Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, min 1.1.4-iPod Touch er nå jailbreaket med ZiPhone... Men det er -mange- programmer som ikke vil laste seg ned med Installer (det står bare "Package download failed!")... Wlan-et fungerer, ja, men nå blir jeg litt lei, her! Husker at noen her inne hadde det samme problemet tror jeg, men jeg er for ivrig for å google noe. Noen tips?

EDIT: Fant ut av det :)

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Huff. . det er mye frem og tilbake her nå.

Det ene øyeblikket har jeg bestemt meg for og kjøpe 32gb, det neste blir jeg usikker og tenker 16 gb.

Bestiller da i kveld og er fortsatt litt usikker men tror jeg går for 16 gb ettersom den er billigere og jeg trenger penger til andre ting.

Men; Hvor bør ejg bestille fra da ?

-:Link Til Prisguide.no og ipod touch 16 gb:-

Hvem er best, kjapp levering, best og kjappest betaling.

Lenke til kommentar

Kan dere også se punktene i graderinger godt på skjermen? Jeg lurer på om jeg ikke har en av de dårlige skjermene... :nei:

Om dere går til den skjermen der det store grønne batteriet er, ser dere punktene godt i graderingen i f.eks. skyggen til batteriet? Eller er det kun noe galt med min skjerm?

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Ehm, er det noen begrensning på hvor mange programmer man kan ha installert? Min ser ikke ut til å like -mer- enn 30 programmer... Da vil den ikke vise de andre på springboard o.O Normalt fenomen?

EDIT: Eh, det er bare noen programmer som ikke kommer opp. Hvordan får jeg disse frem på springboard? Plagsomt.

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg endelig innstallert PDFviewer på min 1.1.4 (dette har ikke virket før når jeg har prøvd), men når jeg går inn på programmet blir jeg kastet ut etter 2 sek... Noen som har samme problemet?

Jeg hadde problemet, men så installerte jeg BossTool, kjørte programmet og trykket på "Reallocate Applications", så kjørte jeg noen kommandoer via SSH for å endre /Applications til /var/mobile/Applications (som en lenke - dette løste så å si -alle- programfeil, og nå er jeg ikke begrenset til 300MB plass)... Google noe som "ipod touch move applications" eller noe, jeg husker ikke på farten... Anbefaler alle å gjøre dette, så lenge man er forsiktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...