Nevnarion Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Prøvde dette, men når jeg skulle gjenopprette i iTunes så får jeg bare beskjed om at "iPod-enheten iPod kunne ikke gjenopprettes. Det oppsto en ukjent feil (1)." Edit: fikk til å gjenopprette nå, men igjen så virka det ikke. Det som skjer når jeg gjenoppretter, og iPoden starter opp på nytt, er at det første som kommer opp når den har starta, er slideren for "turn off". velger jeg å slå den av, så slår den seg bare halvveis på igjen (det vil si apple-logoen som blinker inn og ut), og velger jeg abryt så fungerer den helt fint, bortsett fra at det ikke funker å slå den av. Endret 31. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Merkelig, hvilken firmware er du på? Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe en iPod Touch (skal uansett vente til sommeren for å sjekke om prisen går ned). Men det jeg lurer på er om noen vet om det kommer en nyere versjon eller no' (iPod Touch 2.0?) Litt kjipt å betale noen tusenlapper for et produkt som muligens blir utdatert fort. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Gjesdalsberta Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Er det flere enn meg som har problemer med at det kommer feil albumcover på sanger? Også detter ipoden ut av itunes hele tiden... kan virke som om koblingen er dårlig. Endret 31. mars 2008 av Bymusa Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hmm, prøver meg igjen. Jeg-får-ikke-lagt-inn-sanger-på-ipoden,-fordi-itunes-finner-den-ikke. Help anyone? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe en iPod Touch (skal uansett vente til sommeren for å sjekke om prisen går ned). Men det jeg lurer på er om noen vet om det kommer en nyere versjon eller no' (iPod Touch 2.0?)Litt kjipt å betale noen tusenlapper for et produkt som muligens blir utdatert fort. Takk for alle svar Nope, Trtor iPod Touch kommer til å ha etr laaangt liv : D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei, jeg lurer på om jeg skal kjøpe en iPod Touch (skal uansett vente til sommeren for å sjekke om prisen går ned). Men det jeg lurer på er om noen vet om det kommer en nyere versjon eller no' (iPod Touch 2.0?)Litt kjipt å betale noen tusenlapper for et produkt som muligens blir utdatert fort. Takk for alle svar Den 2.0 tingen du sikkert snakker om er den nye oppdateringen til iphone/touch. Dette er ikke en ny versjon men en ny programvareoppdatering. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 hmm, prøver meg igjen. Jeg-får-ikke-lagt-inn-sanger-på-ipoden,-fordi-itunes-finner-den-ikke. Help anyone? ingen? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 w000t, Tap Tap revolution update er kommet : D fungerer nå på 1.1.4 og 3 : D Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) noen som har prøvs ifart? for en usaklig app x) pacman 3d annbefales for grafikkens skyld Endret 1. april 2008 av eirikand Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 noen som har prøvs ifart? for en usaklig app x) pacman 3d annbefales for grafikkens skyld Jeg må også anbefale Ipac supert spill! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 Er det noen forskjell? Har iPac3D (som jeg ikke forstår helt da det er en stygg mann som angriper deg på brettet) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ^^ ahah, jeg prøvde også det spillet. Er som PacMan, samle alle lilla greiene uten å bli tatt Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 ja du skal vel prøve å samle alle greiene uten å bli tatt, ja;) Lenke til kommentar
4MB Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg formaterte nettopp PC-en min og tenkte jeg skulle legge inn musikken fra iPoden på PC-en, men jeg finner ikke ut hvordan! Drag'n drop funker jo ikke. Noen som kunne hjulpet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Vurdert et lite Google-søk? http://www.google.com/search?q=music+from+...lient=firefox-a Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som har lest dette her? http://www.itavisen.no/sak/517929/Denne_ha...sten_fra_Apple/ Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hei. Lenge siden jeg drev med jailbreaking nå, men vil nå jailbreake min 1.1.4. Noen som har en god guide på lur og vil dele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå