Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Skjedde noe rart her nå da jeg skrudde av Touchen. Plutselig blei rundt 30 programmer borte. Både tredjeparts programmer og ting som f. eks kalkulatoren. Om ikke slettet blei de uansett borte fra skjermen. Noen som har en løsning på problemet? Gidder ikke restore igjen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en kodeliste for iPod Touch?

Må være tilgjengelig fra Installer.app, og den må ha passordbeskyttelse. Skal lagre et par sensitive opplysninger, som personnummer, kontonummer, kortnummer og pin-koder.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
Prøv å gjenopprett den (via itunes ofc)

Hei, har prøvd dette nå og har det same problemet. Da bør eg vel sende den inn?

Ja. Do it, do it;p

anyway, finnes guitar hero-lignende spill til touch?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hm. Testet den akkurat nå, så fet ut det. Men jeg får ikke spilt musikk. Enten så får jeg "Sorry, nothing matches your libary" "eller den andre " No songs" ;S

Jeg advarer deg mot den app'sen

iPhonen og Touchen min klikka heeeelt etter at jeg hadde spilt det ett par ganger, også måtte jeg gjennopprette :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ok;) Sletter den nå. Mange av de sangene som ble lagd, fenga helt ike. Var mange av de stjernene som kom før og etter den og den takten. Kanskje på de mindre roligere sangene?. For da er det jo lett å følge etter ei tone(de som lager)

Lenke til kommentar

”Installer” > ”Install” > ”All packages” > og bla deg ned til S og så installer ”SSH”

Hva skal jeg gjøre når jeg ikke finner ssh.

noen som kan gi meg en link eller en source så jeg kan få inn ssh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...