Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha 1.1.3 fordi der får jeg webclips og kan flytte på ikoner. Jeg har hatt jailbreaket 1.1.4, men der funker jo ingen av de fete programmene i Installer som jeg vil ha!

I dag virker stort sett alle programmer på 1.1.4.. men om du skaffer 1.1.3 regner jeg med at den jailbreakes på samme måte.

Lenke til kommentar

Må bare si at itunes er noe av det mest ugjennomsiktlige programmet jeg har brukt. Er det mulig å gjøre enkle ting unødvendig komplisert. Nå er touch,en jailbreaket i 1.1.4 og funker helt fett. Må si den er finere enn jeg hadde forventet.

 

Mangler bare google earth da:( noen som vet hvordan jeg får skaffet det?

Lenke til kommentar
Må bare si at itunes er noe av det mest ugjennomsiktlige programmet jeg har brukt. Er det mulig å gjøre enkle ting unødvendig komplisert. Nå er touch,en jailbreaket i 1.1.4 og funker helt fett. Må si den er finere enn jeg hadde forventet.

 

Mangler bare google earth da:( noen som vet hvordan jeg får skaffet det?

Bruk mediadonkey beta.

Lenke til kommentar

Når man har jailbreaket ipoden går garantien ut på ipoden så jeg er veldig skeptisk til å gjøre det. er det verdt det? jeg har hørt at 90% av alle jailbreaker er vellykket men tenk viss jeg er en av de 10% hva gjør jeg da? å hvis jeg gjennopretter touchen kan apple fortsatt se at den er jailbreaket?

Lenke til kommentar
Når man har jailbreaket ipoden går garantien ut på ipoden så jeg er veldig skeptisk til å gjøre det. er det verdt det? jeg har hørt at 90% av alle jailbreaker er vellykket men tenk viss jeg er en av de 10% hva gjør jeg da? å hvis jeg gjennopretter touchen kan apple fortsatt se at den er jailbreaket?

 

Om du gjenoppretter så er det umulig å se om den har vært jailbreaket. Ingenting fysisk på spilleren som blir endret. Kun software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...