Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På lørdag mistet jeg iPoden min på skolen (når vi jobbet med revy shit), så i går fant jeg en som var prikk lik min, samme gb samme skrapet av på toppen av iPoden (bare at det var skrapet bort mer nå) og inne på iPoden står det CHRISTINE. Og hun jenta som påstår at hun eier den heter også det, men lite sannsynlig at begge skrev det med store bokstaver, at hun hadde skrapet av på toppen der som meg osv.. men hun sa det var hennes fordi det var hennes sanger. Men så tenker jeg på at hun kan jo ha endret sangene siden hun stjal den på lørdag. Men aner ikke hvordan jeg kan bevise at den er min For finner ikke esken den lå i hvor det står serie nr osv... Er det noen andre steder enn på esken jeg kan finne serie nr?

Lenke til kommentar

Vanskelig situasjon du er borti der, roo0sa.. Det lå ingen bilder eller videoer inne på iPoden, da?

Det beste er egentlig om du finner esken, skjekker serienummeret, for å så skjekke det på iPoden. Men da må du finne esken. Eller så kan du jo be henne finne frem serienummeret osv..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Om du mener til roo0sa så er det sikkert bare iPod-navnet, tenker jeg?

Og om det var til meg så tenkte jeg kanskje at hun hadde glemt å slette bilder/videoer om hun har tatt den.

Og om det med serienummeret ikke ordner seg, bare ta kontakt med foreldrene til jenta (sett at dere er 13-18 år, da :p)? Spørre om hun har kjøpt seg en ny mp3-spiller i det siste osv. Vet det kan høres litt rart ut, men foreldre er nesten alltid veldig behjelpelige i sånne situasjoner.

Og for all del: Hold oss oppdatert! :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med CuteFTP Pro her? Får alltid denne meldinga:

ERROR:> The connection failed due to an error or timeout.

1) Verify that the destination IP address is correct.

2) Increase the connection timeout threshold under Global Settings | Connection.

3) Switch to the opposite data connection type (PASV or PORT) under Site

Og jeg trenger å SSH'e nå..

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg ipoden til å gå UT av recovery mode?!... Nekter å starte uten at jeg kobler til itunes.. og da får jeg beskjed om at den i recovery mode og må gjenopprettes.. !

Tror faktisk ikke det er mulig.

edit: Fungerer iPoden mens den er i recovery mode når den er koblet til iTunes? :eek:

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg ipoden til å gå UT av recovery mode?!... Nekter å starte uten at jeg kobler til itunes.. og da får jeg beskjed om at den i recovery mode og må gjenopprettes.. !

Tror faktisk ikke det er mulig.

edit: Fungerer iPoden mens den er i recovery mode når den er koblet til iTunes? :eek:

Jeg fikk min UT av recovery mode via iNdependence programmet (Mac-Basert).

Lenke til kommentar
Jeg fikk min UT av recovery mode via iNdependence programmet (Mac-Basert).

Nice! Godt å vite. Håper det finnes et windowsalternativ.

Kommer ikke på noen i farta, men det som var så fint med denne var at du bare plugget den i og så automatisk hoppa det opp: "getting out of recovery mode... please wait"

Men skal da gå an å SSH inn og kjøre en kommando for å få ipoden ut av recovery modus. Husker ikke kommandoen i hodet.

EDIT: Gjelder det en 1.1.3 så kan du jo teste ut dette:

http://www.ipodtouchfans.com/forums/showthread.php?t=32564

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Den er drit kul! Hadde planer om å kjøpe en touch i romjulen, men det ble heller en iPod classic. Blir litt irritert over meg selv når jeg ser en 8 gig til 2195 kr.. Men men.. jeg er fornøyd. Jeg har prøvd den av en venn og den er knall.. anbefales. har fått docking til iPoden nå og.. super lyd ass :D

Lenke til kommentar
Jailbreaket til 1.1.3 via 1.1.2 uten problemer.

Det eneste problemet mitt er at musikken har forsvunnet, men fortsatt er lagret på iPod'en. Hva kan problemet være?

Er et stort problem for meg...

Tror du er kjørt.

Vel det går ann å skaffe filene igjen, men de ender opp som randome navn som "fgh4ta" ... :S

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor di følgende to tingene skjer? Jeg skal installere noe, er helt på slutten av "installing package", så blir jeg sendt ut til "home" igjen. Eller så får jeg "Script1 error", osv.

Pakkene dukker opp i categories, men da bare med et spørsmåltegn som ikon, og de fungerer ikke.

Noen som har en finfin løsning på dette utrolig irriterende problemet? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...