Po[wP]ow Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lagde en til guid til åssen man kan laste ned filmer direkte fra Youtube til Tochen/iPhonen jeg CHECK IT Fin guide det. Men skjønte liksom ikke helt hvorfor noen skulle trenge guide til det, ganske enkelt program igrunn. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lagde en til guid til åssen man kan laste ned filmer direkte fra Youtube til Tochen/iPhonen jeg CHECK IT Fin guide det. Men skjønte liksom ikke helt hvorfor noen skulle trenge guide til det, ganske enkelt program igrunn. Sier det samme , her... Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Oppgraderte til 1.1.4 og jailbreaket, og nå virker ikke Mail.app. Noen som vet en måte å fikse det på? Var mye kluss med jailbreak'en. Måtte jailbreake flere ganger før alt skulle virke bra. Men nå virker ikke Mail :S Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Er enig. Genialt program dog. Må ta restore av iPoden min igjen jeg... Takler iPod touch dårlig å ha dårlig batterikapasitet en stund, eller? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hva er instillingene for å få mail.app til å fungere med hotmail? Edit: Klarte det Endret 15. mars 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hvordan! Vil vite det oxo Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva er instillingene for å få mail.app til å fungere med hotmail?Edit: Klarte det Trodde ikke det var mulig uten å gå gjennom en tredjepart? Tell me!! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Husker ikke hvordan akkurat nå. Men dere må betale for det. Husk, google is your friend Endret 16. mars 2008 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 ja, dere må betale for et program til PC-en... mye lettere å gjøre det gratis gjennom gmail med andre ord... Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Man trenger absolutt ikke å betale det! Bare viss dere skal skaffe POP3 via Live/Hotmail/Msn 1) Gå til IzyMail og fyll inn epostadressen din og passord, + en liten anti-spam-kode 2) På din iPhone eller iPod Touch: -Velg POP (for raskest og lettest) -Skriv inn navn, email og en beskrivelige (viss ønskelig) 3) Innkommende e-posttjener Tjenernavn er da altså in.izymail.com Brukernavn er emailen din Passordet er det som brukes med mail.. 4) Utgående e-posttjener (SMTP) Tjenernavn er out.izymail.com Brukernavn blablabla.. Passord blabla.. 5) Trykk aktiver (kan ta evigheter, så ha tålmodighet) Viss du har gjort riktig nå, så skal det fungere Viss ikke så kan dere ta en titt her (iPhone guide) Adressen min ble visst med i "mini-guiden" så ikke voldta den Endret 16. mars 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Husker ikke hvordan akkurat nå. Men dere må betale for det. Husk, google is your friend ja, dere må betale for et program til PC-en... mye lettere å gjøre det gratis gjennom gmail med andre ord... *host*uhm, neei :!: freee <3 Endret 16. mars 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Det skrives "guide" ikke guid.... -_- Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Fix. Engelsk er ikke mitt beste fag Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis man må betale tror jeg holder meg til min Gmail account Jeg kjøpte en liten iPod Case for litt siden. Tror jeg setter opp en video på youtube imorgen eller noe sånt Fordi den er så digg Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hvis man må betale tror jeg holder meg til min Gmail account Jeg kjøpte en liten iPod Case for litt siden. Tror jeg setter opp en video på youtube imorgen eller noe sånt Fordi den er så digg Trenger ikke å betale for det nei Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jo, har prøvd den izymail før. Etter en stund virker den ikke, fordi din trial har gått ut. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Noen som vet hvor camera rollen ligger på touchen? *Skaffet meg capture igjen, og et program kalt pushr som laster bilder fra kamera rollen til flickr.. : D EDIT: her er forresten Touch bildealbumet mitt http://www.flickr.com/photos/21870055@N06/ Endret 17. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hei.. Jeg så ei lader til ipod på flyplassen hvor man kunne sette in batterier. Man puttet in 6AA batterier og man ville få 40timer. Noen som vet hvor jeg får kjøpt ei sånn? Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har lagt merke til at når aktiverer "Dim Wallpaper" på SMBPrefs, begynner App'sene å lagge litt når du trykker på dem. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Noen som har lagt merke til at når aktiverer "Dim Wallpaper" på SMBPrefs, begynner App'sene å lagge litt når du trykker på dem. Jepp. Det krever vel mer av touchen. Er derfor jeg ikke bruker bakgrunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå