Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en skikkelig rar opplevelse med iPoden min nå. Jeg skulle prøve å få til å installere SummerBoard på 1.1.3, og den fixen, men da klarte jeg å "bricke" iPoden. Den gikk i gjennoptretingsmodus. Jeg tenkte: "helvete", nå måtte jeg gjøre hele denne jailbreak prossesen om igjen. Så brukte jeg et program som heter iPlus. Uten å vite helt hva jeg skulle gjøre trykket jeg randomly på en fil som het ipod.bat. Så kom dette masse skrift nedover på iPoden, og den restartet. Jeg hadde ingen anelse om hva som skulle skje/eller hva som hadde skjedd. Så plutselig kom jeg tilbake til menyen min med fikset summerboard, og alle andre ting jeg hadde på iPoden før.

 

Pjo :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et problem med min splitter nye iPod som datt nedi postkassa idag..

 

Lastet ned nye iTunes, lastet ned programvare oppdatering osv. Nå når jeg kopler iPoden til PCen får jeg opp

melding om at iTunes har oppdaget en iPod i gjenopprettingsmodus og at jeg må gj.opprette den før jeg kan bruke

den sammen med iTunes.

 

Problemet er når jeg trykker ok og prøver gjenopprette den får jeg feilmelding om at den ikke kan gj.opprettes "ukjent feil 1611" :(:(

 

OG nå står jeg jo helt fast! Hva er galt?

Lenke til kommentar

Prøv å laste ned firmware'et du skal ha, og putt det på skrivebordet (bare for ordens skyld)

Og når du skal trykke Gjennopptrett, holder du inne Shift knappen. Så får du opp en boks med alle filene dine, også finner du firmwaren du lastet ned, og trykker på den.

Lenke til kommentar
Har et problem med min splitter nye iPod som datt nedi postkassa idag..

 

Lastet ned nye iTunes, lastet ned programvare oppdatering osv. Nå når jeg kopler iPoden til PCen får jeg opp

melding om at iTunes har oppdaget en iPod i gjenopprettingsmodus og at jeg må gj.opprette den før jeg kan bruke

den sammen med iTunes.

 

Problemet er når jeg trykker ok og prøver gjenopprette den får jeg feilmelding om at den ikke kan gj.opprettes "ukjent feil 1611" :(:(

 

OG nå står jeg jo helt fast! Hva er galt?

Det skjedde med meg når jeg skulle prøve å nedgradere med gjennoppretting :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...