Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ziphone for JB

 

 

Så videoen på hjemmesiden til ipodtouchmaster og det hele virket riemlig enkelt, det som igjenstår vil være Hvilke app,s og spill vil dere anbefale som ikke knekker ryggen på batterilevetiden?

 

Tenkte eks. musikk/film avspillere med mangfoldig codec's og nes/snes eller andre kule spill da

Lenke til kommentar
Prøvde dette, men når jeg skulle gjenopprette i iTunes så får jeg bare beskjed om at "iPod-enheten iPod kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1)."

 

Edit: fikk til å gjenopprette nå, men igjen så virka det ikke. Det som skjer når jeg gjenoppretter, og iPoden starter opp på nytt, er at det første som kommer opp når den har starta, er slideren for "turn off". velger jeg å slå den av, så slår den seg bare halvveis på igjen (det vil si apple-logoen som blinker inn og ut), og velger jeg abryt så fungerer den helt fint, bortsett fra at det ikke funker å slå den av.

 

Tenkte bare jeg skulle oppdatere på hvordan dette gikk, siden ingen her kunne hjelpe meg så gikk jeg til Eplehuset med den vrange touchen. De visste heller ikke hva som var galt, så de sendte den videre til reparasjon. I dag fikk jeg en ny. Håper denne holder lenger. :p

Lenke til kommentar
Fornorske en iPod Touch ? iTunes fornorsker den rimelig fint alene.

iPhone er nå noe annet da.

 

Joa, det er jo greit nok. Men vil nå si det var hakket lettere med iPlus (for de som er helt grønne) iogmed også programmet var på norsk. Og det meste gikk på norsk. Et fett for meg :) Bruk hva dere vil ;)

Lenke til kommentar
Fornorske en iPod Touch ? iTunes fornorsker den rimelig fint alene.

iPhone er nå noe annet da.

 

Joa, det er jo greit nok. Men vil nå si det var hakket lettere med iPlus (for de som er helt grønne) iogmed også programmet var på norsk. Og det meste gikk på norsk. Et fett for meg :) Bruk hva dere vil ;)

 

ZIPhone er også på Norsk -_-

Lenke til kommentar
Fornorske en iPod Touch ? iTunes fornorsker den rimelig fint alene.

iPhone er nå noe annet da.

 

Joa, det er jo greit nok. Men vil nå si det var hakket lettere med iPlus (for de som er helt grønne) iogmed også programmet var på norsk. Og det meste gikk på norsk. Et fett for meg :) Bruk hva dere vil ;)

 

ZIPhone er også på Norsk -_-

 

Åja. Ikke den jeg testa. Da så :) My bad :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...