d'espresso Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Det funka dårlig med 1.1.2-jailbreak-programmet, ThomasT. Bare hang seg opp og stoppa midt i.. En annen måte å gjøre det på? :/ Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 fikk meg min første Ipod Thouch i sta, men når jeg skulle teste den så var lyden skurrete på den ene høytaleren på headsettet. Har prøvd med flere headsett, men det er skurrete på de å. Skal det være sånn eller er det noe feil på den? Lenke til kommentar
rape victim Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 hei, lurte på om jeg skulle jailbreake min ipod touch, men er usikker på om det går an og bricke ipoden visst det skjer noe galt under prosessen? har ikke så veldig lyst til å ha en ipod til 3000 kr, som ikke funker. vet bare at når man får bricket en psp, så er alt dødt på den, er det slik det vil være på ipoden også eller?? TAKKER FOR SVAR. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Nei går ikke ann å bricke den. går alltid ann å gjenopprette i itunes. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser ut som 1.1.4 har kommet nå i dag. Noen som vet noe om den? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 kom for noen dager siden. Slik som jeg har forstått det inneholder 1.1.4 ingenting nytt som er synlig, altså ingen nye programmer og lignende. Det jeg tror er at 1.1.4 har en sammenheng med Apple sitt SDK som nærmer seg lansering. Jeg tror at 1.1.4 inneholder diverse lisenser osv for at programmer som blir laget av diverse utviklere med SKD'et vil virke... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 1.1.4 kom for noen dager siden. Slik som jeg har forstått det inneholder 1.1.4 ingenting nytt som er synlig, altså ingen nye programmer og lignende. Det jeg tror er at 1.1.4 har en sammenheng med Apple sitt SDK som nærmer seg lansering. Jeg tror at 1.1.4 inneholder diverse lisenser osv for at programmer som blir laget av diverse utviklere med SKD'et vil virke... Det tror jeg er feil... Folk spår 2.0 når SDK kommer. Tror også at Apple vil gjøre det vanskeligere å jailbreake / aktivere, og unlocke telefonen. Jailbreaken til 1.1.3 fungerte til 1.1.4 og IPSF unlock fungerte knirkefritt.. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei går ikke ann å bricke den. går alltid ann å gjenopprette i itunes. Den uttalelsen er jeg ikke så sikker på om er riktig. Mitt søskenbarn har klart å bricke den uten mulighet for gjennopretting. Den vises ikke i itunes eller på noen annen måte. Den eneste responsen på den er noe ledetekst lignende skrift på skjermen når han slår den på... RIP Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nei går ikke ann å bricke den. går alltid ann å gjenopprette i itunes. Den uttalelsen er jeg ikke så sikker på om er riktig. Mitt søskenbarn har klart å bricke den uten mulighet for gjennopretting. Den vises ikke i itunes eller på noen annen måte. Den eneste responsen på den er noe ledetekst lignende skrift på skjermen når han slår den på... RIP Dette har jeg aldri hørt om før. Hmm ... Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg prøvde å kjøpe januar-oppdateringen, men får det ikke til. Siden dukker opp i itunes, jeg klikker "OK", og blir deretter tatt til forsiden av itunes store. Noen som har klart å kjøpe denne oppdateringen eller som vet hva som må til? Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg sleit også litt med det. Husker ikke hva jeg gjorde, men jeg fikk det til til slutt. Har du 1.1.4 firmware? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg prøvde å kjøpe januar-oppdateringen, men får det ikke til. Siden dukker opp i itunes, jeg klikker "OK", og blir deretter tatt til forsiden av itunes store. Noen som har klart å kjøpe denne oppdateringen eller som vet hva som må til? Da har du en god unnskyldning til å bare jailbreake 1.1.3 eller 1.1.4.. Med wiggle osv.. Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg sleit også litt med det. Husker ikke hva jeg gjorde, men jeg fikk det til til slutt. Har du 1.1.4 firmware? Ja. Kjøpte Ipod-en i dag. Det første jeg gjorde var å oppgradere firmware til nyeste. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Nei går ikke ann å bricke den. går alltid ann å gjenopprette i itunes. Den uttalelsen er jeg ikke så sikker på om er riktig. Mitt søskenbarn har klart å bricke den uten mulighet for gjennopretting. Den vises ikke i itunes eller på noen annen måte. Den eneste responsen på den er noe ledetekst lignende skrift på skjermen når han slår den på... RIP ok.... Men det er ihvertfalll ingen risk for brick hvis du gjør det riktig. (noe det var på psp uansett) EDIT: Dere må ha itunes store konto for å kunne kjøpe Januar programmene Endret 2. mars 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 EDIT: Dere må ha itunes store konto for å kunne kjøpe Januar programmene Det har jeg, men får det likevel ikke til. Sendte en mail til apple. De lovet svar innen 24 timer, så rundt 23-00 i natt bør jeg få svar. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 EDIT: Dere må ha itunes store konto for å kunne kjøpe Januar programmene Det har jeg, men får det likevel ikke til. Sendte en mail til apple. De lovet svar innen 24 timer, så rundt 23-00 i natt bør jeg få svar. Vil anbefale deg å jailbreake ipoden i stedet. Dette åpner for at man kan laste ned så mange programmer man vil. Gratis er det også. Gjør ipoden etter min mening ti ganger mer verdt. Lenke til kommentar
andersbob02 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 EDIT: Dere må ha itunes store konto for å kunne kjøpe Januar programmene Det har jeg, men får det likevel ikke til. Sendte en mail til apple. De lovet svar innen 24 timer, så rundt 23-00 i natt bør jeg få svar. Vil anbefale deg å jailbreake ipoden i stedet. Dette åpner for at man kan laste ned så mange programmer man vil. Gratis er det også. Gjør ipoden etter min mening ti ganger mer verdt. Jeg vurderer det. Har kikket på ulike guider, men er litt usikker. Det som er ok er vel at ingenting kan bli ødelagt. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Har fra før jailbreaka min Ipod touch med stor suksess og tenkte eg skulle gjere det med dama sin også. Men her har eg fått problem! Har fulgt denne guiden: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=593Eg Som var den samme eg brukte på min. Den funka det jo fint på. Men eg har no prøvd den samme på dama sin, 13 gangar på rad og får alltid opp "Du må installere octoprep før du jailbreaker 1.1.2" kjent feil med andre ord... Er like før eg gir opp, 13 ganger tisvarer en del timar og det er fristande å kaste heile ipoden ut vinduet! ALT som står på guiden er fult til punkt og prikke, helt perfekt, ingen feil, ikkje den minste ting er gjort feil! 100 % sikker! Men likevell dukker den "du må ha installert octoprep..." feilen opp!! Skjønner ikkje ka som er galt?? Guidane til ipodtouchmaster på youtube er også prøvd! ALT SOM FINST ER PRØVD Har eg fått et eksemplar som rett og slett ikkje går ann å jailbreake? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei går ikke ann å bricke den. går alltid ann å gjenopprette i itunes. Den uttalelsen er jeg ikke så sikker på om er riktig. Mitt søskenbarn har klart å bricke den uten mulighet for gjennopretting. Den vises ikke i itunes eller på noen annen måte. Den eneste responsen på den er noe ledetekst lignende skrift på skjermen når han slår den på... RIP Hei du! Hvis denne ipoden er som du sier så tror jeg at noen utviklere kan være interesserte i denne enheten. har du spurt litt rundt? Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nå har eg bestilt meg ein ipod touch 8 gb, har ein del filmar på denna dataen, så eg tenkte eg skull konvertera dei til ipod format. Har lasta ned videora, men eg får ikkje installert det, det stopper alltid opp på downloading dotnetfx.exe. Fins det ein annan god konvertar som eg kan bruke som er gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå