Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lenge siden jeg har vært spesielt aktiv her nå, men hvordan går det egentlig med 1.1.3 jailbreaken? Virker den som den skal og alle programmer i Installer fungerer, eller er det masse bugs og diverse? Eventuelt, noen som har link til hva som må gjøres for å få jailbreaket 1.1.3?

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har vært spesielt aktiv her nå, men hvordan går det egentlig med 1.1.3 jailbreaken? Virker den som den skal og alle programmer i Installer fungerer, eller er det masse bugs og diverse? Eventuelt, noen som har link til hva som må gjøres for å få jailbreaket 1.1.3?

Tja ... Jeg fulgte denne. Fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Word, brukte den og. Funker bra for meg, men nå er jeg ikke noe spessielt interrisert i å ha 40 apps på skjermen, så jeg vet ikke om hva som ikke fungerer, og hva som fungerer.

Eneste jeg sliter med er å få til Sip-Voip (help anyone, har noen noen gode Sip-Providers?) men det klarte jeg heller ikke på¨1.1.2 :blush: (repeat, help)

Lenke til kommentar

Nope, men programmet virker uten. Tenke hvis jeg fikk til programmet uten noe problem (at jeg klarer å ringe hjemmetelefonen min) skal jeg vurdere å kjøpe en mic.

Men innlegget ditt gav en aura at du har klart å bruke programmet, hvilken Sip-Provider brukte du ;)

Lenke til kommentar
Psp skjermen er klart større liksom...Men hva syns dere personlig? Er skjermen stor nok til å se på film?

Det har jeg jo allerede svart deg på.

Seff ser du på den isteden for PSPn fordi du mest sansynlig har med deg Ipoden overalt, og kjøpe den etter at du kjøpe PSPn...betyr ikke det er bedre å se film på Ipoden for det:P

Men ja... Gjerne flere inspill:P

Lenke til kommentar

Hva er dette for noe? Jeg har nå 1.1.1, ikke jailbreaket. Når jeg skal jailbreake 1.1.1, for å oppgradere til 1.1.2, for og SÅ oppgradere til 1.1.3 (jailbreaket), skjer følgende: Jeg skal innstallere appsnapp, men når jeg trykker på linken på jailbreakme-siden, blir jeg sendt ut igjen til "skrivebordet", og ingenting skjer..

Ikke etter en stund heller. Noen som vet hvorfor dette skjer, og som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...