kloningen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du har for lite plass på touchen (systemplassen) avinstaller et programm så du får plass til et nytt et: BossTool Du finner det i all packages, hvis ikke, installer community sources. Med bosstool kan du frigjøre 80mb til programmer ved å flytte over en font mappe Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har klart å bruke Sip-Voip nå.. eneste som hindrer meg er at jeg må ha "ringe credit" Har du skaffa deg mic? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Går det an å lage systempartisjonen større enn 400Mb? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Har klart å bruke Sip-Voip nå.. eneste som hindrer meg er at jeg må ha "ringe credit" Har du skaffa deg mic? Nei. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har klart å bruke Sip-Voip nå.. eneste som hindrer meg er at jeg må ha "ringe credit" Har du skaffa deg mic? Nei. Er det noe poeng med voip da? Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Prank calls midt på natten? Neida... Men har et problem med å installe programmer. Får en error når jeg laster ned, og jeg vet jeg har mer plass (bosstool) Noen som vet noe om dette? Endret 24. februar 2008 av Don_Reitan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har klart å bruke Sip-Voip nå.. eneste som hindrer meg er at jeg må ha "ringe credit" Har du skaffa deg mic? Nei. Er det noe poeng med voip da? sip-voip, sip-voip.. Du kan ringe ekte telefoner Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hei, alle sammen! For drøyt en uke siden, gikk jeg til anskaffelse av en iPod Touch. Etter å ha lest mye om denne fantastiske lille enheten, har jeg selvfølgelig blitt oppmerksom på fenomenet kjent som «jailbreaking». Det har seg slik at jeg bruker Linux, og dermed trengs det en del juksing og tweaking til, for å få enheten kompatibel med Linux-programvare. Som beskrevet i denne guiden, må jeg først og fremst «jailbreake» enheten. iPod-en min kjører 1.1.3-firmware (4A93). Noen som kan beskrive enkelt og greit hva som må gjøres for å «jailbreake» en iPod-enhet som kjører denne versjonen av firmware? Endret 24. februar 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Først og fremst må du ha itunes.. så må du nedgradere til 1.1.1 med itunes gjennom en 1.1.1 fil. etter nedgraderingen er ferdig, går du inn i ipoden og går til siden: jailbreakme.com og trykk "install appsnapp" Du har nå en jailbreaket 1.1.1. i og med at du har linux vet jeg ikek hvordan du skal komme deg til 1.1.2 jailbreaket Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 sip-voip, sip-voip..Du kan ringe ekte telefoner Saken var vel at det ikke er noe poeng med det når man ikke har mikrofon. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Åja.. Jeg gjorde det bare for ren nysgjerrighet's skyld Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 sip-voip, sip-voip..Du kan ringe ekte telefoner Saken var vel at det ikke er noe poeng med det når man ikke har mikrofon. Riktig. Åja.. Jeg gjorde det bare for ren nysgjerrighet's skyld Høres logisk ut. Tror kanskje jeg skal prøve selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 problemet jeg fikk var som følger : stemmen som sa jeg trengte credit var uuuutrooolig laggete... så hørte egentlig bare ordet "credit" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 LES!!!!! Hvis du noengang skulle være så dum som meg å installere tap tap revolution med guitar hero mod på en 1.1.3 bør du lese dette: Ikke gjør det! Det messer opp ipoden HELT, lar deg ikke gå i recovery mode heller. Før du mister håpet og skal trykke på gjenopprett i itunes: ikke gjør det. Skaff deg iphonebrowser og koble til ipoden, så sletter du TTR fra applications mappen : D Touchen vil funke med en gang du gjør dette. Lenke til kommentar
Gitaroo Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Prank calls midt på natten? Neida... Men har et problem med å installe programmer. Får en error når jeg laster ned, og jeg vet jeg har mer plass (bosstool) Noen som vet noe om dette? Hva brukte du? Freecall? Voipbuster? ?? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dumt spørsmål her.. For å være koblet til Putty, CuteFTP osv, må man da være koblet til PC-en? :S Fordi jeg for det ikke til.. Taster inn IP osv, men får bare opp error.. ? Trenger det her for å få summerboard til å virke. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Sip voip glemmer min login info, så jeg må skrive inn det hver gang jeg starter programmet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hva brukte du?Freecall? Voipbuster? ?? Brukte VoipCheap . se touchmods sine sider for mer info. Dumt spørsmål her.. For å være koblet til Putty, CuteFTP osv, må man da være koblet til PC-en? :S Fordi jeg for det ikke til.. Taster inn IP osv, men får bare opp error.. ? Trenger det her for å få summerboard til å virke. Har du lastet ned services/itoggle for å slå på SSH ? Sip voip glemmer min login info, så jeg må skrive inn det hver gang jeg starter programmet Min også : [ Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 LES!!!!!Hvis du noengang skulle være så dum som meg å installere tap tap revolution med guitar hero mod på en 1.1.3 bør du lese dette: Ikke gjør det! Det messer opp ipoden HELT, lar deg ikke gå i recovery mode heller. Før du mister håpet og skal trykke på gjenopprett i itunes: ikke gjør det. Skaff deg iphonebrowser og koble til ipoden, så sletter du TTR fra applications mappen : D Touchen vil funke med en gang du gjør dette. Hvorfor kunne du ikke sagt det litt tidligere? Ipoden min ble heeeeelt fucka, og jeg bestemte meg for å gjenopprette til 1.1.1 Sitter nå med en ikke-jailbreaket touch kjedelig som fan haha. Har ikke wifi i huset, så får ikke appsnapp'et Må vell prøve neste gang jeg er inærheten av ett wifi Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har SSH på, ja.. Men fungerer fortsatt ikke Takk for tipset med BossTool, forresten.. Trodde jeg hadde mer enn nok plass, men det hadde jeg ikke ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå