Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Jeg skal forresten bytte touchen min mot en ubrukt iphone iløp av neste uke :love:

Det blir kos <3

Han som jeg skal bytte med, fikk den av faren sin når han var i kina rundt juletider..

-Han synes det var for mye stress, så jeg spurte om vi skulle bytte, ettersom han

kunn brukte den til musikk :yes:

 

 

INNLEGG 500 :dribble:

Endret av xxmongobarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For at det amerikanske markedet skal komme oppi fote igjen vil den fortsette å synke. Regner med at den er lavere om sommeren (85 % håp da)

Leste på e24.no. Der var det en analytiker som spår en bunn på ca 4,90 før den amerikanske økonomien tar seg opp igjen, men for all del, dollarens storhetstid er over.

Lenke til kommentar
Jeg skal forresten bytte touchen min mot en ubrukt iphone iløp av neste uke :love:

Det blir kos <3

Han som jeg skal bytte med, fikk den av faren sin når han var i kina rundt juletider..

-Han synes det var for mye stress, så jeg spurte om vi skulle bytte, ettersom han

kunn brukte den til musikk :yes:

 

 

INNLEGG 500 :dribble:

 

eeey, for et sammentreff...

http://www.nettby.no/user/index.php?user_id=687024

 

så du hadde vært inne på nettbyen til en jeg kjenner XD

Lenke til kommentar
skal vel gå det. Har selv grovt 500 sanger og nøyaktig 78 videor inne på ipodden nå.

 

 

Ps: skrev dette på iPoden nå :p

okei ;)

 

hvordan er det med batterilevetid? tenker da på om du sitter og ser på film/hører på musikk i bilen/bussen osv. ganske mange timer i strekk..

Lenke til kommentar

D er 25 timer musikk tror jeg. Filmer og sånt er 5 tror jeg? For all del, er ikke 100 % sikker, heller ikke om du får all musikken din oppi. Bare regn ut hvor mye musikk du har + filmene.

 

Men når det gjelder batteriet, så kan den dramatisk synke hvis du jailbreaker den og legger til hundrevis av apps. Det finnes metoder da til å unngå slikt batteritap. For meg, jailbreaket jeg bare for iphone appsene. Så jeg trenger ikke å tenke på det. Men søk litt rundt på nettet, finnes mange gode svar ;)

Lenke til kommentar
D er 25 timer musikk tror jeg. Filmer og sånt er 5 tror jeg? For all del, er ikke 100 % sikker, heller ikke om du får all musikken din oppi. Bare regn ut hvor mye musikk du har + filmene.

 

Men når det gjelder batteriet, så kan den dramatisk synke hvis du jailbreaker den og legger til hundrevis av apps. Det finnes metoder da til å unngå slikt batteritap. For meg, jailbreaket jeg bare for iphone appsene. Så jeg trenger ikke å tenke på det. Men søk litt rundt på nettet, finnes mange gode svar ;)

jeg kommer ikke legge til mange apps, tror jeg :innocent:

 

nett browser som opera er ett must mener jeg, men noe mer enn det vet jeg ikke om er nødvendig :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Er det posten er det jo tilnærmet en skandale. Ipoden kom inn i landet 4 mars ifølge nettsiden til UPS og har enda ikke kommet frem til meg.

Grunnen til at jeg spør er at det ringte en kar på fredagen. han ringte på fasttelefonen og jeg koblet ikke at det kunne være noen som skulle levere pakke (siden jeg hadde registrert med mobnr når jeg bestilte). Signalet var dårlig og jeg fikk det for meg at han sa han var fra Tono, av alle ting. Tenkte jo "hva fan skal tono selge meg?". Kjørte vanlig selger rutine og sa at jeg ikke var hjemme, mens det i ettertid slo meg at han kanskje sa han var fra tollpost. Derfor lurer jeg da på hvilke agenter UPS bruker slik at jeg kan ringe de å spørre om pakken er kommet.

Begynner å bli utålmodig.. :roll:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...