke får oppdatert 5 programmer. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Da har jeg sendt en epost til itavisen angående at vi bare får se mobil siden. Får håpe de gjør noe med det... Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå fikk jeg endelig innstallert PDFviewer på min 1.1.4 (dette har ikke virket før når jeg har prøvd), men når jeg går inn på programmet blir jeg kastet ut etter 2 sek... Noen som har samme problemet? Jeg hadde problemet, men så installerte jeg BossTool, kjørte programmet og trykket på "Reallocate Applications", så kjørte jeg noen kommandoer via SSH for å endre /Applications til /var/mobile/Applications (som en lenke - dette løste så å si -alle- programfeil, og nå er jeg ikke begrenset til 300MB plass)... Google noe som "ipod touch move applications" eller noe, jeg husker ikke på farten... Anbefaler alle å gjøre dette, så lenge man er forsiktig. Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvilken jailbreak anbefales for 32GB'en? Så sikker og lett som mulig Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ziphone 3(nyeste) funker på alle versionene, google det. Fikk Min Ipod i dag!!! sitter og oppdaterer/jailbreaker nå. . Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Mistet Touchen i bakken for litt siden, og fikk en stor ripe i skjermen. Hva skal jeg gjøre? Berøringen funker som normalt, men litt plagsomt å irritere seg over en stor ripe. Hvor kan jeg bytte skjerm? Edland Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) DR ipOD Endret 21. april 2008 av laffe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ITavisen løsning: www.itavisen.no/nyheter ikke no mobilversjon der, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå