Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig, etter mye om og men fikk jeg min iPod Touch til å fungere i Vista 64bit :)

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tatt noen bilder ut fra iPod'en og inn på PC-en?

Jeg la inn alle bildene mine jeg hadde i Windows XP inn på Touch'en og nå ønsker jeg å ha de inn på Vista :)

 

*BUMP* :innocent:

Lenke til kommentar
... overfør med et minnekort/cd eller et eller annet

 

Hvordan da mener du?

 

Legg inn filene dine fra xp PC-en din på en dvd/minnekort eller noe annet.. så legger du de inn på Vistaen med DVD-en eller det andre..

 

Nå har det jo seg slik at jeg har byttet for lenge siden, og det eneste stedet hvor bildene befinner seg er på Touchen ;)

Lenke til kommentar
Ang. programvareoppdateringen i juni; Vi iPod touch eiere må NOK en gang BETALE(!) for dette.

 

 

Jeg tror dette går på kulturforskjeller. Det virker som de fleste amerikanere synes det er greit, sikkert fordi de er vant med å måtte betale for å få flere egenskaper ved produktet sitt for å utvide bruksområdenene. I Norge/Europa mener vi at ved å ha kjøpt et produkt, og produsenten forbedrer softwaren til produktet så skal det gis forbrukeren gratis. Noe som nok er et resultat av at vi har mye bedre forbrukerlover på denne siden av dammen.

Lenke til kommentar
Hei

Fekk touchen min idag:D Har ført over alt av musikk og filmer, men hvis eg oppgraderer den til 1.4 versjonen, må eg då legga innpå alle filene mine på nytt?

Vitsen med å oppgradere til 1.1.4? :roll:

 

Tenkte det var best å oppdatera til den nyaste versjonen

Lenke til kommentar
Hei

Fekk touchen min idag:D Har ført over alt av musikk og filmer, men hvis eg oppgraderer den til 1.4 versjonen, må eg då legga innpå alle filene mine på nytt?

Vitsen med å oppgradere til 1.1.4? :roll:

 

Tenkte det var best å oppdatera til den nyaste versjonen

Viss du har tenkt til å jailbreake den, så trur jeg det vil bli vanskelig?

Mange av apps'a vil kanskje ikke fungere? viss jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Hei

Fekk touchen min idag:D Har ført over alt av musikk og filmer, men hvis eg oppgraderer den til 1.4 versjonen, må eg då legga innpå alle filene mine på nytt?

Vitsen med å oppgradere til 1.1.4? :roll:

 

Tenkte det var best å oppdatera til den nyaste versjonen

Viss du har tenkt til å jailbreake den, så trur jeg det vil bli vanskelig?

Mange av apps'a vil kanskje ikke fungere? viss jeg ikke tar feil.

 

Eg har faktisk ikkje tenkt å jailbreake den, klarer meg fint uten ekstra programmer. Syns uansett den var verdt pengene, er kjempefornøyd med den eg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...