chberge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg kom over noe jeg tror er en liten bug på Touchen i dag. Jeg har IKKE-jailbreaket 1.1.4. Hvis jeg spiller av en sang, trykker på låseknappen oppå slik at skjermen går av, trykker på låseknappen en gang til og så home knappen to ganger raskt så får jeg opp over "Lås opp" den typiske mediamenyen man vanligsvis får når man dobbeltrykker på "Home". Jeg lar vær å låse opp og trykker på knappene over og de funker. Når Touchen er låst burde den jo være låst, ikke at noen ting funker! Noen andre som har dette??? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg kom over noe jeg tror er en liten bug på Touchen i dag. Jeg har IKKE-jailbreaket 1.1.4. Hvis jeg spiller av en sang, trykker på låseknappen oppå slik at skjermen går av, trykker på låseknappen en gang til og så home knappen to ganger raskt så får jeg opp over "Lås opp" den typiske mediamenyen man vanligsvis får når man dobbeltrykker på "Home". Jeg lar vær å låse opp og trykker på knappene over og de funker. Når Touchen er låst burde den jo være låst, ikke at noen ting funker! Noen andre som har dette??? Bug?? Når man dobbelttrykker på Home-knappen kommer det opp mediakontrollere. Dette gjør det også når den er låst. Det er dette du snakker om eller? Skal være sånn edit: Det fungerer forresten meget fint. Endret 11. april 2008 av nils2911 Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, det er det jeg snakker om. Hvorfor i alle dager skal det komme opp når den er låst??? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så du skal slippe å måtte låse opp for å blant annet bytte sang? ... Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Grunnen til at du låser er jo for at alle funksjoner skal være låst og at det ikke skal skje når den ligger i lommen osv. Men greit, jeg forstår hva dere mener... Endret 11. april 2008 av chberge Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ^^ Touch skjermen ragerer på fingeren, helst ikke så mye annet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Riktig som Thomas sier, i tillegg til at det skal litt til for at home-knappen blir dobbeltklikket i lomma. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Greit greit. Jeg forstår poenget her. Det er ingen bug alikevel. Hehe... Det som slo meg var at jeg kunne trykke når den var låst, at det er praktisk er en ting, jeg bare tenkte at siden det stod at den var låst burde alt vært låst. Lenke til kommentar
Motorbreath Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg jailbreaket nettopp min iPod touch, helt knirkefritt! Brukte ZiPhone og instruksjonene fra http://www.ipodtouchhacks.com/ipod-touch/d...-jailbreak-114/ Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Trenger ikke instrukser for ZIPhone ^^ hehe Lenke til kommentar
mennas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kunne noen giddi pm meg hvordan få psx på touch,en. Har ff7 cd,ene ved meg som jeg har rippet til pc,en. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 JA : D Kammeraten min fant den igjen på et personalrom på skolen! : D Nice : -D Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kunne noen giddi pm meg hvordan få psx på touch,en. Har ff7 cd,ene ved meg som jeg har rippet til pc,en. Ville ikke anbefale det. Spillene kjøres treigt, og det å ikke ha feedback på knappene ødelegger alt. Det tar bare masse plass. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Kunne noen giddi pm meg hvordan få psx på touch,en. Har ff7 cd,ene ved meg som jeg har rippet til pc,en. Ville ikke anbefale det. Spillene kjøres treigt, og det å ikke ha feedback på knappene ødelegger alt. Det tar bare masse plass. Om man har 32 gb er det ikke no stress.. mennas: det ligger masse videoer på youtube om dette, bare gå og se der. PS: er det noen som har fått til og spille quake 3 på touchen? Endret 12. april 2008 av PixlFace Lenke til kommentar
4MB Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg sliter veldig med å finne en guide som funker for å få musikken AV Touch'n og inn på PC-en. Disse hvor man skal gjøre iPoden til en flyttbar disk skjønner jeg ikke. Når jeg høyre-klikker på iPoden i iTunes, kommer det ikke opp noe iPod instillinger(som det skal ifølge guiden). Så er det noen som kunne gitt meg en fin guide som funker? Eller hva jeg gjør feil Lenke til kommentar
mennas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Pixlface fant en guide på en annen norsk side. Holder på å nedlaste psx versionen da jeg allerede har dem på disc slik at det lettere kan flyttes over til ipoden. Tenkte meg ff7 da det ikke er hektisk og det hele er turbasert, Blir litt annerledes enn eks. doom En grei spill jeg også kan holde på i lengden:) Får se om det funker, krysse fingrene og håpe på det beste Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Finnes det fortsatt ingen radio til Touchen? Hvordan er den å sette opp? Må vel ikke ha noe abbonoement eller noe slikt tull? Bare å dra musikken over med Itunes? Noen som vet hva 32 GB versjonen koster? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nettradio er vel greit nok det da? Unntatt når man ikke har wifi i nærheten. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 NRK sin nettradio og slikt funker? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg har ingen sikre fakta å komme med men jeg skulle tro at en nettradio fungerer. Prøv deg fram litt du. Update: Fant dette nå nettopp på et annet forum: Originally Posted by UGActg Are there any internet radio websites you can listen to through your iPhone? If you can get the url of the stream you can listen. A lot of time internet radio steam are built in to the flash players so it is hard to get the url for the stream. But there ae some apps out there that will help you locate them. Just google for them. Once you have the stream just paste it in to 'internet radio favorites' on mycast.orb.com. Then visit your mycast page on your iphone and orb will convert the stream so it will stream to you. I have tons of them. This will not work for clear channel streams, they are some type of one time use token so the links can not be transported. Originally Posted by UGActg Are there any internet radio websites you can listen to through your iPhone? I haven't actually looked for any but I use the Orb client to stream Sirius to my iphone and they do have a selection of internet radio available. Fant det her: http://www.everythingicafe.com/forum/iphon...adio-10774.html Endret 14. april 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå