johannezz Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 min er ellerede i box, 32gb ferdig jailbreaka... deilig ass, og www.meebo.com er nyytig på den, en grei måte og komme på msn via iTouchen... Har også en andre-generasjons 8gb nano som eg tror jeg skal selge, lol Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei et problem når jeg prøver å innstalere noe så kommer det: Error Packagae Download failed! Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Er du koblet til trådløst nett da? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei et problem når jeg prøver å innstalere noe så kommer det: Error Packagae Download failed! Hva skal jeg gjøre?? can't find host? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 prøv å refreshe sources.. Trykk Sources nederst til høyre og så refresh. Hvis det er noen updates da, installer disse. Lenke til kommentar
espen112 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) trådløst nett har jeg tilgang til, hvordan skjekker jeg om den ikke kan finde hosten?? har refresha sourcen mange ganger og allt er fult updated Endret 17. februar 2008 av espen112 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 På tide med et nytt tips til kul app som du kan legge in på touchen din : iAno! Det er rett og slett et piano for iPod Touch og iPhone, og det funker veldig bra! verdt å skjekke ut! Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 På tide med et nytt tips til kul app som du kan legge in på touchen din : iAno!Det er rett og slett et piano for iPod Touch og iPhone, og det funker veldig bra! verdt å skjekke ut! Er vell folkene bak PocketGuitar Tøft. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 er appnapp jailbreak nede? jeg får ikke lastet ned fra jailbreakme.com fra safari. AAH. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Glemte at jeg måtte ha 1.1.1 for å laste ned, så glemm det. Men jeg finner ikke Oktoprep i installer apps. Hva er sourche for det programmet? eller hva jeg må jeg gjøre for å få tak i det?! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har en problemstilling. Jeg klarte akkurat å slette hele musikkmappa mi i Windows, men jeg har stortsett alt på min Touch. Noen som vet om hvordan jeg kan få all musikken min fra Touchen tilbake til pcen? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Når du legger musikk in i iTunes så legges de også inn i iTunes mappa, husker ikke helt hvilken mappe, men det skal gå. Hvis du har fortsatt iTunes biblotek, så kan du jo bare sjekke hvor fila holder seg til. Endret 17. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Åssen kan jeg legge over ikoner på ipoden? Hvem mappe skal dem i? Hvor får man tak i tøffe ikoner? Skifter da med Customize. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Når du legger musikk in i iTunes så legges de også inn i iTunes mappa, husker ikke helt hvilken mappe, men det skal gå. Hvis du har fortsatt iTunes biblotek, så kan du jo bare sjekke hvor fila holder seg til. Men problemet mitt er at jeg sletta den mappa alle musikk filene mine lå i. Nå vil jeg at all musikken fra min iPod skal opp på pcen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Det som er problemet med å finne musikken gjennom SSH: Er at musikken har heeelt andre navn, som er helt tilfeldige tall og bokstaver. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 På tide med et nytt tips til kul app som du kan legge in på touchen din : iAno!Det er rett og slett et piano for iPod Touch og iPhone, og det funker veldig bra! verdt å skjekke ut! Jeg klarer faktisk å spille 3-4 sanger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Klarte bare Lisa gikk til skolen jeg Lenke til kommentar
Don_Reitan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Får ikke lyd på iAno Har prøvd med alle forskjellige lydeeffekter og, men til ingen nytte. Bruker 1.1.3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Leste du det som står på starten når du installerer? du må sette lyd instillinger til å høres på begge , headset og iPod Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hva var pw og username for å connecte ipoden til ftpn? Endret 18. februar 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå