Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg kom over noe jeg tror er en liten bug på Touchen i dag. Jeg har IKKE-jailbreaket 1.1.4.

Hvis jeg spiller av en sang, trykker på låseknappen oppå slik at skjermen går av, trykker på låseknappen en gang til og så home knappen to ganger raskt så får jeg opp over "Lås opp" den typiske mediamenyen man vanligsvis får når man dobbeltrykker på "Home". Jeg lar vær å låse opp og trykker på knappene over og de funker.

Når Touchen er låst burde den jo være låst, ikke at noen ting funker!

Noen andre som har dette???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kom over noe jeg tror er en liten bug på Touchen i dag. Jeg har IKKE-jailbreaket 1.1.4.

Hvis jeg spiller av en sang, trykker på låseknappen oppå slik at skjermen går av, trykker på låseknappen en gang til og så home knappen to ganger raskt så får jeg opp over "Lås opp" den typiske mediamenyen man vanligsvis får når man dobbeltrykker på "Home". Jeg lar vær å låse opp og trykker på knappene over og de funker.

Når Touchen er låst burde den jo være låst, ikke at noen ting funker!

Noen andre som har dette???

Bug?? Når man dobbelttrykker på Home-knappen kommer det opp mediakontrollere. Dette gjør det også når den er låst.

Det er dette du snakker om eller?

Skal være sånn :p

edit: Det fungerer forresten meget fint.

post-115001-1207938966_thumb.jpg

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Kunne noen giddi pm meg hvordan få psx på touch,en. Har ff7 cd,ene ved meg som jeg har rippet til pc,en.

Ville ikke anbefale det. Spillene kjøres treigt, og det å ikke ha feedback på knappene ødelegger alt. Det tar bare masse plass.

Lenke til kommentar
Kunne noen giddi pm meg hvordan få psx på touch,en. Har ff7 cd,ene ved meg som jeg har rippet til pc,en.

Ville ikke anbefale det. Spillene kjøres treigt, og det å ikke ha feedback på knappene ødelegger alt. Det tar bare masse plass.

Om man har 32 gb er det ikke no stress.. :p

mennas: det ligger masse videoer på youtube om dette, bare gå og se der.

PS: er det noen som har fått til og spille quake 3 på touchen?

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

Jeg sliter veldig med å finne en guide som funker for å få musikken AV Touch'n og inn på PC-en.

Disse hvor man skal gjøre iPoden til en flyttbar disk skjønner jeg ikke. Når jeg høyre-klikker på iPoden i iTunes, kommer det ikke opp noe iPod instillinger(som det skal ifølge guiden).

Så er det noen som kunne gitt meg en fin guide som funker? :) Eller hva jeg gjør feil

Lenke til kommentar

Pixlface fant en guide på en annen norsk side. Holder på å nedlaste psx versionen da jeg allerede har dem på disc slik at det lettere kan flyttes over til ipoden. Tenkte meg ff7 da det ikke er hektisk og det hele er turbasert, Blir litt annerledes enn eks. doom

En grei spill jeg også kan holde på i lengden:) Får se om det funker, krysse fingrene og håpe på det beste

Lenke til kommentar

Jeg har ingen sikre fakta å komme med men jeg skulle tro at en nettradio fungerer. Prøv deg fram litt du.

Update: Fant dette nå nettopp på et annet forum:

Originally Posted by UGActg

Are there any internet radio websites you can listen to through your iPhone?

If you can get the url of the stream you can listen. A lot of time internet radio steam are built in to the flash players so it is hard to get the url for the stream. But there ae some apps out there that will help you locate them. Just google for them.

Once you have the stream just paste it in to 'internet radio favorites' on mycast.orb.com. Then visit your mycast page on your iphone and orb will convert the stream so it will stream to you.

I have tons of them.

This will not work for clear channel streams, they are some type of one time use token so the links can not be transported.

Originally Posted by UGActg

Are there any internet radio websites you can listen to through your iPhone?

I haven't actually looked for any but I use the Orb client to stream Sirius to my iphone and they do have a selection of internet radio available.

Fant det her: http://www.everythingicafe.com/forum/iphon...adio-10774.html

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...