Lawliet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Takk for tips, men tror ikke den "buy now" lønner seg noe med tanke på moms og sånt. Har sett på disse, men vet ikke om de er noe å satse på. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...cTODAY.m238.lVI http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...cTODAY.m238.lVI Bryr meg ikke om den er brukt, bare den er billig. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er ikke snakk om buy now, er snakk om "buy now or best offer", som innebærer at du kan skrive hva du vil betale for den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er ikke snakk om buy now, er snakk om "buy now or best offer", som innebærer at du kan skrive hva du vil betale for den. Ok, er noob når de gjelder ebay, men virker de auksjonene som jeg henviste til trygge? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Er ikke snakk om buy now, er snakk om "buy now or best offer", som innebærer at du kan skrive hva du vil betale for den. Ok, er noob når de gjelder ebay, men virker de auksjonene som jeg henviste til trygge? Aner ikke. Kjøper ikke brukt utstyr. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 bye bye touch. fikk iphone igår Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 bye bye touch. fikk iphone igår iphone suger jo, er ikke så bra Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ^^ Vil si meg enig.. XD av en eller annen grunn har jeg mer sansen for ipod touch Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) ^^ Vil si meg enig.. XDav en eller annen grunn har jeg mer sansen for ipod touch mye bedre med en touch og en vanlig telefon iPod Touch 16gb Sony Ericsson K800i m/1gb minnebrikke Heilt topp, bedre enn iphone Endret 13. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Bruker en w850 jeg.. funker fint... Selv syns jeg iphone er altfor klumpete og begrenset... ipoden er blitt en like viktig sak som mobilen i hverdagen min også har den med overalt, busskort i baklomma,mobil i venstre lomme og touchen i høyre lomme Endret 13. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hå hå da veit jeg det når jeg treffer deg på byn... hå hå. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 dere som sier iphone suger. -har dere prøvd den i virkeligheten? er jo akkurat det samme konseptet, så dere kan jo ikke si at den suger Lenke til kommentar
chberge Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg forstår ikke det jeg heller, iPhone er jo dritfett. Alt du kan gjøre på en Touch kan du også gjøre på en iPhone, bare mye mye mere! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg forstår ikke det jeg heller, iPhone er jo dritfett. Alt du kan gjøre på en Touch kan du også gjøre på en iPhone, bare mye mye mere! Endelig en som er enig.. iPhone og Touch er akkurat det samme, bare at iPhone har masse muligheter. Dere er nokk bare misundelig iPhone er LOOOVE <3 Endret 14. mars 2008 av xxmongobarn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 iphone er "chubby" XD den er ikke like sexy som ipod touch^^ Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 hvis jeg hadde mulighet hadde jeg byttet min iPod mot iPhone helt klart det er jo det samme, bare høyttaler og mobilfunksjonene. Så dere som sier at iPhone suger sier vell også at touchen suger da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 "iPhone suger fordi den er ørlite tykkere enn iPod Touch!!!11" Seriøst, dere er bare misunnelige. iPhone er bedre enn iPod Touch, og ja, jeg har prøvd begge. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Kan vi holde fokuset på iPod Touch i denne tråden? Jeg er lite interessert i å lese noe vi alle vet, at iPhone er tjukkere og tyngre enn Touch. Men hver har sin smak, og i denne tråden snakker vi om Touchen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 "iPhone suger fordi den er ørlite tykkere enn iPod Touch!!!11" Seriøst, dere er bare misunnelige. iPhone er bedre enn iPod Touch, og ja, jeg har prøvd begge. Ikke for å sprekke noen boble, men jeg har prøvd (og eid forsåvidt) begge deler... Og jeg sitter igjen med iPod Touch og en solgt iPhone. Så skal ikke nevne hvilken av de jeg likte best Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 "iPhone suger fordi den er ørlite tykkere enn iPod Touch!!!11" Seriøst, dere er bare misunnelige. iPhone er bedre enn iPod Touch, og ja, jeg har prøvd begge. Jeg foretrekker Nokia N95 + iPod Touch, rett og slett fordi iPhone ikke er en så bra mobiltelefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå