Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apollo kræsjer på 1.1.3. Av en eller annen grunn går apollo tilbake til sb når jeg trykker login (msn account). Har prøvd å legge in ny host fil, men funker fortsatt ikke :(

 

Apollo fungerer ikke på 1.1.3 enda. Bruk heller http://iphone.beejive.com

 

Er så utrolig mye bedre enn Apollo. Raskere og funksjonsrik.

 

Dere som har en jailbreak'et ipod 1.1.3, hvordan er dere fornøyd med de forskjellige programmene fra installer.apps? Funker de fleste på denne firmwaren?

 

Jeg er veldig fornøyd, har blitt totalt avhengig av muligheten til å dra programmer rundt på homescreen. De programmene jeg trenger, fungerer, men får noen ganger feilmeldinger i installer.

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Apollo kræsjer på 1.1.3. Av en eller annen grunn går apollo tilbake til sb når jeg trykker login (msn account). Har prøvd å legge in ny host fil, men funker fortsatt ikke :(

 

Apollo fungerer ikke på 1.1.3 enda. Bruk heller http://iphone.beejive.com

 

Er så utrolig mye bedre enn Apollo. Raskere og funksjonsrik.

 

Dere som har en jailbreak'et ipod 1.1.3, hvordan er dere fornøyd med de forskjellige programmene fra installer.apps? Funker de fleste på denne firmwaren?

 

Jeg er veldig fornøyd, har blitt totalt avhengig av muligheten til å dra programmer rundt på homescreen. De programmene jeg trenger, fungerer, men får noen ganger feilmeldinger i installer.

Rart, apollo funker for meg.. (er på 1.1.3)

Lenke til kommentar

Har ufyselig lyst på en Touch nå og vurderer å bestille meg en 16gb versjon. Ser Amentio selger den billigst (ifølge HW prisguden). Jeg lurer da på om disse er autoriserte Apple forhandlere slik at apple garantien gjelder?

 

Edit: Ser også at Amentio har flere versjoner av 16gb versjonen. UK og NL versjon? Regner med det er Engelsk og Nederlandsk? Isåfall hvilken betydning har dette?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Stort problem her..

Kom plutselig ut i recovery-mode i dag da jeg skulle spille av en sang.. Har TTR installert om det har noe og si, men får jo ikke slettet det nå, funker ikke iPhonebrowser.

 

Har AKKURAT jailbreaket 1.1.3 to ganger, og lagt over musikk kfra diverse PC-er.. -_-

Noen råd her?

last ned jailbreak 1.1.2 filene i jailbreak tråden min. (ja jeg vet, du har 1.1.3)

så starter du windows fila og trykker boot from recovery. Hvis du DA kommer inn på iphonebrowser bør du sltte TTR fra applications mappen..

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Oppgraderte til 1.1.3 i dag. Ganske kjekt å kunne flytte alle ikonene på en enkel måte. Og ikke minst Web Clip. Må si jeg likte dette. Det meste jeg har installert av programmer fra installer funker også smertefritt. Greit å spare den hundre-lappen for iphone appsene også... Jeg hadde tidligere en ipod med fw 1.1.1 og jeg angrer ikke på at jeg oppgraderte. Var ganske enkelt også.

Lenke til kommentar
Finner ikke min Ipod touch 8Gb i Itunes. Kjører Windows xp pro. Dette skjedde da jeg oppdaterte Itunes til 7.6.1 Ipoden lader men finner ikke den i itunes. Har prøvd å oppdatere drivere etc uten hell.

Er det noen som har noen tips på hva jeg kan prøve?

På forhånd takk!!

Avslutt alt av prosesser, og koble til pånytt? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...