Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Væh, nå ble jeg enda mer usikker! CaZpeR, hadde vært superhyggelig om du kunne ha sendt meg en lenke til 16GB-jailbreak-guiden du brukte over PM, eller her (om det ikke strider mot reglene, jeg vet ikke)... Jeg vil liksom ikke google selv, for jeg synes det er alt for nytt for meg, og det er så mange forskjellige guider som forvirrer meg. ;)

ThomasT-93: Ehm, jeg leste på et forum akkurat nå at 16GB-jailbreaking skal fungere med ZiPhone om du tømmer NVRAM (en fix som er i ZiPhone-programmet)...

Nevnarion: Kjørte du denne fiksen før du jailbreaket? Og brukte du ZiPhone 3.0 + 1.1.4-firmware?

Endret av THROBiX
Lenke til kommentar

Et lite jailbreak problem som dukket opp her nå nettopp.

Jeg fulgte en guide for å nedgradere 1.1.4 til 1.1.1. Dette funket fint, jeg jailbreaker med AppSnapp, innstallerer OktoPrep og oppdaterer til 1.1.2 i iTunes. Her krøller det seg, og jeg får en feilmelding som er slik: iPod enheten <iPod> kunne oppdateres. Det oppstod en ukjent feil (6).

Noen som vet hvordan jeg kan oppgradere fra 1.1.1 jailbreaket til 1.1.2?

(Og nei, jeg vil ikke bruke ZiPhone...)

Lenke til kommentar

Grunnen er at jeg vil oppgradere til 1.1.3. Det er vanskelig via ZiPhone som ikke skaffer firmware, bare endrer på den som allerede er innstallert.

Og i tillegg liker jeg ikke det derre Zorro ikonet fra ZiPhone og sist gang jeg prøvde ZiPhone gikk det til helvete for å si det sånn... Og jeg har 16gb versjon som over ble diskutert om at ikke virket med ZiPhone...

Lenke til kommentar

HJELP!!!

Nå klikka ipoden mens jeg prøvde å jailbreake 1.1.4

Når jeg starter ipoden kommer det masse hvit tekst så kommer det opp: BSD root: md0, major 2, minor 0 mange ganger etter hverandre. når jeg force restorer og skrur den på igjen så kommer det samme opp igjen.

Edit: den får ikke kontakt med itunes så for ikke downgrada.

Trenger hjelp asap!!

Takk for alle svar som kommer.

Endret av espen112
Lenke til kommentar

Hei, skal bestille min touch i dag (32gb) Kjøper fra www.pixmania.com og får der et tilbud om "stressfritt kjøp avtale" for 229 kr som betyr at om spilleren har eller får en teknisk feil innen ett år får jeg ny.

Er dette noe som er verdt og legge penger i? eller er garantien på touchen god nok?

Om jeg ikke kjøper denne har jeg nemlig råd til ett AKG headset som jeg har planer om og anskaffe meg.

-PixlFace

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...