Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fra før jailbreaka min Ipod touch med stor suksess og tenkte eg skulle gjere det med dama sin også. Men her har eg fått problem!

Har fulgt denne guiden: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=593Eg

Som var den samme eg brukte på min. Den funka det jo fint på.

Men eg har no prøvd den samme på dama sin, 13 gangar på rad og får alltid opp "Du må installere octoprep før du jailbreaker 1.1.2" kjent feil med andre ord...

Er like før eg gir opp, 13 ganger tisvarer en del timar :p og det er fristande å kaste heile ipoden ut vinduet!

ALT som står på guiden er fult til punkt og prikke, helt perfekt, ingen feil, ikkje den minste ting er gjort feil! 100 % sikker!

Men likevell dukker den "du må ha installert octoprep..." feilen opp!! Skjønner ikkje ka som er galt??

Guidane til ipodtouchmaster på youtube er også prøvd! ALT SOM FINST ER PRØVD :( Har eg fått et eksemplar som rett og slett ikkje går ann å jailbreake?

Har du installert octoprep da? :p

Lenke til kommentar
Program for jailbreaking av ipod touch og iphone!

Alt går automatisk! Ingen wifi trengs.

Programmet er på norsk og engelsk!

ZiPhone :love:

Ambefales på det sterkeste! <3

Old versj.

Ziphone kan anbefales. Alt gikk strykende.

Det som ikke går så strykende for meg er Wi-Fi. Hvis jeg har forstått det riktig skal det gå rimelig simpelt å bruke et nettverk, men jeg får det ikke til. Safari finner ikke "tjeneren" eller noe sånt. Slik har jeg prøvd: jeg går inn på innstillinger på touch-en, spilleren finner mange nettverk, jeg velger meg ett (uten hengelås), haker av, trykker "home" og prøver å laste ned programmer i installeren/prøver å surfe på Safari etc. Det som skjer er at jeg får feilmeldinger. Likevel viser spilleren en indikator for hvor gode "forhold" det er for internett. Tre-fire streker f.eks.. Noen som ser noe jeg har gjort feil eller ikke gjort i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Klikk på den lille pila til det aktuelle nettverket, og så ser du om du har fått IP-adresse/DNS-servere. Hvis du ikke har fått IP-adresse eller DNS-servere, vil du ikke kunne komme deg på nett.

Da jeg prøvde hadde jeg både IP-adresse og DNS-server, så det hele er merkelig.

Lenke til kommentar
Klikk på den lille pila til det aktuelle nettverket, og så ser du om du har fått IP-adresse/DNS-servere. Hvis du ikke har fått IP-adresse eller DNS-servere, vil du ikke kunne komme deg på nett.

Da jeg prøvde hadde jeg både IP-adresse og DNS-server, så det hele er merkelig.

Ny informasjon: jeg hadde ikke DNS-server. Tenkte feil. Jeg tenkte på "subnet mask". Hvordan får jeg DNS-server? Er det jeg som har vært for utålmodig? Tar det lang tid å koble opp mot nettverket?

Lenke til kommentar

Hmm..

Installerte Windows Vista Ultimate 64bit idag, og det resulterte i denne meldingen:

"This iPod cannot be used because the required software is not installed. Run the iTunes installer to remove iTunes, then install the 64-bit version of iTunes."

Men det var jo iTunes64bit jeg lastet ned? :dontgetit:

Er det noen andre som har problemer med dette?

Kunne noen gi meg en direkte link til den siste 64-bit versjonen av iTunes?

Regner da med at "iTunes64setup.exe" som installasjonen het var 64-bit utgaven,

32-bit utgaven ba meg jo faktisk laste ned 64-bit utgaven til og med :hmm:

Lenke til kommentar

Endelig, etter mye om og men fikk jeg min iPod Touch til å fungere i Vista 64bit :)

Er det noen som vet hvordan jeg kan få tatt noen bilder ut fra iPod'en og inn på PC-en?

Jeg la inn alle bildene mine jeg hadde i Windows XP inn på Touch'en og nå ønsker jeg å ha de inn på Vista :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...