Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Mye mer stress når det kommer til iPhone. Da må du enten ta valget mellom å downgradere bootloaderen (ZiPhone) eller installere en fake bootloader (iPlus). Begge veiene har sine negative og positive ting. Vanskelig å si hva som er best

Nå har det kommet en tool som lar deg flashe bootloader rett fra iphonen uten problemer..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verktøyet er genialt!, men det blir mer genialt når windows versjonen kommer.

Mye mer stress når det kommer til iPhone. Da må du enten ta valget mellom å downgradere bootloaderen (ZiPhone) eller installere en fake bootloader (iPlus). Begge veiene har sine negative og positive ting. Vanskelig å si hva som er best

Du glemte iliberty og det nye iPhone Dev Tool til Mac og snart Windows.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Det verktøyet er genialt!, men det blir mer genialt når windows versjonen kommer.
Mye mer stress når det kommer til iPhone. Da må du enten ta valget mellom å downgradere bootloaderen (ZiPhone) eller installere en fake bootloader (iPlus). Begge veiene har sine negative og positive ting. Vanskelig å si hva som er best

Du glemte iliberty og det nye iPhone Dev Tool til Mac og snart Windows.

Hvorfor blir det mer genialt på mac? Selve bootloaderer-patchinga foregår på selve iPhonen. Om du tenker på pwn programmet kan jeg ikke se hvorfor det blir bedre på Windows.

Lenke til kommentar
Det verktøyet er genialt!, men det blir mer genialt når windows versjonen kommer.
Mye mer stress når det kommer til iPhone. Da må du enten ta valget mellom å downgradere bootloaderen (ZiPhone) eller installere en fake bootloader (iPlus). Begge veiene har sine negative og positive ting. Vanskelig å si hva som er best

Du glemte iliberty og det nye iPhone Dev Tool til Mac og snart Windows.

Hvorfor blir det mer genialt på mac? Selve bootloaderer-patchinga foregår på selve iPhonen. Om du tenker på pwn programmet kan jeg ikke se hvorfor det blir bedre på Windows.

Jeg mente at det ville bli mer genialt for meg på windows var det meningen å si fordi jeg har ikke en Mac eller lyst på å emulere OSX.

Lenke til kommentar

Neinei, det er ikke sprekken som skal Repareres. Det er Batteriet mitt. Er no bug /hardware feil:/ men håper inderlig de legger merke til sprekken og bare.. "hm why dont just give him a new one" hah xD

 

For jeg tviler på at de vil klarere å reparere batteriet. For den er meget ustabil

Lenke til kommentar
Neinei, det er ikke sprekken som skal Repareres. Det er Batteriet mitt. Er no bug /hardware feil:/ men håper inderlig de legger merke til sprekken og bare.. "hm why dont just give him a new one" hah xD

 

For jeg tviler på at de vil klarere å reparere batteriet. For den er meget ustabil

 

 

Hei må bare tilføye for alle dere andre som også har problemer med ipoden!!!

 

så fore slår jeg denne siden har selv sendt inn ipoden min ditt for skjerm bytte og batteri.

 

å blei overrasket over hvor raskt det gikk de bruker sirka 15 min på og skifta batteriet og rundt 30 på skjermen så når de hadde gjort det så sendte de den til bake samme dagen.

 

å det var mye billigere en vist jeg skulle sendt den inn til Apple.

 

Dr.ipod

Lenke til kommentar

Folkens tenkt å dra ned på siba og kjøpe touch 16 gig versionen i skrivende stund. Jeg har lest litt rundt denne tråden og lurer litt på dette med jailbreaking og slikt. Kunne noen gitt meg en kjapp catch up på hvilke muligheter en casual fyr som meg kan få ut av det? Vil nok bruke den til musikk og film samt kanskje litt spilling.

 

Hvilke metode vil være den beste for jailbreaking? Hvilke app,s og spill vil dere anbefale som ikke knekker ryggen på batterilevetiden?

 

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...