Intramin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Må gratulere deg med ipod touch .Kan plz legge ut noen bilder av herligheten, og skrive en liten test eller noe 9614833[/snapback] Lager video senere idag. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 min skal komme iløpet av dagen. gleder meg til videoen din Intramin. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Tenkte jeg skulle stikke innom noen eplebutikker rundt om kring i Oslo i morgen. Hvis de ikke har noen inne, tar jeg en titt i overimorgen. Hvis de ikke har noe inne da, tar jeg en titt dagen etter i overimorgen osv. helt til lørdag. Blir forresten kult å se video fra deg, Intramin. Endret 2. oktober 2007 av nils2911 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 fikk min for èn time siden... artig liten dings, veldig fornøyd.... virker som lydkvaliteten er bedre enn den gammle 30Gb iPoden min... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 fikk min for èn time siden... artig liten dings, veldig fornøyd....virker som lydkvaliteten er bedre enn den gammle 30Gb iPoden min... 9619945[/snapback] Heldigive jevel! :!: Fungerer bra? NAJS! Når bestilte du? Og hvor? Håper virkelig butikkene rundt i Oslo får dem inn før den 8. da drar jeg til Tyskland og skulle så gjerne hatt med underholdning. Var innom dem den 28, og de sa bare at den hadde blitt sendt fra Kina. Humac på Aker Brygge sa at de kanskje ville få dem om et par uker, mens Humac på Oslo city sa at man kunne regne med å se den i butikkene de første dagene i oktober. Eplebutikken på Operapassasjen sa bare at de ikke hadde den. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvis noen er intressert så tror jeg at Teknikmagasinet på Kvadrat i Sandnes fikk inn iPod Touch idag. Igår sa dem i alle fall at "vi får inn mange nye iPoder imorgen". Dem selger dem for 24xx,- elns. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor ligger den butikken? Ikke særlig kjent på kvadrat:P Må ut på en touchjakt imorgen, men føler meg ikke særlig heldig. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er vel (en av) de minste butikkene i hele Kvadrat. Hvis man går til Høyre etter å ha gått inn inngang C så ser man det. (Er vedsiden av Informasjonen eller Free record shop hvis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvor ligger den butikken? Ikke særlig kjent på kvadrat:P Må ut på en touchjakt imorgen, men føler meg ikke særlig heldig. 9622386[/snapback] Når du går inn hovedinngangen, ligger den rett fram, til høyre for Free Record Shop. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 fikk min for èn time siden... artig liten dings, veldig fornøyd....virker som lydkvaliteten er bedre enn den gammle 30Gb iPoden min... 9619945[/snapback] Heldigive jevel! :!: Fungerer bra? NAJS! Når bestilte du? Og hvor? Håper virkelig butikkene rundt i Oslo får dem inn før den 8. da drar jeg til Tyskland og skulle så gjerne hatt med underholdning. Var innom dem den 28, og de sa bare at den hadde blitt sendt fra Kina. Humac på Aker Brygge sa at de kanskje ville få dem om et par uker, mens Humac på Oslo city sa at man kunne regne med å se den i butikkene de første dagene i oktober. Eplebutikken på Operapassasjen sa bare at de ikke hadde den. 9621332[/snapback] bestillte for 1 mnd siden på apple store. ble sendt fra Kina den 27. og fikk den på døra idag.. drit stilig ipod, tynn, og en helt syk klar skjerm, det eneste negative er alle fett merkene... Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 bestillte for 1 mnd siden på apple store. ble sendt fra Kina den 27. og fikk den på døra idag.. drit stilig ipod, tynn, og en helt syk klar skjerm, det eneste negative er alle fett merkene... 9622794[/snapback] Sett noen døde piksler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 nope.. ingen døde pixler eller svart skjerm syndrom Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan noen vennligst poste bilder eller video? Dårlig gjort å la oss sitte med ordren flere dager bak dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 skulle ha gjort det men har ikke kamera... skriver dette med Touchen btw.. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 skulle ha gjort det men har ikke kamera... skriver dette med Touchen btw.. 9623525[/snapback] Bastard! :!: Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nå er min i Oslo. Hvor lang tid tar det da ca før den er hos meg? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fra "Import Received" tar det kanskje en time til "Out for Delivery" og så kommer det ann på rutene de kjører... Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 fikk min klokken 13.37 i går, er veldig fornød med den. Bildekvaliteten på en film i VGA kvalitet er helt råååå, men den er ganke bra i 480x320. Alt annet fungerer suverent. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fra "Import Received" tar det kanskje en time til "Out for Delivery" og så kommer det ann på rutene de kjører... 03 okt 2007 08:59 Oslo Onforwarded For Delivery 03 okt 2007 08:56 Oslo Import Received 02 okt 2007 21:55 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point 30 sep 2007 16:26 Suzhou Shipped From Originating Depot 29 sep 2007 05:16 Suzhou Consignment Picked Up 29 sep 2007 05:16 Suzhou Consignment Received At Transit Point Longva91: Nice! Har du gravering? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hva i alle dager er dette for slags tull? Må man virkelige bruke programmet iTunes for å få liv i spilleren? Vurderer sterkt å sende den i retur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå