Åsen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sikkert fordi vi siterte deg... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nå jeg akkurat skaffet meg jailbreaket 1.1.2. Hvordan skal jeg nå få 1.1.3 jaibreaket? (Uten å bruke ZiPhone og moddedziphone osv). Hva skal du med 1.1.3? Oppgrader til 1.1.4 og last ned iPlus for activate/jailbreak/unlock Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil ha 1.1.3 fordi der får jeg webclips og kan flytte på ikoner. Jeg har hatt jailbreaket 1.1.4, men der funker jo ingen av de fete programmene i Installer som jeg vil ha! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil ha 1.1.3 fordi der får jeg webclips og kan flytte på ikoner. Jeg har hatt jailbreaket 1.1.4, men der funker jo ingen av de fete programmene i Installer som jeg vil ha! I dag virker stort sett alle programmer på 1.1.4.. men om du skaffer 1.1.3 regner jeg med at den jailbreakes på samme måte. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fant en 1.1.3 installer ting i Installer. Oppgraderer til 1.1.3 via der. Stod det fulgte med både Web Clips, Wiggle funksjon og alle iPhone programmene! =D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ipodtouchmaster.com/files/repo.xml har webclips m.m til 1.1.4 også da -_- Lenke til kommentar
chberge Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hehe, det viste jeg ikke. Men uansett, prøvde 1.1.4 jailbreaket for noen dager siden og opplevde masse programmer som ikke virket, derfor skal jeg nå prøve 1.1.3. iPoden er akkurat ferdig å laste ned, rebooter nå =D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Alle programmene jeg har funker plettfritt med 1.1.4 EDIT: Jess!!!Kammeraten min fant iPod'en min! *Såklart måtte han jo akuratt finne den en halvtime etter at jeg sa finerlønn på 150kr XD* lol.. men men Endret 11. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
mennas Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Må bare si at itunes er noe av det mest ugjennomsiktlige programmet jeg har brukt. Er det mulig å gjøre enkle ting unødvendig komplisert. Nå er touch,en jailbreaket i 1.1.4 og funker helt fett. Må si den er finere enn jeg hadde forventet. Mangler bare google earth da:( noen som vet hvordan jeg får skaffet det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Google earth? Nei.... Google maps, ja... legg til sourcen ipodtouchmaster.com/files/repo.xml Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Må bare si at itunes er noe av det mest ugjennomsiktlige programmet jeg har brukt. Er det mulig å gjøre enkle ting unødvendig komplisert. Nå er touch,en jailbreaket i 1.1.4 og funker helt fett. Må si den er finere enn jeg hadde forventet. Mangler bare google earth da:( noen som vet hvordan jeg får skaffet det? Bruk mediadonkey beta. Lenke til kommentar
Edvardk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Når man har jailbreaket ipoden går garantien ut på ipoden så jeg er veldig skeptisk til å gjøre det. er det verdt det? jeg har hørt at 90% av alle jailbreaker er vellykket men tenk viss jeg er en av de 10% hva gjør jeg da? å hvis jeg gjennopretter touchen kan apple fortsatt se at den er jailbreaket? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Når man har jailbreaket ipoden går garantien ut på ipoden så jeg er veldig skeptisk til å gjøre det. er det verdt det? jeg har hørt at 90% av alle jailbreaker er vellykket men tenk viss jeg er en av de 10% hva gjør jeg da? å hvis jeg gjennopretter touchen kan apple fortsatt se at den er jailbreaket? Om du gjenoppretter så er det umulig å se om den har vært jailbreaket. Ingenting fysisk på spilleren som blir endret. Kun software. Lenke til kommentar
Edvardk Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva er det verste som kan skje med den etter at man har jailbreaket den? Anbefales det å jailbreake (fikk denfor 6 dager siden(16gb)) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det værste som kan skje? ingenting. Ja, det anbefales varmt å jailbreake. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Skal bestille min i neste uke. Gleder meg ^^ Men er det noen her som har prøvd denne sammens med mediamonkey? finker dettelike bra som itunes eller der det noen funksjoner bare itunes kan?(gjennopprette, streame video riktig, softvare osv) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Du må gjenoprette med iTunes. Selv foretrekker jeg iTunes, fordi når jeg skulle synce musikken med mediamonkey ble bare halvparten av albumbildene med, og jeg måtte gjenopprette for å få synkronisering i iTunes igjen til å virke. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ThomasT-93: Har du fått igjen touchen din? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 JA : D Kammeraten min fant den igjen på et personalrom på skolen! : D Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så bra ^^, kjipt om den hadde vært stjålet helt da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå