Pixl. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Finnes det fortsatt ingen radio til Touchen? Hvordan er den å sette opp? Må vel ikke ha noe abbonoement eller noe slikt tull? Bare å dra musikken over med Itunes? Noen som vet hva 32 GB versjonen koster? 32gb koster 3350 kr på det billigste. skal kjøpe denne selv i løpet av uka nå ^^, http://www.digitalimpuls.no/aspx/produkt/p...aspx?plid=29694 Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei.. Nettopp fått meg ny touch 8 gbb.. har lest igjennom en del sider i denne tråden, men orker ikke å gå igjennom alle 160 sidene for å finne litt informasjon.. Mine spørsmål: 1. Hva er den enkleste metoden å jailbreake touchen på og hvilken versjon er den beste? 2. Hvilke programmer er det lurt å skaffe seg etterpå ? 3. Noen spill som er bra? 4. Er det noen prog og kodeker som klarer å spille av divx-materiale ? takker for svar.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 1. ZIPhone (google det) 2. Det syns jeg alltid er et like dumt spørsmål, finn det ut selv avhva DU syns er bra eller ikke. 3. Samme som 2. 4. Nope. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hva er den beste ipod touch video konverteren folkens? har prøvd videora men likte det ikke, tregt og krasjer hele tiden. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg liker veldig godt Xilisoft Video Converter (http://xilisoft.com). Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) God kveld. Jeg tror jeg går til innkjøp av en iPod Touch 8GB på onsdag, men det er noen få ting jeg lurer på (jeg har googlet litt, men jeg er usikker)... 1. Har hørt noe om et skjermproblem, er dette noe en ikke ser til lenger på iPod Touch-er som kjøpes i dag? (komplett.no her, vel å merke) 2. Hvis enheten leveres med firmware 1.1.4, er det da bare å fyre opp ZiPhone for så å jailbreake den? Eller må jeg gjøre ting før, eventuelt ha flere programmer/filer? 3. Er byggkvaliteten god? Altså, jeg tenker mest på glasset foran. 4. Kjører den YouTube-filmer i optimal framerate (tenker på 100 % optimalt her )? 5. Har hørt noen rykter om at WiFi-antenna egentlig har en litt dårlig rekkevidde - er det egentlig så ille? Kanskje noen teite spørsmål, men men! Kom gjerne med ulemper dere synes er plagsomt, det kan være nyttig å vite! Endret 14. april 2008 av THROBiX Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 God kveld.Jeg tror jeg går til innkjøp av en iPod Touch 8GB på onsdag, men det er noen få ting jeg lurer på (jeg har googlet litt, men jeg er usikker)... 1. Har hørt noe om et skjermproblem, er dette noe en ikke ser til lenger på iPod Touch-er som kjøpes i dag? (komplett.no her, vel å merke) 2. Hvis enheten leveres med firmware 1.1.4, er det da bare å fyre opp ZiPhone for så å jailbreake den? Eller må jeg gjøre ting før, eventuelt ha flere programmer/filer? 3. Er byggkvaliteten god? Altså, jeg tenker mest på glasset foran. 4. Kjører den YouTube-filmer i optimal framerate (tenker på 100 % optimalt her )? 5. Har hørt noen rykter om at WiFi-antenna egentlig har en litt dårlig rekkevidde - er det egentlig så ille? Kanskje noen teite spørsmål, men men! Kom gjerne med ulemper dere synes er plagsomt, det kan være nyttig å vite! 1. Fåes ikke kjøpt nå nei 2. ja, bare å fyre opp Ziphone, ganske lett grensesnitt. 3. MEGET god. 4. Ja 5. Går langt her Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) 3. her er ett godt bevis: http://youtube.com/watch?v=kzbxpSwDetk Endret 14. april 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jepp, helt riktig det ThomasT-93 svarte... Du kommer ikke til å angre hvis du kjøper... Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Et kjapt spørsmål til! "Støtte for internasjonale tastaturoppsett (inkludert norsk)" <-- jeg har hørt at æøå ikke er tilgjengelig, er det noen måte å fikse det på? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ÆØÅ er INKLUDERT. For Æ og Å > Hold inne A til du får opp en rekke valg. For Ø > Hold inne O til du får opp en rekke valg. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Er utrolig usikker her nå :S på om jeg skal kjøpe 32gb eller 16 gb. . . Tingen er det at jeg trenger en ny mobil i nærmeste fremtid og har tenkt på iphone(i tilleg til touch) eller en av de nyere windows telefonene(helst dette). Grunnen til at jeg vil ha 32 er at eg har mye musikk liggende og mange filmer som kommer til og blir lagt inn, + je slipper og bytte så ofte. Grunnen til 16 gb er den koster mindre og jeg har mer penger til og kjøpe andre ting(mobil, headset, osv.) Har bursdag nå i mai så planlegger ny mobil da. men er usikker på om jeg kommer tilog angre om jeg ikke kjøper 32gb men 16 nå . . . . . . -PixlFace Endret 15. april 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ville gått for en iPod Touch 32 gb og ventet med å kjøpe ny mobil til iPhone kommer med 3G. Lenke til kommentar
Tannkrem1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå er jeg litt usikker på om det blir iPod Touch 8GB eller 16GB... Men er 16GB-en 100 % støttet for å jailbreakes i ZiPhone? Mener noen skrev noe om dette for en stund siden! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nå er jeg litt usikker på om det blir iPod Touch 8GB eller 16GB... Men er 16GB-en 100 % støttet for å jailbreakes i ZiPhone? Mener noen skrev noe om dette for en stund siden! Ja. Det er da så vidt jeg vet ikke noe annen forskjell på dem enn lagringskapasiteten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Feil, ZIPhone fungerer ikke med 16 og 32 versjonen. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ok, det forklarer hvorfor jeg ikke fikk de til. (Jeg har 16gb versjonen). Men du kan jailbreake 16gb versjonen på andre måter... Endret 15. april 2008 av chberge Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ok, det forklarer hvorfor jeg ikke fikk de til. (Jeg har 16gb versjonen). Men du kan jailbreake 16gb versjonen på andre måter... Jepp. Kjører 1.1.4 Jailbreak på min 16GB. Er bare å følge tutorial fra hackint0sh Fungerte knall her Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 vanskelig og jailbreake 32 gb versionen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 ^^ Du k jo spørre pent han over deg om guide ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå