d'espresso Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skjedde noe rart her nå da jeg skrudde av Touchen. Plutselig blei rundt 30 programmer borte. Både tredjeparts programmer og ting som f. eks kalkulatoren. Om ikke slettet blei de uansett borte fra skjermen. Noen som har en løsning på problemet? Gidder ikke restore igjen.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Noen som vet om en kodeliste for iPod Touch? Må være tilgjengelig fra Installer.app, og den må ha passordbeskyttelse. Skal lagre et par sensitive opplysninger, som personnummer, kontonummer, kortnummer og pin-koder. Endret 26. mars 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv iBox eller Box eller hva det nå enn heter.. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv å gjenopprett den (via itunes ofc) Hei, har prøvd dette nå og har det same problemet. Da bør eg vel sende den inn? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Prøv å gjenopprett den (via itunes ofc) Hei, har prøvd dette nå og har det same problemet. Da bør eg vel sende den inn? Ja. Do it, do it;p anyway, finnes guitar hero-lignende spill til touch? Endret 27. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jepp, det gjør det. TapTap Revolutions er et Guitar Hero lignende spill... Tilgjengelig på Installer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hm. Testet den akkurat nå, så fet ut det. Men jeg får ikke spilt musikk. Enten så får jeg "Sorry, nothing matches your libary" "eller den andre " No songs" ;S Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Du kan laste ned sanger fra programmet, eller du kan lage dine egne! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hm. Testet den akkurat nå, så fet ut det. Men jeg får ikke spilt musikk. Enten så får jeg "Sorry, nothing matches your libary" "eller den andre " No songs" ;S Jeg advarer deg mot den app'sen iPhonen og Touchen min klikka heeeelt etter at jeg hadde spilt det ett par ganger, også måtte jeg gjennopprette Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 1.1.3 og 1.1.4 tåler ikke TTR. Thats it. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ok;) Sletter den nå. Mange av de sangene som ble lagd, fenga helt ike. Var mange av de stjernene som kom før og etter den og den takten. Kanskje på de mindre roligere sangene?. For da er det jo lett å følge etter ei tone(de som lager) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 da har eg jailbreaka iPoden. Den funker perfekt, bortsett fra at eg ikkje får kontakt med iTunes, forslag any1? Har mye morro med den, men er fortsatt en mp3 spiller og vil ha inn musikk på den, sååe forslag? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er det noen som har hørt noe mer ifra Wikipedia applicationen? Lenke til kommentar
LadyJustice Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er da nokon som vet nårtid Java kjem til iTouch? Vert da i såfåll gratis? Lenke til kommentar
Nikkopikko Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er da nokon som vet nårtid Java kjem til iTouch? Vert da i såfåll gratis? Det vil si at vi får flash på safari? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kan dette stemme? 16 billigere enn 8 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prisforskjell i butikker ^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Prisforskjell i butikken ^^ http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1691852;r:pg Lenke til kommentar
åke Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 ”Installer” > ”Install” > ”All packages” > og bla deg ned til S og så installer ”SSH” Hva skal jeg gjøre når jeg ikke finner ssh. noen som kan gi meg en link eller en source så jeg kan få inn ssh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå