Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

fant openssh og regner med det er den. men etter jeg har installert den finner jeg ikke programmet. det er installert men finner ikke noe sted hvor jeg kan kommen inn på ssh settingene. noen som vet hva problemet er?

så at noen mente et problem var at et annet program kunne skjule openssh men hvordan kan jeg finne ut av det??

Endret av åke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke du som ikke likte iPhone :roll:

 

Når konfirmerer du deg? I september?

 

Skal kjøpe meg iPhone i sommeren...føler som om det er en EVIGHET til :hrm:

 

Jeg liker den jeg, men liker formen på touchen bedre :D Touchen er liksom "sleeeeek"

ooou, gleder meg :p slippe å drasse på telefon og touchen XD

Konfirmeres 11. Mai ... altså ikke lenge til : D

Lenke til kommentar

Fordeler med iPhone:

 

Du slipper å ha med deg både mobil telefon og iPod Touch = Bedre plass i lommen.

Du kan gjøre akkurat det samme som du kan med mobil og Touch fra en og samme dingsen.

Du trenger bare å huske å lade en av tingene!

Du har tilgang til internett via Edge når du er ute og ikke har trådløst internett tilgjenglig. ( Dette vil selvfølgelig være dyrt pga norske telefonselskaper ikke er billig).

iPhone har høyttaler!

 

Det var det jeg kom på av argumenter...

Lenke til kommentar
^^Tviler på at AppShop blir gratis for iPhone brukere...Så godt kjenner vi Apple.

eeeehm... fordelen med iphone er at det er en telefon XD og har høyttaler.

 

tingene du kjøper på app shop blir selvfølgeli ikke gratis, men selve appen til app shop blir gratis. iPod touch brukere må betale for den appen.

 

Se film!

Lenke til kommentar

Du bruker ZiPhone eller iPlus for unlock.

Var det ikke du som ikke likte iPhone :roll:

 

Når konfirmerer du deg? I september?

 

Skal kjøpe meg iPhone i sommeren...føler som om det er en EVIGHET til :hrm:

Kameraten min rapporterte om at han hadde iPhonen min liggende hos seg ;) får den sikkert om 1-2 uker ettersom han poster den i morra eller noe sånt.

* :p skryte :p *

Var det ikke du som ikke likte iPhone :roll:

 

Når konfirmerer du deg? I september?

 

Skal kjøpe meg iPhone i sommeren...føler som om det er en EVIGHET til :hrm:

 

Jeg liker den jeg, men liker formen på touchen bedre :D Touchen er liksom "sleeeeek"

ooou, gleder meg :p slippe å drasse på telefon og touchen XD

Konfirmeres 11. Mai ... altså ikke lenge til : D

Bra det :=) iPhone iz teh shit

Jeg føler at det blir bortkasta med penger om jeg kjøper meg en iphone når jeg har en ipod touch.

 

Kan noen overtale meg til og kjøpe den likevell? :!:

Er det noen fordeler med Iphone? Jeg har også hørt at iPhone vil få app shop gratis... noen som kan si noe om det?

Høyttaler

Lettere å surfe over alt med iphone enn touch siden den har EDGE men det er tregt så liten ulempe.

Er ikke sikker men oppdateringer til iPhone er vel gratis mens du betaler for touch oppgraderinger (?) Rett meg gjerne der

Du får en ipod og telefon i samme skinnede pakka og det er da greit.

Lenke til kommentar

Faen, nå har touchen min blitt helt på styr. Slo den på i sta, og da virka det som den klikka, og så fikk jeg beskjed om bare 10% igjen på batteriet, enda jeg fulladet den i ettermiddag. Så var den utrolig treig, mens batterimåleren etterhvert viste mer enn 10%, men nå er den helt klikka, power-knappen funker ikke, uansett hvor lenge jeg holder den nede så vil den ikke slå seg av (slideren kommer ikke opp). Og når den gikk i "pause-modus" etter en 5 minutters tid, så begynte den å blinke ut og inn, liksom....den er svart, og så kommer den blå skjermen med apple-logoen opp i noen sekunder, og så går den i svart igjen.

 

Hva er galt? Hva kan jeg gjøre? :cry: Skjønner heller ikke hva som har forårsaket det. Har aldri mista den i gulvet, har ikke hatt den ute i lav temperatur, og NEI jeg har ikke jailbreaket den.

Lenke til kommentar
Faen, nå har touchen min blitt helt på styr. Slo den på i sta, og da virka det som den klikka, og så fikk jeg beskjed om bare 10% igjen på batteriet, enda jeg fulladet den i ettermiddag. Så var den utrolig treig, mens batterimåleren etterhvert viste mer enn 10%, men nå er den helt klikka, power-knappen funker ikke, uansett hvor lenge jeg holder den nede så vil den ikke slå seg av (slideren kommer ikke opp). Og når den gikk i "pause-modus" etter en 5 minutters tid, så begynte den å blinke ut og inn, liksom....den er svart, og så kommer den blå skjermen med apple-logoen opp i noen sekunder, og så går den i svart igjen.

 

Hva er galt? Hva kan jeg gjøre? :cry: Skjønner heller ikke hva som har forårsaket det. Har aldri mista den i gulvet, har ikke hatt den ute i lav temperatur, og NEI jeg har ikke jailbreaket den.

 

Ville prøvd å ta en gjenoppretting i iTunes.

Lenke til kommentar
Har prøvd å gjenopprette, og da får jeg bare melding om at gjenopprettingen mislyktes (error 1602). :dontgetit:

Edit: Ok, nå funka det å gjenopprette, men det hjalp ikke. problemet er fortsatt der; jeg får ikke slått den av.

 

Last ned ZIPhone og sett den i DFU modus .. (må ikke være jailbreaket for å gjøre dette)

da kan du ikke starte den, så gjenoppretter du i iTunes.

Bør funke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...