Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Programmet heter OpenSSH, Services/NetServices får du ved å legge til en ny source i Installer.app

 

Finner ikke OpenSSH. Har du sourcen så jeg kan få den?

 

 

EDIT: Nå får jeg heller ikke fjernet vinduet som sier at jeg kan oppgradere Touchen :no: Help? :cry:

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
jeg har bestilt meg ipod touch 32 gb på apple.no. Det jeg lurer på trenger jeg å jailbreake den? regner med det sannsynlig er v 1.1.3 på den jeg får snart.... men trenger å oppdatere slik at jeg får mail funksjonen og slik eller er det ferdig standard på de nye?

Er du bare interessert i mail, vær og maps så trenger du strengt tatt ikke jailbreake, om det ikke er andre ting du er interessert i da.

Lenke til kommentar
Skulle ønske iPod Touch 1.1.3 fikk samme ikon-skiftinga som 1.1.3 iPhone. Sitter å tester en iPhone nå og er like fasinert over hvor lett og fint det fungerer (når man slipper å gå langt inn i Customize for å gjøre det på iPod).

 

Du kan få det hvis du jailbreaker 1.1.3.

 

Nei. Kun via Customize. Ikke Apple sin som sitter på iPhone :) Har testa på jailbreaka 1.1.3 iPhone (der funker det) og jailbreaka 1.1.3 iPod Touch (der funker det ikke).

 

EDIT: Med mindre det finnes en fix da til iPod Touch som har gått meg hus forbi (vil nok tro det eksisterer) ;) Iogmed du sa det virker på jailbreaka iPod Touch :xmas:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg prøve å søke litt i denne tråden men fant egentlig ikke nøyaktig det jeg lurte på; så jeg spør her...

 

Er det mulig å få JAVA/FLASH på iPod Touch? Jeg ser det snakkes en del om jailbreak osv - hva er det?

 

 

Ja, det kunne jeg også hatt interesse av :)

 

Men tidligere i tråden spurte jeg om MSN muligheter via Touch, og en sa jeg bare skulle benytte en nettside, men den nettsiden vil altså ikke åpne seg i Safari nettleseren på min Touch.

Er det noen andre gode måter å få benyttet MSN på Touch'en? :)

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg prøve å søke litt i denne tråden men fant egentlig ikke nøyaktig det jeg lurte på; så jeg spør her...

 

Er det mulig å få JAVA/FLASH på iPod Touch? Jeg ser det snakkes en del om jailbreak osv - hva er det?

 

 

Ja, det kunne jeg også hatt interesse av :)

 

Men tidligere i tråden spurte jeg om MSN muligheter via Touch, og en sa jeg bare skulle benytte en nettside, men den nettsiden vil altså ikke åpne seg i Safari nettleseren på min Touch.

Er det noen andre gode måter å få benyttet MSN på Touch'en? :)

Last ned apps'en som heter Apollo. Den støtter MSN :)

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg prøve å søke litt i denne tråden men fant egentlig ikke nøyaktig det jeg lurte på; så jeg spør her...

 

Er det mulig å få JAVA/FLASH på iPod Touch? Jeg ser det snakkes en del om jailbreak osv - hva er det?

 

 

Ja, det kunne jeg også hatt interesse av :)

 

Men tidligere i tråden spurte jeg om MSN muligheter via Touch, og en sa jeg bare skulle benytte en nettside, men den nettsiden vil altså ikke åpne seg i Safari nettleseren på min Touch.

Er det noen andre gode måter å få benyttet MSN på Touch'en? :)

Last ned apps'en som heter Apollo. Den støtter MSN :)

 

Må jeg jailbreake da? :p

 

Tenkte at jeg skulle vente med det til 1.1.3 jailbreaked fungerte "optimalt"

Lenke til kommentar
Hei,

 

jeg prøve å søke litt i denne tråden men fant egentlig ikke nøyaktig det jeg lurte på; så jeg spør her...

 

Er det mulig å få JAVA/FLASH på iPod Touch? Jeg ser det snakkes en del om jailbreak osv - hva er det?

 

 

Ja, det kunne jeg også hatt interesse av :)

 

Men tidligere i tråden spurte jeg om MSN muligheter via Touch, og en sa jeg bare skulle benytte en nettside, men den nettsiden vil altså ikke åpne seg i Safari nettleseren på min Touch.

Er det noen andre gode måter å få benyttet MSN på Touch'en? :)

 

Hvis du legger inn denne sourcen i installer og går inn i den nye mappen som heter "sources" under install, og installerer "all sources" så får du tilgang til MANGE flere apps, blandt annet java til iPod Touch som du er ute etter :)

Bare legg inn denne sourcen : http://ride4.org/shai.xml ;)

 

Til deg RamGuy, så kan du gå inn på denne siden på safari: www.ebuddy.com der har de msn til ipod touch :) den bruker jeg, har ikke hatt noe problemer med det heller ;D Den har forresten også ÆØÅ og alt står på norsk (hvis ikke går du inn på instillinger og velger norsk som språk ;) )

Endret av Chizzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...