Sultana007 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) noen butikker som har fått det inn nå eller ? Edit: Vil ha den nå !? Endret 5. oktober 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Andre som synes det hakker i coverflow og at det er uskarpt? Skrivwr dette pa touchen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Andre som synes det hakker i coverflow og at det er uskarpt? Skrivwr dette pa touchen 9642215[/snapback] nope... Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er bare av og til bildene blir veldig uskarpe. Snur jeg iPoden og snur igjen, er de skarpe igjen. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hvordan man ser teksten på sangene, og om det går an å velge et cover som bakgrunn? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som vet hvordan man ser teksten på sangene, og om det går an å velge et cover som bakgrunn? 9642453[/snapback] Man kan ikke se teksten, og tror ikke det går ann å velge album som bakgrunn. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Går det an å synkronisere bokmerkene fra Firefox? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Noen som har fått til med æ/ø/å? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Noen som har fått til med æ/ø/å? 9643033[/snapback] æ og å får du vel på A-tasten og Ø på O. Hold dem lenge inne. edit: Og nei, man kan ikke importere direkte fra Firefox. Endret 5. oktober 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå har DinSide anmeldt Touch! Den markerer starten på en helt ny generasjon MP3-spillere, med løsninger som ligger milevis foran konkurrentene Kan vel ikke være dårlig dette? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok takk, Nils. Virker egentlig lyssensoren? Hos meg er lysstyrken lik hele tiden. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Siden øreproppene tydeligvis er tragiske må jeg jo kjøpe meg noen nye ved innkjøp av denne saken. Så har dere noen å anbefale? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Siden øreproppene tydeligvis er tragiske må jeg jo kjøpe meg noen nye ved innkjøp av denne saken. Så har dere noen å anbefale? 9643647[/snapback] Sikkert et utrolig kjedelig forslag, men de fungerer jo. Koss PortaPro Hehe... Ellers ser jo Skullcandy Full Metal Jacket veldig tøffe ut, dog jeg ikke har testet disse Men skal prøve pluggene til Shure. Hørt mye bra om disse selv om de er litt stivere priset. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 SennheiSer px100 er ok for prisen Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok takk, Nils. Virker egentlig lyssensoren? Hos meg er lysstyrken lik hele tiden. 9643599[/snapback] Bare hyggelig. Lyssensoren burde da virke, men hvor mye man legger merke til dette er jeg ikke sikker på. Husk at lyssensoren må være aktivert i innstillinger. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Trist du har slike problemer! Det virker jo som det er noe fundamentalt galt med iPoden din, Så du tror at andre vil klare å laste ned og spille av de filene fra iTunes som jeg ikke klarer å få til? 9639949[/snapback] Jeg siktet heller til det du sa om at du bare fikk spilt av 1 sek av filene før den hoppet ut. For meg høres det ut som det er noe galt da! Se der ja, noen norske anmeldelser også! Ser ut som jeg kommer til å kjøpe denne nå, denne 6eren fra dinside overbeviste meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Siden øreproppene tydeligvis er tragiske må jeg jo kjøpe meg noen nye ved innkjøp av denne saken. Så har dere noen å anbefale? 9643647[/snapback] Sikkert et utrolig kjedelig forslag, men de fungerer jo. Koss PortaPro Hehe... Ellers ser jo Skullcandy Full Metal Jacket veldig tøffe ut, dog jeg ikke har testet disse Men skal prøve pluggene til Shure. Hørt mye bra om disse selv om de er litt stivere priset. 9643718[/snapback] hold deg unna skullcandy, det er noen makkverk... frøktlig dårlig lyd i de.. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Visste ikke at iPhone og Touch koster det samme før nå.. Skal til USA i slutten måneden, så skal jeg løpe Touch eller iPhone? Har ikke lest noe om iPhone, så jeg har ikke så mye peiling... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Visste ikke at iPhone og Touch koster det samme før nå.. Skal til USA i slutten måneden, så skal jeg løpe Touch eller iPhone? Har ikke lest noe om iPhone, så jeg har ikke så mye peiling... 9644407[/snapback] iPhone har mange flere muligheter, men bare 8 GB. edit: Husk også at du må hacke den hvis du skal få brukt den. Dessuten mangler den noen funksjoner slik som videoopptak og MMS. Altså ikke tilpasset Norge. Endret 5. oktober 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
4MB Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ok.. Nei, da går jeg for Touch Tenkte også på at batteriet vil bli tappet vesentlig kjappere med iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå